Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: ShahireGunn, spiegeltje, spiegeltje aan de wand......:present:quote> Grappenmaakster! Neen, een schoonheidswedstrijd winnen heeft er nooit ingezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Geweldig gedaan Gunn. Moeders is trots op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 @ jeannet, nee ik ben niet geslagen. Wel 1 keer voor de kerst. Ik ben flauwgevallen toen mijn partner de stekker uit onze relatie heeft getrokken en ik heb een keiharde vloer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Lieve Gunn, het was eerder een verwijzing naar je eigen posting van deze morgen over 2 weken ziet die spiegel al een hele andere Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 * nvt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ok Madelief, flauwvallen op een harde vloer is ook niet fijn maar gelukkig beter nieuws dan eventuele hardhandigheid. Is het mogelijk voor je om tijd voor jezelf te nemen de komende tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: bolletjeGeweldig gedaan Gunn. Moeders is trots op je.quote> Dank u wel, Vrouw Bolle! Word ik nu overladen met goud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Lieve mensen, Ik ga bankhangen. Meld me droog af en voor strakjes welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ja, ik denk het wel. zowiezo ga ik de deur niet uit. Dan kom ik er niet meer in. Dus ik rommel hier wat in huis. Ik weiger om dit huis te verlaten, zeker voor mijn dieren. Ik zou ook niet weten waar ik heen moet. Ik wacht af of mn (ex) partner weer bij zinnen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 @Shahire, Over twee weken al resultaat? Dat moet 'k nog zien, lieverd. Goed, 'k heb b'hoefte even een 'straatje om' te gaan. Tot over een half uurtje, of om en nabij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 ik wacht wel op je Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gunn, wat is er dan eigenlijk? Ik bedoel, is het "gewoon" dat je wil drinken? Of eerder dat je je af vraagt voor wie en wat het allemaal nog moet of zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Made maar wie doet er dan boodschappen? Je zal toch moeten eten en voer halen voor de diertjes. Kun je dat nog wel aan je partner vragen? je kan ook bestellen geloof ik ik weet alleen niet welke winkel dat doet ik geloof Appie H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Goede avond, morgen weer school. Vandaag rustige dag gehad. Ma was thuis. Wel zijn ze hier weer allemaal verkouden. Maar ja dat hoort erbij he! AR, nu slaapt em maar zoon zit al dagen te zeuren dat ie voor jou speciaal en slinger wil maken dus die komt eraan he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Oh en hele prettige verjaardag Gaby!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Is er ooit iemand geweest die zei dat afkicken van een verslaving makkelijk was? Misschien is het voor de 1 wat hanteerbaarder dan de ander. Toch geloof ik dat iedere verslaafde zijn of haar "zin in" moment wel kent. Om daar juist iets mee te doen en niet toe te geven, maakt je toch tot een persoon die trots kan zijn op zich zelf en heel goed voor je eigenwaarde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Nina doe hem maar de groeten en ik wacht heel geduldig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 pas op met de blikjes omgaan he Akelei!! slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 hoi allen, @Jeannet: goedzo!!! heel mooi, zo midden in de nacht, en het feit dat anderen ook aan het water zaten maakte het mss makkelijker voor je? vandaag familiediner gehad en er werd in het geheel niet raar opgekeken toen ik mijn watertje inschonk. Naderhand zei iemand wel "je hebt nog helemaal geen wijn gehad!", waarop mijn opmerking "ik hoef vandaag even niet" schouderophalend werd ontvangen; men vindt het dus blijkbaar heel normaal als je een keer niet drinkt. Had wel wat verbazing verwacht eigenlijk, maar het is mooi om te zien dat ik dus blijkbaar niet bij mijn omgeving als zuipschuit bekend sta. Zegt natuurlijk niks, want ik kan een stiekeme drinker zijn he.... Anywway, heel erg leuk gehad. En bij deze meld ik me droog af en verklaar ik het weekendpact voor geslaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Goed hoor Bella:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ha luitjes, Zo, weer bijgelezen. Gaby: gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een goede dag hebt gehad. (Heb je dat?) Hier een rustige, goede, alcoholvrije dag gehad. Ging om 5 uur even naar mijn buuf, waar nog iemand was. Hullie aan de sherry, ikke aan de thee. Sterkte voor de mensen die dat nodig hebben en (een beetje) goede moed en kracht! En voor nu of straks, Welterusten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Dank AR! Vooral leuk om te zien dat je dus helemaal niet raar of apart bent of gelijk vragen krijgt "ben je zwanger" als je niet drinkt. Het is gewoon echt normaal. Blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: bolletjeMade maar wie doet er dan boodschappen? Je zal toch moeten eten en voer halen voor de diertjes. Kun je dat nog wel aan je partner vragen? je kan ook bestellen geloof ik ik weet alleen niet welke winkel dat doet ik geloof Appie H.quote> Bolletje, ik woon niet in een stad, hier komen ze niets brengen hoor!Maar ik ga het afwachten, misschien wil een vriendin wel wat halen voor me.Ik heb in elk geval nog tot woensdag eten voor mezelf en de katjes in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Jee wat een gedoe Made, als je nu bij me in de buurt zou wonen dan kwam ik je boodschappen brengen hoor. Oh ik had je ook nog pb'tje gestuurd. Bella, goed hoor. Ik meld me trouwens ook droog af voor het weekendpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Dag allemaal, Madelief, wat een ellende. Ik leef met je mee. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden