bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Altijd goed :present:sa om kinderen duidelijk te maken wat een verslaving allemaal teweeg kan brengen. Ja en alc. is nog wel geaccepteerd maar andere harddrugs gelukkig nog niet. Ik ben als de dood voor harddrugs en dank God op m'n blote knieen dat ik daar nooit verslaafd aan ben geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen allemaal, 'k ben zéér gedisciplineerd in 't niet teruglezen van de dagdraad, maar Myriam7's 11 maanden droog kreeg 'k nog mee. Wel gefeliciflapstaart! :present: Die slingers breien is niet zo moeilijk hoor, Pippie. Één zinnetje typen, daarna copy-paste. Een kind kan de was doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goeie morgen Gunn. Jij zal wel goed en tevreden geslapen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen lieve frummeltjes. Myriam: . Geweldig meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Inademen uitademen Sha........pffff, kreeg net een mail van ex meer een geirriteerde mail van zijn kant dat hij een vieze smaak in zijn mond heeft n.a.v mijn opmerking gisteren dat ik het eigenlijk raar vindt dat als hij toch naar onze zoon rijdt en vraagt of ik mee wil rijden hij evengoed geld vraagt voor het meerijden ja, je rijdt toch waarom dan alsnog dat tientje vragen denk ik niet dat het mij om dat tientje gaat maar het idee zegt iets van hem, toch maar even heeeeel netjes op geantwoord zo, die heeft weer een overdenkertje voor vandaag dat het hem lekker dwars mag zitten vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Bor: : :heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 en ik ben nu eerlijk gezegd ook geirriteerd door zijn mail hum...zegt ook weer iets over mij natuurlijk koffie!!!! en blijven ademen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 @Bolletje, G'slapen, zo-zo. 'k ben reed'lijk tevree, dat wel. Oh, en alcohol wordt g'rubriceerd onder de harddrugs, lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Aicha gaat het zoals je had gehoopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 En Gunn....blij dat je gisteren niet meer naar de Appie bent geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Sha:heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 @Shahire, 'k ben er een beetje onverschillig onder. Noch blij, noch somber. G'woon niet g'dronken. Da's alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Dank je Pleun, Maar het rare is dat ik nu wel heeel aan mezelf ga twijfelen. Ik heb hm net een berichtje gestuurd met de vraag waarom. Wist niet dat ik zo zwak ben. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 DAGPACT: Albert Lytse Pleuntje Bor Pippie Jeannet Nancy Rosa Bella Goedemorgen trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Pffff Pleun, wat een felheid :$ Als mensen iets doen wat je kwetst of verdrietig zou ik zelf toch eerst het 'waarom' proberen te achterhalen. Kan best zijn dat de bedoeling heel anders is geweest dan wat bij mij binnenkomt, of dat ik zonder het te willen kwetsend oid ben geweest. En pas als de bedoeling inderdaad onaardig is geweest en ik vind dat dat onterecht is... ja dan trek ik dezelfde gevolgtrekking als jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Gunn, die blijheid komt vanzelf als je wat verder op weg bent en ik kan het al een beetje weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Verdorie, 'k heb net een YouTube filmpje g'zien met 't Tetris-deuntje als achtergrond muziek. En nu zit dat deuntje in m'n hoofd! Agh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik doe met je mee Sha!! Koffie en blijven doorademen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 @ Sha rustig blijven hè. De opname verloopt niet zo gemakkelijk als vorige keren. Hoe meer langdurige terugvallen hoe langer het herstel duurt. Maar we gaan vooruit stap voor stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Poeheeee, gelijk een hele pagina erbij... goedemorgen NOG langerslapers dan dat ik al was Pippie, ik vind er niets zwaks aan dat je geraakt bent door dat verwijderen hoor, je voelt je afgewezen en weet niet waarom, dat je je afvraagt of jij iets verkeerds hebt gedaan... is ook helemaal niet gek. Als jij zelf niets kunt bedenken... gewoon vragen dus zoals je hebt gedaan.. je weet maar nooit, en als daar dan geen zinnig antwoord op komt, niet iets wat jij je zou moeten aantrekken, dan jezelf dwingen heel nuchter te zijn (letterlijk en figuurlijk ) en proberen het los te laten. Er boven gaan staan dus. En ik weet wel, das makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Originally posted by: pippieMaar het rare is dat ik nu wel heeel aan mezelf ga twijfelen.Ik heb hm net een berichtje gestuurd met de vraag waarom.Wist niet dat ik zo zwak ben.Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote> Hoezo zwak Piep, je bent heel gevoelig en dat zijn bijna alle alci's. Daar is niets mis mee. En dan is het juist goed als je vraagt om duidelijkheid. nee hoor zwak zijn betekent bij mij heel iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ha die Sha... Moest wel een beetje grinniken om dat benzinegeld dat je ex vroeg. Zegt inderdaad wel aardig wat over hem. Ik zou dat nooit doen, zelf toch ergens naar toe moeten, een ander meevragen en dan ook nog geld vragen.. Maar ja.... ik zal dan ook nooit rijk worden he? Lekker bakkie koffie nemen, peukje erbij en loslaten meid, van je af laten glijden. Dan zit hij er meer mee dan jij ... en das weer humor dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen Aicha.. Jammer dat het een beetje stroef verloopt... maar onthou dat dan ook voor de toekomst: als je op een gegeven moment toch weer het gevoel zou krijgen om te beginnen..... er komt een moment dat je weer wilt stoppen en dan is het NOG veel moeilijker dan deze keer... Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik ga er weer vandoor, Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Fijne dag Rosa.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden