Kate Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Gaby, val je jezelf niet te hard? , s ochtends en , s avonds werken, dat is toch al genoeg op een dag? misschien zou je iets leuks kunnen doen tussendoor. Of proberen om je werkrooster te veranderen, zodat die woensdagen niet meer zo lang zijn. Soothe, goed van je te horen, dacht dat je een beetje forummoe was. Sterkte der mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik kwam snel even langswippen om iedereen een goed jaar te wensen. Veel nieuwe mensen zie ik, succes voor jullie en zet door. Het word makkelijker uiteindelijk. Verval niet in zelfmedelijden en schaam je er niet voor om medicatie te gebruiken. Ikzelf ben nu ruim een halfjaar droog met zo en dan Refusal om me daarbij te helpen. Een ding weet ik wel nu. Doorgaan zo als ik nu doe en mijn leven word geleidelijk aan veel en veel beter. Sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Mooi gezegd van je, Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hup Sha, onder de douche, spoel het van je af, peukie en koffie en tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Gaby, ik herken veel van wat je doormaakt. Je hele patroon verandert, je hebt nu tijd over en dat is nieuw, dus ook de invulling van je vrije tijd vraagt om een andere aanpak dan voorheen. In bed liggen lost niets op, af en toen een dutje daar is niets mis mee maar de hele dag op bed? Daar word je nog meer depri van, het is de ultieme plek om jezelf nog beroerder te voelen. EEn paar voorbeeldjes, elke dag een klusje in huis. elke dag even boodschappen elke dag naar buiten, ook als je niet hoeft te werken. koken voor jezelf. een boek lezen. Een klein things to do lijstje, elke dag even afstrepen wat je gedaan hebt. En als je de week naar tevredenheid hebt doorgebracht een beloninkje, bloemen, boek enz, enz. Zo gaat het steeds ietsie makkelijker en wordt je lijstje langer. Geloof me, het werkt echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: KateMadelief, het begint met eerlijk zijn tegen jezelf. Dat is pijnlijk, als je de schijn niet meer op kunt houden. Maar jijzelf gaat uiteindelijk voor. Zorg goed voor jezelf quote> Je hebt gelijk, alleen mijn gevoel wil er nog niet aan.Nu is het te moeilijk voor me om een besluit te nemen.Ik zit er echt doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Sha, respect hoor. Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: KateGaby, val je jezelf niet te hard? , s ochtends en , s avonds werken, dat is toch al genoeg op een dag? misschien zou je iets leuks kunnen doen tussendoor. Of proberen om je werkrooster te veranderen, zodat die woensdagen niet meer zo lang zijn.normaliter werk ik woensdag in de middag ook, maar vanwege de kerstvakantie had ik dus vanmiddag vrij, en dan vindt ik het zo stom dat ik daar dan niets mee doe,en ja gelukkig heb ik mijn werk nog, dat zorgt nog voor de nodige afleiding. ach weet je, ik moet het zelf doen, als ik het leuk wil hebben, moet ik daar de eerste stap voor zetten, kan niet verwachten, dat het aan komt bellen, ook lastig want ik heb geen bel maar veel van jullie zeggen, wees niet zo hard over/voor jezelf, dat zet me wel aan het denken,want dat ben ik wel altijd....AAAAAAARGGHHHHHHHHHHHH!!!!!! ff lekker schreeuwen helpt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Oh jee Sha, Even kalmeren dan maar. Niet leuk zulke toestanden. Kan me voorstellen, dat je er de smoor in hebt. Zijn het demente ouderen dan. Weet dat zij soms agressief kunnen zijn . Maar jij bent er maar mooi klaar mee dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 @ Bol....ken je deze vrouw? Nel van Wijngaarden..zij maakt ook super schilderijen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Albertine, Wat mooi.... ik ga je berichtje aan Gaby uitprinten en in mijn agenda plakken, what to do met lege momenten.... Hier heb ook ik echt wat aan! Thanks! Want dat is ook een beetje mijn zorg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goedemiddag luitjes, Ben bijgelezen. Wat is het druk in de huiskamer. Nou ja, ik pas er nog wel bij he? Welkom voor de "nieuwe" mensen! En voor allen een gezond en hoopvol nieuwjaar. Het kan nog net he? Hier gaat het niet zo. Wel met niet-drinken hoor. Denk er op dit moment weinig aan. Het lijkt er op dat ik wat gezondheidsproblemen heb/ga krijgen. Morgen weer naar de huisarts. Is spannend voor mij, maar ga er nu niet verder op in. Dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Schreeuwen mag Gaby Madelief, geef jezelf de tijd die je nodig hebt. Maar ga er liever niet helemaal aan onderdoor. Ik moet nu naar een afspraak, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Tsja Rapi, die mensen zien als ''boodschappers'' , dat had ik ook al bedacht, vindt het alleen vreselijk dat als ik het zie, dat ik dan zelf eigenlijk stiekem ook wel, maar dan wel netjes met de gordijnen dicht :$:$:$ maar ik heb mijn refu geslikt hoor, dus ik ga niet drinken, en morgen heb ik een begrafenis, en s'avonds ga ik trainen, dus morgen is volgepland en Albertina , Thanx Sha, probeer het van je af te spoelen meis, zonde om mee rond te blijven lopen, maar heel herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Primula, O jee Heel veel sterkte dan morgen ! En even een bloemetje hierbij: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Quote Denker Verval niet in zelfmedelijden Een ding weet ik wel nu. Doorgaan zo als ik nu doe en mijn leven word geleidelijk aan veel en veel beter. Sterkte allemaal. Thanx Denker, dat geeft de burger weer moed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Even eten; Varkensstoofpotje met tomatensalade. W.W. recept. Wat zal ik gezond en slank worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Rapi pb. jouw adres ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 klinkt goed Rapi, eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 naaaahhhh...is het negeer Lenie dag? ik ben weg....eet smakelijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hi Lenie, vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Lenie, gekkerdje. Je valt er even een beetje tussen, dat is lang niet altijd zo dat weet je best. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 haha daar hebbie Lenie ook weer..... Joh jij kan niet eens genegeerd worden Lenie daarvoor ben je veel te leuk op het forum. Haal maar ff diep adem en dan zien we je hopelijk weer... Welkom alle nieuwe, heel veel succes hier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Oeps Sorrie Lenie. Nee ik ken ze niet. Zal eens kijken op internet wat ze schildert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 en Lenie, ik ken die vrouw van die schilderijen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden