Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 misschien heeft marktplaats hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 avond voor de gene die nog wakker zijn. Het draadje van vandaag niet meer bijgelezen, maar ik meld me voor vandaag droog af. Als er een dagpact voor morgen staat genoteerd, zet me er maar bij. liefs allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 film heet trouwens ''incendies'' waren er dus meer die dat door elkaar haalden en hij wordt nu al voor me gedownload, fb rules hahahhaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goed gedaan Ms Luzac en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Sure Diesel:-) Heb even op Bol.com gekeken maar die heeft hem (nog) niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 GabyB) Heb wel een facebook account aangemaakt een tijd terug maar er nog niks mee gedaan. Toch maar ns actie in ondernemen dan. Will, ik hoop niet dat het al te naar nieuws is. Blij dat je ook vandaag de storm weer hebt getrotseerd en er heelhuids (hoop ik) uitgekomen bent. Frummers, het is alweer bijna 23.00u. Deze dame gaat zo haar mandje opzoeken. En kan me wederom droog afmelden. Welterusten voor straks en morgen weer helder op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Welterusten Jeanet, en bedankt voor de tip van de film, ik laat je weten hoe ik hem vond, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Originally posted by: GabyGoed gedaan Ms Luzac en slaap lekker quote> dank je wel, het gekke is dat ik er nu niet eens zo'n moeite mee heb. Mijn man drinkt nog wel gewoon, maar probeer hem wel duidelijk te maken, dat ik geen alcohol op het aanrecht wil hebben als ik in de keuken bezig ben, ik zet het uit mijn zicht. Heb hem ook aangegeven dat ik graag zou zien dat hij pas na 22 uur een biertje zou nemen. Van mij hoeft hij niet te stoppen, maar het helpt mij wel om sterker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Dan viel het bij mij mee, Maar een gat in een hoofd, dat gehecht moest worden. Mijn RSI speelt weer een beetje op, dus moet het rustig aan doen met typen. Maar vooral muizen. Ik wens jullie allen een goede nacht. Wie weet, zien wij elkander morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 das alleen maar fijn Ms Luzac dat je er geen moeite mee hebt je hoort wel vaker van mensen dat als de knop eenmaal om is dat het ze eigenlijk 'gemakkelijk' afgaat, zou mooi zijn toch! En wel heel fijn dat je man mee werkt, beetje steun is wel heel fijn natuurlijk! Wellicht vindt hij het ook beter dat je niet drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Nu dat was een slimme actie, om het op fb te zetten, nu heb ik en morgenmiddag een koffie drink afspraak en morgenavond een filmavondje, Dank God! hoe anders kan het lopen , anders was ik uit ellende gewoon gaan zuipen morgenmiddag en nu heb ik iets leuks, moest zo zijn denk ik dan, want overkomt me anders niet op fb hoor maar ben wel dankbaar, morgen komt ook goed dus, en nu ga ik proberen te slapen, morgenochtend werken! Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 tsja Smikkie, dat was mijn norm ook altijd, 6 halve liters (= 6 biertjes :$ ) maar meestal raakte ik na 4 al in ''paniek'' en haalde ik voor de zekerheid bij, en ik haalde nooit meer dan 6/7 halve liters, omdat ik me altijd voornam om niet meer te drinken, en heel soms lukte dat ook, en daar was ik dan weer zo trots op dat ik de volgende dag........ de cirkel maar heel goed Smik dat je niet gehaald hebt, heb jij ook dat je de volgende ochtend heel blij bent dat je niet gedronken hebt, alleen de avonden waren voor mij vaak moeilijk, maar de ochtenden heb ik nooit spijt gehad dat ik niet gezopen had de avond ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 morgen weer fit op dus Smik en Gabs en Jootje hoop ik ook:heart: slaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 ik heb de film af gekeken en ga nu mijn bed in truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 AKAR U2:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Nogmaals slaap lkkr allemaal, en morgen helder weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 nog even terug welkom terug May ik zie je vaker ingelogd maar je schrijft niet vaak/graag las ik terug. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Verdulleme, 'k ben straal de tijd vergeten! 't is al twaalf uur. 'k ga (moet!) nu echt naar bed! Welterusten, lieve mensen, en tot morgen! ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 de klok heit 00.00 oftewel 12 Gunn straks bevries je al haastend:D May ik hoop dat ik je niet wegjaag zo slaap lekker meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Dag allemaal, Ik kom med droog afmelden. @ Primula: fijn dat het meevalt. @ Will: ? fijn dat je je dienst goed hebt overleefd, maar je bericht vanavond over FB snap ik niet; ik heb geeb FB @ Ms Lusac: goed zo meis!! @ Jootje: hoe gaat het? Alle anderen: welterusten en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden