Spring naar bijdragen

Woensdag 4 januari


MarQ

Aanbevolen berichten

Ja Bella, volgens de Brazilianen zijn wij blanken de enige kleurlingen.

En ze hebben nog gelijk ook.

Wit van schrik, rood van de zon, bruin van de zon, geel van de lever, groen van jaloezie of andere narigheid, blauw als we naar de eeuwige jachtvelden vertrekken.

Bijna de regenboog;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 493
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welkom voor de nieuwkomers!

Ik ga straks kijken bij wie is wie.

Ik ben niet weggeweest hier vanmiddag hoor, maar nogmaals, als je een kwartiertje niets doet op het forum, sta je niet meer als aangemeld.

Ik kreeg telefoon en weer telefoon.

En ja ik kan aardig multitasken, maar dit ging even niet samen.

Nu soepje aan het koken.

Liefs Made/Madelief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Ja Bella, volgens de Brazilianen zijn wij blanken de enige kleurlingen.
En ze hebben nog gelijk ook.
Wit van schrik, rood van de zon, bruin van de zon, geel van de lever, groen van jaloezie of andere narigheid, blauw als we naar de eeuwige jachtvelden vertrekken.
Bijna de regenboog;)quote>




++++++....een goeie!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag Frummers!

Allereerst Welkom Krikkemikje! Hoop dat je hier veel steun zult vinden, en vandaag de eerste niet neemt...

zit mezelf nu eens te bedenken wat ik met mijn Leven doe, heb vanochtend even gewerkt en had de hele middag vrij, had van alles kunnen gaan doen, maar (oud gedrag) ik ga zonder te eten op bed liggen mokken, alsof dat helpt :o

dan ben ik dus alleen,hongerig en boos en moe ,

:huh:

mmmm dat waren de sterkste triggers niet?

waarom ga ik dan niet eerst wat eten? slaat nergens op! ik weet dat ik me dan veel beter voel, maar ik vertik het gewoon? oke had niets in huis en waou niet naar de super, slaat ook nergens op, zo ga ik wentellen in medelijden, niet handig, maar goed, uiteindelijk naar de super, liepen daar 2 mannen, je rook de alcohol en de shag al op meters afstand, ze haalden 5 flessen wijn en shag, ''men'' keek een beetje beschaamd naar deze mensen, ik ook :o:$, en toen bedacht ik me, dat ik hen was, ik had ook zo vaak in de super gelopen om bier te halen, ws roken mensen het toen ook aan me, ook deze mannen deden super beleefd, zagen er netjes uit, en deden niets om op te vallen, en ik dacht, zo triest..... :(

ik zelf sta nu (weer) een week droog, heb nu net wat te eten gemaakt, en vanavond mag ik werken, N niet meer gehoord in het nieuwe jaar, ik denk dat hij eerst de bodem moet raken, wil hij omhoog kunnen klimmen, i.i.g heb ik besloten geen contact meer op te nemen, kan hem toch niet helpen, moet eerst mezelf helpen, daardoor heb ik er wel heel veel problemen bij, en daarvoor stop ik nu even mijn kop in het zand, maar wat wil ik nu eigenlijk?????????????????????

grrrrrrrr............... nu ja, het is ook weer woensdag, niet mijn dag, maar ik had ook kunnen gaan zwemmen vanmiddag ofzo, had ik me beter gevoeld, en nu doe ik dus niets...

zo slap van mezelf, vindt het altijd zo knap van jullie dat jullie gaan schoonmaken enzo... kan ik een voorbeeld aan nemen!

Sorry voor mijn gezeur, snap ff niets van mezelf, zie net die 2 mannen, denk ''triest'' en ergens ben ik toch getriggerd , ik wil ook drinken, of eigenlijk.... ik wil niet voelen!!!! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,

terug van hypnotherapie, heerlijk, is als

een massage voor je ziel!

Het UUR U is genaderd: 17.00 U!

Normaal neem ik nu m'n eerste glas...

Dag 4: zat vanmorgen te trillen, niet normaal meer,

voor de rest vooral ontzettend moe, slaap ook heel

veel. 's Nachts breekt vaak me het koude zweet uit.

Ik ga maar ff een pot thee zetten, de komende drie

uurtjes worden weer moeilijk.....

Voor alle nieuwkomers: welkom hier en we gaan ervoor, toch??

Met z'n allen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Goedemiddag Frummers!

Allereerst Welkom Krikkemikje! Hoop dat je hier veel steun zult vinden, en vandaag de eerste niet neemt...

zit mezelf nu eens te bedenken wat ik met mijn Leven doe, heb vanochtend even gewerkt en had de hele middag vrij, had van alles kunnen gaan doen, maar (oud gedrag) ik ga zonder te eten op bed liggen mokken, alsof dat helpt :o

dan ben ik dus alleen,hongerig en boos en moe ,
:huh:
mmmm dat waren de sterkste triggers niet?

waarom ga ik dan niet eerst wat eten? slaat nergens op! ik weet dat ik me dan veel beter voel, maar ik vertik het gewoon? oke had niets in huis en waou niet naar de super, slaat ook nergens op, zo ga ik wentellen in medelijden, niet handig, maar goed, uiteindelijk naar de super, liepen daar 2 mannen, je rook de alcohol en de shag al op meters afstand, ze haalden 5 flessen wijn en shag, ''men'' keek een beetje beschaamd naar deze mensen, ik ook :o:$, en toen bedacht ik me, dat ik hen was, ik had ook zo vaak in de super gelopen om bier te halen, ws roken mensen het toen ook aan me, ook deze mannen deden super beleefd, zagen er netjes uit, en deden niets om op te vallen, en ik dacht, zo triest..... :(

ik zelf sta nu (weer) een week droog, heb nu net wat te eten gemaakt, en vanavond mag ik werken, N niet meer gehoord in het nieuwe jaar, ik denk dat hij eerst de bodem moet raken, wil hij omhoog kunnen klimmen, i.i.g heb ik besloten geen contact meer op te nemen, kan hem toch niet helpen, moet eerst mezelf helpen, daardoor heb ik er wel heel veel problemen bij, en daarvoor stop ik nu even mijn kop in het zand, maar wat wil ik nu eigenlijk?????????????????????

grrrrrrrr............... nu ja, het is ook weer woensdag, niet mijn dag, maar ik had ook kunnen gaan zwemmen vanmiddag ofzo, had ik me beter gevoeld, en nu doe ik dus niets...
zo slap van mezelf, vindt het altijd zo knap van jullie dat jullie gaan schoonmaken enzo... kan ik een voorbeeld aan nemen!

Sorry voor mijn gezeur, snap ff niets van mezelf, zie net die 2 mannen, denk ''triest'' en ergens ben ik toch getriggerd , ik wil ook drinken, of eigenlijk.... ik wil niet voelen!!!! :angry:quote>


Denk en voel met je mee.
Het leven is zo zwaar he?
Baal er soms zo van.
Maar blijf ervan af ik moet het ook kunnen,nu jij ook.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteren sprak ik ook 2 mannen op mijn werk, 1 was pas 45 en had al een hartinfarct gehad, oorzaak; drugs....

nu dronk hij enkel nog maar, anders was het Leven ook maar saai, mijn vader heeft leverkanker, geopereerd, en toch zei hij laatst, nu kan ik maar 1 drankje drinken, stom ben ik nog vergeten te vragen of ik al meer mag drinken de laatste keer,

:huh:

ik dan heel trots, dat ik het zonder alcohol heel leuk heb, en me veel beter voel zonder, en dat is ook zo, alleen nu nog even leren omgaan met die leegte, dat alleen zijn, niemand hebben etc....

bleh heb zeurdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, ben bok chagerijnig

eerst zo maar douchen wie weet knap ik op

aanvaring gehad met cliente, kop hete koffie naar mijn hoofd gegooid gekregen en pols verdraaid

toen werd ik ook even boos, heb ik zo'n hekel aan om mijn stem te moeten verheffen!!

heb er flink de smoor over in dat het moest, kon haar anders niet onder controle krijgen

bah, ik heb wel eens lekkerder gewerkt maar ja

mogen het wel oudjes zijn maar als je weet hoe agressief ze soms kunnen zijn!!

douchen, koffie, roken......

als ik beter gestemd ben kom ik nog wel terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby,

Zie die mannen als boodschappers.

Zo moet het niet!!

Zo wil jij het niet!!

Prachtige les voor vanmiddag.

En bovendien, je hebt jezelf toch bij elkaar gepakt en boodschappen gedaan, en gegeten.

Kom op, haal je zelf niet naar beneden, dat verdien je niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...