Yvonne Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Shift Igor, moet hondje nog uitlaten.... blijf nog maar even een kwartiertje binnen dan alsjeblieft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Lieverds, dank voor jullie ondersteunende woorden! Von, je zit vast al in de sportschool, maar toch. Niet dat ik een ander boven een ander wil zetten, nee zo bedoel ik het niet! Het is meer het meedenken en oplossingen bedenken hoe het nu verder moet. Het is hier ijzig. Zo stil! Hij is er, maar niet voor mij meer. Ik heb mn katjes gevoerd en ik ga nu in bad. Word ik misschien toch een beetje warm. Tot later! Jullie zijn nu echt mijn rots in de branding! Allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Goed zo Made. Lekker ff ontspannen in bad, altijd goed en ik vind je nog steeds een kanjer hoor. Houdt vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Goedemorgen mensen, 't theewater staat op. Goh, doorgaans kijk 'k nooit in de spiegel, maar vanochtend wel... Wat een ong'looflijk drankkop heb 'k toch! 'k schrok er echt van. Dat een mens 't zover kan laten komen! Brrr! Goed, eerst maar ff een beschuitje. 'k moet straks nog wel even langs de AH. Bloemkooltje en waspeen halen voor m'n Kroaatse groente stoofg'recht. Met een bietensalade (kant-en-klaar). Nou, daar hou 'k me voorlopig mee bezig. Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Moghu Fibo en Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Godemorgen, zat net even te lezen hier las jou dus ook Anders met mij gaat het altijd goed dus geen zorgen straks voor de zekerheid maar een refu erin mag straks met ex in auto meerijden zal vast heel gezellig en knusjes worden zo saampjes..... fijne dag, ben weg weer nog veel te doen voor ik ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Goedemorgen, speciaal voor Aicha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Aicha! Voor jou een hele warme en dikke knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Gaby: van harte:musicnote: Aichia: Veel sterkte meis:present: Madelief: had je gister een PBtje gestuurd. Veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Moghu Ans hoeist met de kleine spruit van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Hoi Bolletja, Gaat goed! Heb wel het idee dat ie stiekum weer wat van de straat gesnoept heeft want hij heeft al 2 dagen een beetje diaree (sorry, beetje onsmakelijk). Dacht misschien hem wat gekookte rijst te geven vanavond. Hoorde dat dat helpt bij maagklachten bij honden. Jij hebt veel ervaring met dieren he, klopt dat van die rijst? Alles goed met jou en je dierjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 @Ans, Klopt van dat rijst. Zelfs 't kookwater is heilzaam bij buikloop. Ook bij mensen. Vooal kind'ren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ja Ans dat klopt en b.v. een beetje van een hardgekookt ei. Verder lichtverteerbaar voedsel b.v. gekookte kip met wat rijst. Als hij maar genoeg drinkt want bij diaree kan hij uitdrogen. Is hij wel geent tegen parvo? Hier alles goed met de diertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 @ Ans, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Bedankt Gunn & Bol. Ja hoor, hij heeft al zijn inentingen netjes gehad. Hij heeft de neiging om alles wat op straat op te willen eten en ik ben er soms niet op tijd bij om het af te pakken:angry: Hij is verder reuze actief en speels als vanouds, dus verder gaat het prima met 'm. Ik hou het even in de gaten envanavond krijgt hij rijst met een beetje hardgekookt ei. Bedankt voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Madelief, zie een leeg bericht aan mij? Ging er iets fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 @ Ans, lief! Ik heb het gelezen hoor, ik zal nog antwoorden. Gaat nu even niet, maar komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 @Madelief, geen haast hoor. Je hebt al genoeg aan je hoofd. Wou je alleen even een onder de riem steken. Lieve allemaal, Meld me weer even af. Huiswerk roept. Ik ben er vanavond weer. Fijne dag, warempel, de zon schijnt hier zowaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Huiswerk, Ans? Wat studeer je dan? Of b'doel je huishoud'lijk werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT: Pleuntje Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gaby, van harte proficiat en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: jopiegoedemorgen allen...eerste nacht achter de rugdiep geslapen, alleen in he tgrote bedvriendin had nachtdienst.en nu even nadenken, list verzinnenhad een belafspraakmet iemand die spciaal voor mijvan de kerk thuisgebleven ismaar heb mijn telefoon in de wc laten vallendie is zo dood als een pierquote> Hihi, wat rot Jopie. Heb het ook wel es gehad. Fohnen wil wel es helpen,niet je haar he maar de phone en simkaart.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Fibo, Inkie pinkie rood. Jopie, voel je je al wat beter? Lichamelijk dan. Niet over the phone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gaby ~~~~~~:light:**:light:**:light:**%%%%%%######======:heart:~~~~~~:light:**:light:**:light:**%%%%%%######======:heart:~~~~~~:light:**:light:**:light:**%%%%%%######======:heart:~~~~~~:light:**:light:**:light:**%%%%%%######====== Van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 goeiemorgen mensen even bijlezen Jopie gebadderd met 06?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden