Spring naar bijdragen

donderdag 12 januari


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Hi Hannah en Yvonne,

Ik weet dat je het uiteindelijk zelf moet doen

maar als iemand niet leest wat je schrijft

en je vertelt dat je de 'leuke kanten van alcohol niet hoeft op te geven'

terwijl je gestopt bent.

Ouch.

Spiegel voor mij was dat als ik 1 negatieve ervaring heb ik dus meteen

denk 'bekijk het maar' (al gold dat helaas nooit voor de drank :D)

Enniewee, we gaan weer positief en al Zennend verder:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt Bor, das ook eigenlijk best heel grappig.

Er zijn duidelijk ochtend- en avondmensen hier.

Ik moet altijd gewoon even rustig op gang komen.. niet haasten en toch goed wakker worden.

En s' avonds... heb ik mijn kruit verschoten over het algemeen, dan heb ik niet echt fut meer om dingen te doen. Lekker op tijd naar bed en slaaaaaaaaaapen.

Zo vreemd, vroeger was ik precies andersom, was ik een echt avondmens.

Kon uitslapen tot in de middag en was 's avonds niet naar bed te rammen, ook niet als ik de volgende dag gewoon moest werken.

Taart bakken voor een verjaardag van de kinderen deed ik rond twaalf uur 's nachts, slingers ophangen daarna nog..

En het hh doen meestal in de avonduren, dan had ik gewoon veel energie.

En nu ben ik echt een ochtendmens geworden.

Nooit geweten dat een mens kan veranderen in dat opzicht :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend Ans als het niet klikt met je hulpverlener. Daar ben je tenslotte toch erg afhankelijk van, zeker in het begin. Je hebt er goed aan gedaan om iemand anders te nemen. En fijn dat die mogelijkheid er ook is.:heart::sun:

Vonnie:)

Will heb je vannacht een beetje kunnen pitten Rekel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O en Ans, dat heb ik ook heel sterk hoor.

1 Negatieve ervaring en dan denk ik ook bekijk het maar.

Ook hier. Het moet me van het hart dat ik regelmatig mijn hulp aanbied of aanbied mensen bij dagpact te plaatsen als zij zelf geen kans zien om in te loggen en dat te doen.

Daar krijg ik dan geen antwoord op.

Ook merk ik dat als er al een leuk contact is dit niet langer dan 2 dagen duurt.

Ik vind dat niet leuk en ik stop er dan vanaf nu ook mee om dergelijke pb's te sturen of mijn e-mailadres te geven.

Het is ieder voor zich en het forum voor allen.

Verder gaat het allemaal goed hoor, maar dit zit me best wel dwars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Al op het werk en bezig, en dan het forum openen. Dat is mijn ritme in de ochtend.

Ik schrijf niet altijd mee, hangt van het onderwerp af en de drukte op het werk.

Deze ochtend werd ik zowaar door een zingende vogel gewekt!

Gelijk zin in de lente..........

BamBam, van harte!

:D:musicnote::heart::moon::present::):sun::D:musicnote::heart::moon::present::):sun:

:D:musicnote::heart::moon::present::):sun::D:musicnote::heart::moon::present::):sun:

:D:musicnote::heart::moon::present::):sun::D:musicnote::heart::moon::present::):sun:

:D:musicnote::heart::moon::present::):sun::D:musicnote::heart::moon::present::):sun:

:D:musicnote::heart::moon::present::):sun::D:musicnote::heart::moon::present::):sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jeannet,

Ik herken ook weer wat jij schrijft :D

Het zal ook te maken hebben met het ondergesneeuwd raken op het forum.

Soms gaat het zo hard dat het moeilijk is om op iedereen te reageren waar je graag op wilt reageren.

Wat PB's betreft, ik heb er nu zelf een paar gestuurd. Maar heb vaak het idee als ik iemand aan wil schrijven: zit die persoon daar wel op te wachten.

Had ik ook bij jou:$

Wilde vragen hoe je concert was geweest maar zag toen dat je al uitgebreid op de dagdraad had verteld hoe het was geweest. Ik logde veel later in dus had het idee dat het moment al lang weer voorbij was!

Zou zelf best een maatje willen voor wat meer 1 op 1 contact. Dus als je de moed nog niet helemaal hebt verloren en het lijkt je wat :) Hierbij een open uitnodiging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
..................
Ook merk ik dat als er al een leuk contact is dit niet langer dan 2 dagen duurt.

Ik vind dat niet leuk en ik stop er dan vanaf nu ook mee om dergelijke pb's te sturen of mijn e-mailadres te geven.

Het is ieder voor zich en het forum voor allen.

Verder gaat het allemaal goed hoor, maar dit zit me best wel dwars.quote>


Lieve Jeannet, :present:

Je zou ook kunnen bedenken dat die ander
druk is
misschien een dip heeft
niet kan komen
niet kan antwoorden
in de knoop zit
even niet weet wat te melden.........

We "worstelen' allemaal hier, in meer of mindere mate.
Dat hoeft niet gelijk persoonlijk te zijn.

Toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,

Die mogelijkheid, kijken hoe ik reageer, had ik ook overwogen. Maar uit onze hele correspondentie bleek dat dat niet het geval was. Ze had gewoon niet goed gelezen, of vergat of haalde dingen door elkaar. Misschien dat ze zelf te veel andere dingen aan haar hoofd had. We zijn allemaal maar mensen, toch;)

Heb nu in ieder geval een veel beter hulpverlener!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Vonneke, lekker in die tuin van je, wat een plaatje.

Ja hoor bollie, gisteravond nog alle spulletjes naar haar gaan brengen. Dat was nog een heel moeilijk moment, maar eens thuis lag ik al kort na 22u in bedje en heb tot dik half negen doorgeslapen. Weliswaar met medicatie, maar het heeft me goed gedaan.

Nu mijn hoofdje nog wat vrijmaken sé en ik word weer de oude. Wat een mens allemaal niet moet meemaken om daar te geraken hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeannet, zit nou al een paar keer jouw berichtje te lezen.

Aan de ene kant denk ik inderdaad in de trant van 'tsja, mensen hebben het druk' en 'mensen kunnen even in een dip zitten'.

Aan de andere kant: als mensen zelf om hulp/steun vragen... dan is het absoluut niet prettig als ze na 1 of 2 dagen afhaken en niets meer laten horen.

Kan zijn dat ze hun oproep in een opwelling hebben geplaatst, in een donkere bui en het zelf weer denken aan te kunnen.

Kan ook zijn dat ze het contact te dichtbij vinden komen, te overweldigend en dat zij daar van afschrikken.

In beide gevallen.... zou toch wat vriendelijker overkomen als jij dat dan ook even te horen krijgt.

En op verzoek iemand bij het pact zetten, een bedankje daarvoor zou ook niet zoveel moeite moeten zijn.

Ik denk niet dat het onwil of onaardigheid is, meer ondoordachtheid, maar het blijft voor jou gewoon teleurstellend.

Probeer het je niet te veel aan te trekken Jeannet, lang niet iedereen zal zo slordig omgaan met jouw steun en aandacht :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Spike.

Fijn je te zien.

het zal inderdaad niet makkelijk zijn allemaal.

Iets opbouwen neemt nu eenmaal meer tijd dan iets slopen.

Maar hebt respect voor de manier waarop jij bezig bent.

Zo, en nu.... aan de slag Von, geen kaboutertjes hier die de boel redderen.

Zit nu zo lang lekker langzaam aan de dag te wennen dat ik moet gaan rennen om op tijd voor mij afspraak te zijn zie ik dom dom dom :angry:

Lui, maak er een mooie dag van vandaag.

Laterrrr

:rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet

Ook merk ik dat als er al een leuk contact is dit niet langer dan 2 dagen duurt.

Ik vind dat niet leuk en ik stop er dan vanaf nu ook mee om dergelijke pb's te sturen of mijn e-mailadres te geven.

Het is ieder voor zich en het forum voor allen.

Verder gaat het allemaal goed hoor, maar dit zit me best wel dwars.quote>


Jeannet heel veel mensen hebben het denk ik zo druk dat ze niet aan antwoorden toe komen, en het is altijd riskant om je emailadres te geven. Daar is in het verleden nog al eens misbruik van gemaakt. Zolang het goed gaat tussen mensen kan dat geen kwaad, maar als er ruzie ontstaat dan kan dat wel eens heel hinderlijk zijn als je je adres gegeven hebt.;)
Ik heb de ervaring dat als ik m'n hulp aanbied om maatje te worden dat het dan ook nooit lang duurt. Ik heb het gevoel dat ik aan mensen moet gaan trekken en ze moet aanmoedigen om te pb.'n maar ik zou graag willen dat het vanuit de mensen zelf komt. Zij vragen hulp dus vind ik het dan ook prettig als ze laten zien dat ze ook echt hulp nodig hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, ik begrijp heel goed dat het niet uit onwil is of misschien te dichtbij komt.

Er kunnen allerlei redenen zijn.

@Spike, ik heb geen verwachtingen = het hoeft niet - ik bied het aan.

That's all.

Maar even een antwoord van: joh, lief bedoeld, ik hou het in mijn achterhoofd of iets dergelijks is naar mijn idee niet te veel gevraagd.

Maar wellicht lukt dat voor sommige ook niet, weten ze misschien niet hoe te reageren.

En ik ben AH niet, ik grossier niet in aanbiedingen:D

En nu hou ik erover op hoor. Aan 't werk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leieve allemaal,

Log even een paar uurtjes uit. Ben ondertussen bezig met studieopdracht en merk dat ik dingen door elkaar ga halen. Straks meld ik mn studie mentor een frum bericht in mijn essay over Peter Pan (kinderliteratuur) lijkt me niet de bedoeling:D

Tot straks:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...