Spring naar bijdragen

Donderdag 5 Januari

MarQ

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

GabyB)

Heb wel een facebook account aangemaakt een tijd terug maar er nog niks mee gedaan.

Toch maar ns actie in ondernemen dan.

Will, ik hoop niet dat het al te naar nieuws is.

Blij dat je ook vandaag de storm weer hebt getrotseerd en er heelhuids (hoop ik) uitgekomen bent.

Frummers, het is alweer bijna 23.00u.

Deze dame gaat zo haar mandje opzoeken.

En kan me wederom droog afmelden.

Welterusten voor straks en morgen weer helder op.

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Goed gedaan Ms Luzac en slaap lekker :lips:quote>

dank je wel, het gekke is dat ik er nu niet eens zo'n moeite mee heb. Mijn man drinkt nog wel gewoon, maar probeer hem wel duidelijk te maken, dat ik geen alcohol op het aanrecht wil hebben als ik in de keuken bezig ben, ik zet het uit mijn zicht. Heb hem ook aangegeven dat ik graag zou zien dat hij pas na 22 uur een biertje zou nemen. Van mij hoeft hij niet te stoppen, maar het helpt mij wel om sterker te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan viel het bij mij mee,

Maar een gat in een hoofd, dat gehecht moest worden.

Mijn RSI speelt weer een beetje op, dus

moet het rustig aan doen met typen.

Maar vooral muizen.

Ik wens jullie allen een goede nacht.

Wie weet, zien wij elkander morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

das alleen maar fijn Ms Luzac dat je er geen moeite mee hebt :) je hoort wel vaker van mensen dat als de knop eenmaal om is dat het ze eigenlijk 'gemakkelijk' afgaat, zou mooi zijn toch! En wel heel fijn dat je man mee werkt, beetje steun is wel heel fijn natuurlijk!

Wellicht vindt hij het ook beter dat je niet drinkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu dat was een slimme actie, om het op fb te zetten, nu heb ik en morgenmiddag een koffie drink afspraak en morgenavond een filmavondje, Dank God!

hoe anders kan het lopen , anders was ik uit ellende gewoon gaan zuipen morgenmiddag en nu heb ik iets leuks, moest zo zijn denk ik dan, want overkomt me anders niet op fb hoor ;)

maar ben wel dankbaar, morgen komt ook goed dus, en nu ga ik proberen te slapen, morgenochtend werken!

Slaap lekker :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsja Smikkie, dat was mijn norm ook altijd, 6 halve liters (= 6 biertjes :$ ) maar meestal raakte ik na 4 al in ''paniek'' en haalde ik voor de zekerheid bij, en ik haalde nooit meer dan 6/7 halve liters, omdat ik me altijd voornam om niet meer te drinken, en heel soms lukte dat ook, en daar was ik dan weer zo trots op dat ik de volgende dag........

de cirkel :(

maar heel goed Smik dat je niet gehaald hebt, heb jij ook dat je de volgende ochtend heel blij bent dat je niet gedronken hebt, alleen de avonden waren voor mij vaak moeilijk, maar de ochtenden heb ik nooit spijt gehad dat ik niet gezopen had de avond ervoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik kom med droog afmelden.

@ Primula: fijn dat het meevalt.

@ Will: ? fijn dat je je dienst goed hebt overleefd, maar je bericht vanavond over FB snap ik niet; ik heb geeb FB

@ Ms Lusac: goed zo meis!!

@ Jootje: hoe gaat het?

Alle anderen: welterusten en tot morgen,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...