Soothe Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Albert, Jonge god! Dat is een beetje Amsterdamse stijl zo van ouwe jongens- ouwe jongens krentenbrood. Je bent vast een Adonis. Laters Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Volgens mij raak je die hersencellen alleen maar kwijt als je heel veel blijft drinken. En, zoals bij Amy Winehouse, die had gedoseerder af kunnen kicken. Het gebeurt vaker dat er bij mensen die ontzettend veel drinken en dan ineens stoppen een beetje alcohol wordt toegediend, vanwege deliriums e.d. Hallo tijgers! Enne, ik zag amsterdamsmeisje niet, wel luci en jeroen. Welkom allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Gedaan Gunn, thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Wist ik wel hoor Soothe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ik ben even naar de winkel tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 O jee, die raakt verslaafd aan eieren. Alweer naar de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 @ Madelief, kalm aan hè. En drink de spanningen niet weg. Onderhuids sudderen ze door en je raakt steeds verder van het pad. Een virtuele knuffel bij hoge uitzondering. Take care. @ Soothe, Helaas lukt het me niet te quoten. Maar dank voor je hoognodige en bij grote uitzondering virtuele knuffel. Vandaag heb ik uitzonderlijk weinig gedronken. Dus, ik ben er niet aan onderdoor gegaan. Dag bij dag he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Gnavond Akelei. Hoe is jouw dag geweest? Heb je, ondanks de harde wind een beetje kunnen genieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Originally posted by: nancyMade , sterkte!quote> Nance, dank je!En ook alle anderen die me een hart onder de riem steken hier!Ik hoop dat de komende nacht goed verloopt.Niet dat ik weer wakker word en ga hyperventileren.Daar ben ik erg angstig om.Maar oke, ik ben nu kalm en ik wacht zo lang mogelijk om naar ben te gaan.Nu zit ik zonnebloempitten open te breken, lekker en het leid me af.Volgens mij ook gezond.Straks neem ik een ontspanningsthee van een zonnig merk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 nee geen eieren gehaald Jeannet maar shag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Akelei ook dat gaat weer over, wacht maar als het weer gaat schijnen en we lekker naar buiten kunnen zonder dat we poepienat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Made lief, ik hoop dat het je lukt om rustig te worden en te blijven. Gewoon lekker relaxed, zou heel fijn zijn. Ik gun het je van harte. En voor Akelei ook heel naar om jezelf in de weg te zitten. Misschien ook lekker even gaan liggen, ogen dicht en op je ademhaling letten. Of ogen dicht en aan een mooie plek denken waar je nu zou willen zijn? Dat zorgt voor een fijner gevoel in ieder geval. Ik ga nu relaxed mollenvangen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Avond, ik lekker 2 voor 12 kijken, avondje teevee, miss daarna 2012. weet nie wat voor film dat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Akelei, hou jij je ook goed? Ik heb een zakje naast mn bed liggen. Dan is het sneller over. Maar ik had het sinds afgelopen nacht al in geen 5 jaar gehad, dus het overviel me. Ja ik weet hoe ik moet ademhalen. Geleerd in een afkickkliniek. Vannacht samen met mn partner aan de thee gezeten. tegen 5 uur toch naar bed gegaan. Ach het zal wel weer goed komen hoor!. Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Madelief, ik wist niet dat je zonnebloem pitten moest pellen, ik heb er eens een handje vol van in mijn mond gedaan zo uit het zakje:$ ben daar snel van terug gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Haha, AR, ja dan zijn het net stukjes hout! Maar jij bent duidelijk niet in Afrika of Azië of gewoon naar een Toko hier geweest en gevraagd hoe eet je die dingen? Het is een leuk en tijdrovend werkje, en er zit maar een ieniminipitje in. Ik kan namelijk niet breien, dus je moet wat he? Ik wil minderen met van alles, dus dit is een goede tijdsbsteding. Jeannet, Het gaat me wel lukken, het moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe is het met jou? Aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hey Draak, Volgens de maya's en Nostradamus zou de wereld vergaan in 2012 althans zo vullen wij dat in. De maya's waren grote jongens op het gebied van astrologie en Nostradamus ook. Maar de kwatrijnen van Nostradamus kun je zo lezen zoals je zelf wilt dus is het allemaal wat onduidelijk. Maar er zouden in 2012 wel drie hemellichamen op een lijn staan en dat zou een omwenteling teweeg brengen. Het magnetisch veld van de aarde zou kantelen waardoor b.v. mobieltjes uit zouden vallen, p.c.'s op hol slaan maar voor ons zou het betekenen dat half nederland onder water zou komen te staan. GEEN NOOD DAN KOMEN JULLIE ALLEMAAL NAAR DE BOLLE:) Maar goed dat zijn zo'n beetje de voorspellingen. Anderen zeggen weer dat we een nieuw tijdperk binnen zouden gaan het aquatijdperk (geloof ik) en de mensheid zou veranderen en meer gaan groeien op paranormaal gebied. Nou ja we kijken wel. als juliie willen komen waarschuw dan ff dan kan ik een hoop eten in slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Bolletje, jij bent ook in dit soort dingen geïnteresseerd he? Leuk! Natuurlijk blijf ik er over lezen en ik zit ook op een forum hierover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 tjah dan kunnen we een bootverbinding maken Boll, wij ook hoog genoeg hier Ik ken de voorspellingen zo zijn er nog een paar, bv die van de Celten en Hopi Indianen die ook uit zijn gekomen op de laatste na. het wachten is op de mannen /mensen met rode mantels. Er is ook een eeuwenoude rotsgravure over/van. Waarmee de eerdere ook voorspelt zijn en zowel 1ste en 2e wereldoorlog. Mooi gegeven voor een film idd ben benieuwd, had erover gehoord niet de titel maar is eenvoudig geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Nou doet deze pjoeter vaak gek, sorrie voor 3x dit, snap er nix van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 3 vliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 @Diesel, Zet g'woon even een * in de laatste twee b'richten. Dan valt 't minder op. Een 1 en een 2 kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ik heb veel met J. gesproken over al dit soort dingen Made. Hij had er ontzettend veel over gelezen en wist er ook heel veel van of het nu over de I-Ting ging of over aura's enz. Ik vind het een boeiend onderwerp en erg jammer dat ik wat dat betreft mijn maatje niet meer heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden