Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 januari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

nee Bol...

ik weet waar het door komt... weet ook wat ik er aan moet doen.

het is zijn allergie die soms de kop op steekt, alleen is er nu goed beroerd van.

ik ga daar niet meer voor na de DA...hahaha, al zou ik het willen,

het komt wel goed.... was even gefrustreerd....sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 280
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Lenie,

Kun je hem geen kraag omdoen? Mijn hond heeft ook eens een hotspot aan haar kop gehad en ben daar toen mee naar de dierenarts geweest. Scrubben met jodiumscrub (verkrijgbaar bij een drogist) en zorgen dat zij er niet meer aan kon komen. Het is helemaal over gegaan'

Ik heb nog een flesje en een kraag voor je al je wilt, voor de kraag moet ik even zoeken maar die heb ik volgens mij vast nog wel.

Groet van Pleuntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond allemaal,

2 daagjes gewerkt, nou ja gewerkt - echt druk was het niet en veel heb ik niet gedaan, maar ik ben nog steeds best verkouden en nog niet topfit. Ik vind het wel prima.

Blij dat het weekend is.

Denk dat ik er dit weekend maar eens een supergezond weekend van maak met veel salades. Heb geen inspiratie om te bedenken wat voor lekkers ik zal gaan koken.

Misschien komt dat nog.

Maar ik ben wel heel erg blij dat ik de hele week al droog sta.

Heb me gisteren aangemeld voor het weekendpact dus ook dat gaat goed komen.

Vanavond eerst Absolutely fabolous en dan Ricky Gervaes op Canvas, vanaf half negen dus lekker op de bank.

Voor de liefhebbers Lenny Henry op BBC1 en om 22.00 een programma over Sicilië op BBC2.

Tot zover de televisiegids:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een goed maal, is 't goed rusten. 'k ga even liggen. Tot straks voor de avond afsluiting. Goh, wat zou 't heerlijk zijn als 'k nu iemand had om te knuffelen. Jawel, 'k geef 't toe. 'k voel me eenzaam. Dood'lijk eenzaam! Vergeef me als 'k nu wat zielig overkom. Emoties laten zich nu eenmaal niet b'paald'lijk makkelijk intomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Pleuntje
Hoi Lenie,
Kun je hem geen kraag omdoen? Mijn hond heeft ook eens een hotspot aan haar kop gehad en ben daar toen mee naar de dierenarts geweest. Scrubben met jodiumscrub (verkrijgbaar bij een drogist) en zorgen dat zij er niet meer aan kon komen. Het is helemaal over gegaan'
Ik heb nog een flesje en een kraag voor je al je wilt, voor de kraag moet ik even zoeken maar die heb ik volgens mij vast nog wel.
Groet van Pleuntjequote>



hey Pleuntje... wat jij nu allemaal neerzet, dat gebruik of doe ik niet eens meer.
een kap heeft geen nut want het zit tussen zijn schouderbladen nu.

het enige wat ik nu doe is....schoon maken met gekookt water... de haren eruit trekken ( die zitten toch al los en heeft ie geen last van) en dan smeren met Sudocreme....
that's it.... 3 a 4 dagen...zie je een korst komen en gaat het weer goed.

net als zijn ( altijd) ontstoken oren, daar heb ik ook een huismiddeltje voor....
het scheelt zoveel DA kosten... sja en nu met het WSNP, zal ik het zelf op moeten lossen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Akelei, nou dat is leuk om te horen!

Het is nog een nieuwe aflevering ook.

Er zijn er drie gemaakt omdat de dames 20 jaar op televisie zijn (of zoiets).

Beetje wrang verhaal dit, maar bij vroegere aflevering had mijn man vreselijk veel plezier en dan zei ik heel zoetjes achteraf, ja bij hun is het wel leuk maar o wee als ik het doe.

ff bijgewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gunn,

Nee je komt niet zielig over en ja het is een normale menselijke behoefte. Heerlijk knuffelen met iemand. Het is een van de eerste dingen die je overkomt als je geboren wordt.

God wat hoop ik voor jou dat je ooit een lieve partner vind waardoor je je minder eenzaam gaat voelen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
Na een goed maal, is 't goed rusten. 'k ga even liggen. Tot straks voor de avond afsluiting. Goh, wat zou 't heerlijk zijn als 'k nu iemand had om te knuffelen. Jawel, 'k geef 't toe. 'k voel me eenzaam. Dood'lijk eenzaam! Vergeef me als 'k nu wat zielig overkom. Emoties laten zich nu eenmaal niet b'paald'lijk makkelijk intomen...quote>


'k wil ook knuffelen!
mis het al 4 jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
O Lenie fijn dat je in ieder geval weet waardoor het nu komt. Dat betekent ook dat het weer, als je gewoon weer het voer geeft dat hij gewend is, goed komt. Jippie.quote>



hij had z'n eigen voer...dit kwam door een tussendoortje.
komt wel goed...het is weer even balen.

hahaha soothe!


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...