bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 zoals mijn dochter jaren geleden tegen me zei: "mama, ik bén gewoon zo, ik vind het gewoon fijn om lief te zijn voor anderen. en als ik daardoor minder heb of krijg vind ik dat niet erg."quote> Juist Jop. dat is het. En dat is een te gek gevoel. Dan ook heb ik het gevoel dat ik goed leef:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hey gebraden muisjes!! Borretje, waarom bang zijn? De laatste keer was je bang dat je nooit meer stoppen zou als je eenmaal terug zou drinken. Het ging die kant niet op. Je weet hoe het werkt. Je hebt geleerd in die twee jaar. Bang zijn is niet slecht op zich. Het maakt dat je allerter bent. Maar het mag geen leidraad worden. You know the drill Begon niet zo goed hier. Dochter weenend aan de foon. Was net op het werk. Mama, ik ben de sleutel vergeten op de deur :(. Hoezo? Tja langs buiten dan nog. Dus mama op de fiets terug naar huis. Geen sleutel te zien op die deur. Vreemd. Toch hou ik van vrijdag de 13e. Vannacht zet ik gewoon electriciteit op de deur Burn baby, burn :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Je dochter is goe zot zeg ikke :D Fleur!! Gunn!! Animal Jank zo niet..Doe er wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Gunn vertel het nou eens in het nederlands dan blijft het wat dichter bij je. Wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Goedemorgen lieve allemaal Jaap, succes op je laatste werkdag!!! Welkom Chrissy DAGPACT: Albert Muffin Anders Bor Wijfie Jeannet Bella Pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Huh, wat is er met Gunn?? GUNN WAAR ZIT JE?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hey Bor, Goed dat jehet hier gedeeld hebt en niet hebt gedronken kan ik ook weer wat van leren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Goedenmorgen allemaal Kan nog net. Ik voel me niet goed vandaag, slecht geslapen. Normaal als ik niet hoef te werken sta ik gelijk met mijn kinderen op, nu ben ik blijven liggen en heb de halve dag verslapen. Vannacht had ik steeds het gevoel dat ik een diepte viel, heel akelig. Heb helemaal geen zin in vandaag, ik hoef niets alleen naar de glasbak, uitzichtloos. Adb zijn gaat de laatste dagen niet goed. Zo, wilde dit even kwijt, mag wel even hè? Scrollen kan altijd. Nu moet ik stoppen met zielig doen en mezelf een schop onder de kont geven. Moet mezelf weer herpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Originally posted by: borretjeDit alles is de kracht van het delen en het samen doen.quote> Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Van mij ook eentje Bor En nu ga ik douchen en wat doen!! Later allemaal!!! Gunn ik hoop je hier straks wel te zien hoor!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Rosa ze zeggen wel eens in slaap vallen. Dan heb je inderdaad het gevoel dat je in een afgrond valt. Dat is de tijd tussen waken en slapen in. Op het moment dat je in slaap valt. Zo'n gevoel ongeveer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 'k ben er nog. Vier blikjes. Dat heb 'k g'dronken. Vier maal 33 cl, 5 volumeprocent pilsner (Grolsch). Vanochtend g'kocht. Twee six-paks. 'k heb er dus nog acht. 'k stond vanochtend om openingstijd al in de supermarkt. Nog wat and're boodschappen g'daan om te verhullen dat 'k alléén maar voor 't bier kwam. Wat wel zo was. 'k kwam thuis. Startte m'n favoriete game op (met prachtige omgeving en dito g'luid/muziek). 'k opende 't eerste blikje en b'gon te drinken. Precies zoals 'k 't hebben wilde. Dit alles was met voorb'dachte rade. 'k stond vanochtend op zonder trek, zonder craving. Alleen maar de g'dachte, 'k wil nu een biertje. Geen g'vecht, geen terughoudendheid. En zo g'schiedde. Dat was 't. Een weinig spannend verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Heel veel sterkte verder gunn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Bolletje, ja precies, zo voelde het. Ik had ook het gevoel dat ik er tegen moest vechten, dat het anders mis zou gaan, raar. Gun, snel de resterende 8 door de gootsteen spoelen, luister wie het zegt;) Sterkte Gun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ik bedoel natuurlijk Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 'k moet nu naar m'n 'werk'. Met een kegel, ja ja (Nah, valt wel mee). Wel een bierwalm. Moog'lijk sturen ze me linea recta weer naar huis. Ach, we zullen zien. Ze zijn bekend met mijn probleem. Een fijne dag nog, allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ik ken dat gevoel heel goed :present:a. Bij mij was het , angst om mezelf over te geven aan de slaap. Het niet meer kunnen controleren van mijn persoontje. Het weer wakker schrikken na zo'n (val). Bij mijn was het omdat ik altijd erg allert rond liep, en van veel dingen schrok. Maar nu heb ik dat gelukkig niet meer. durf me gewoon over te geven aan mijn slaapprikkels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hoi Allen, @ Gunn, pull yourself together. Dit is niet de juiste manier om het leven 'leefbaarder' te maken. Go for it! Groet allen. Ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ja Bor. dat klopt. Bij mij had dat alles te maken met een groot stuk onzekerheid. Van mezelf niet opaan kunnen. Een bang iemand die haar plek nog niet gevonden had in de maatschappij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 hoi allemaal. kom even kijken voor ik mijn taken ga doen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 volgens mij gaat t niet goed met gunn. wens hem veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Wat ik doe tegen de trek is met de dieren iets gaan doen Spike. Maar soms lukt het niet. dan vecht ik ervoor om t wel te doen. In ieder geval lukt het me nu. T is wel knokken soms tegen mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Spike, ik zit de docu nu te kijken. Daar heb ik ook gezeten. Ik noem het nog steeds het gekkenhuis. Compleet overstuur ben ik na 6 weken naar huis gegaan. Het heeft me absoluut niet gebracht wat ik hoopte. Ik ga nu verder kijken....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Waar kan ik die docu nog bekijken? Iemand een link? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Gunn als je nog mocht lezen, ben je niet bang om ontslagen te worden? in veel bedrijven is het verboden om onder werktijd onder invloed te zijn van alcohol of drugs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden