Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Trouwens vroeger was het het beste appeltaart eten op de Leidsche straat bij "Chef" ofzo Maar dievan me eige Moes is natuurlijk het aller beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Hoop dat alles goed gaat met jullie. Mag ik op het dagpact Lieve groetjes van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: DieselTjh Sha , brulaap wor je vanzelf met soms irrie nichten he quote> Uiteraard ga ik ervan uit dat IK hier niet tussen zithoop dat Witte dit maar niet leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Hey Draak. Als het goed is ga ik vanavond het schilderij laten zien aan Wilma. Ik ben zo benieuwd hoe ze het vind. Bor. Pleun zal ik een dagpact starten of wil je het zelf doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Oh tante Bol, laat je even weten hoe ze het vond? Ben heel benieuwd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Zal ik zeker doen Lieve Sha. Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Dagpact. Pleun. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Ook nog een goedemorgen tante Bol en veel plezier vandaag! Ik ga er van tussen, me eens op de kamers boven storten dat stel ik al zolang uit moet er nu echt maar eens van komen have all a nice day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Moggeuh lieve Tante, o dat gaat ze zeker top vinden Meiz weet ik zekers , al zal ze het misschien niet direkt zo laten merken, maar diep he ......... Is dus gelukt met de lijst aan te passen mooi joh Had AR nie al dagpackt gestart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 voeg mij maar mij het dagpact; trouwens een goede morgen aan iedereen muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: ShahireOok nog een goedemorgen tante Bol en veel plezier vandaag!Ik ga er van tussen, me eens op de kamers boven stortendat stel ik al zolang uitmoet er nu echt maar eens van komenhave all a nice day quote> O ik dacht de laatste keer dat ik bij jou was dat je de bovenverdieping gewoon helemaal niet meer gebruikte, dat nieuwe vloerbeddeking op de trap was helemaal niet verlijmt en dwarrelde en stofde gewoon alle kanten op en dat spinnewebbengordijn LEEFDE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: borretjeBollie; Ja, zo dacht ik eigenlijk ook.Laten we hopen dat we haar alsnog kunnen feliciteren.Fijne dag Igor:present:quote> Bol en Bor, de laatste tijd spui ik graag mijn mening rond zonder van meer waarde te zijn. Zo zal het ff zijn.Ik vind jullie reacties ongepast, van weinig vertrouwen gelden en lelijk. Het voordeel van de twijfel zou op zijn minst mogen. Bovendien heeft zij, ondanks wat dan ook, felicitaties verdient. Ze staat al langer droog dan een aantal van ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 oh ja, en een goede morgen natuurlijk Burb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 oh dat is waar...jullie geven haar het voordeel van de twijfel pfffffffffff Fleur toch ik ga shoppen vandaag. Laatste vrije dag dus morgen wordt zwaar. Dat mag Hou ze droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Fleur goeie morgen. Tja je kan het ook zo bekijken ja maar ik vind dat ik mijn bezorgdheid uit mag spreken, daar is niets mis mee. En natuurlijk is ze bijna een jaar droog gebleven, maar toch wil ik het eerst even afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Snoep je jaar is eindelijk vol: op naar 10 maart:D zet m op meid, in je hart wil je echt niet meer drinken nu gaan kijken wat je wel wilt (aan leuks dus) goeiemorgen trouwens , ook:rose: ik mag lekker de sauna in vandaag heb er zin in en snak ernaar, joeppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: bolletjeDagpact.Pleun.Bol.Muffin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACT:AlbertLytsequote> motte er ook bij hoor Boll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 dagpact Pleun Bol Muffin Albertje Lytse Jane4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Dank Jane:sun: Stom, dat had ik niet gezien Draak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Beste Snoep, gefeliciteerd! Jij kan zo op het jaarpact ha! Ik begrijp dat er andere zaken spelen momenteel die je aandacht vragen, dus voor het jaar en voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Ik wil ff tegen Fleurie zeggen dat ik haar een soepkip vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 2 zielen een gedachte Diesel wanneer kom jij erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 gegist appelsap? foei Akelei ikke choc./mintthee gekke kombi, lijkt wel after8 maar wel lekker dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Snoep haar jaar IS vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden