Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 januari 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

zoals mijn dochter jaren geleden tegen me zei:

"mama, ik bén gewoon zo, ik vind het gewoon fijn om lief te zijn voor anderen.

en als ik daardoor minder heb of krijg vind ik dat niet erg."quote>

Juist Jop. dat is het. En dat is een te gek gevoel. Dan ook heb ik het gevoel dat ik goed leef:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey gebraden muisjes!!

Borretje, waarom bang zijn? De laatste keer was je bang dat je nooit meer stoppen zou als je eenmaal terug zou drinken. Het ging die kant niet op.

Je weet hoe het werkt. Je hebt geleerd in die twee jaar.

Bang zijn is niet slecht op zich. Het maakt dat je allerter bent. Maar het mag geen leidraad worden.

You know the drill

Begon niet zo goed hier. Dochter weenend aan de foon. Was net op het werk. Mama, ik ben de sleutel vergeten op de deur :( :(.

Hoezo? Tja langs buiten dan nog. Dus mama op de fiets terug naar huis.

Geen sleutel te zien op die deur. Vreemd.

Toch hou ik van vrijdag de 13e.

Vannacht zet ik gewoon electriciteit op de deur :D

Burn baby, burn :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal

Kan nog net.

Ik voel me niet goed vandaag, slecht geslapen. Normaal als ik niet hoef te werken sta ik gelijk met mijn kinderen op, nu ben ik blijven liggen en heb de halve dag verslapen.

Vannacht had ik steeds het gevoel dat ik een diepte viel, heel akelig.

Heb helemaal geen zin in vandaag, ik hoef niets alleen naar de glasbak, uitzichtloos.

Adb zijn gaat de laatste dagen niet goed.

Zo, wilde dit even kwijt, mag wel even hè? Scrollen kan altijd.

Nu moet ik stoppen met zielig doen en mezelf een schop onder de kont geven.:rose:

Moet mezelf weer herpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k ben er nog. Vier blikjes. Dat heb 'k g'dronken. Vier maal 33 cl, 5 volumeprocent pilsner (Grolsch). Vanochtend g'kocht. Twee six-paks. 'k heb er dus nog acht. 'k stond vanochtend om openingstijd al in de supermarkt. Nog wat and're boodschappen g'daan om te verhullen dat 'k alléén maar voor 't bier kwam. Wat wel zo was. 'k kwam thuis. Startte m'n favoriete game op (met prachtige omgeving en dito g'luid/muziek). 'k opende 't eerste blikje en b'gon te drinken. Precies zoals 'k 't hebben wilde. Dit alles was met voorb'dachte rade. 'k stond vanochtend op zonder trek, zonder craving. Alleen maar de g'dachte, 'k wil nu een biertje. Geen g'vecht, geen terughoudendheid. En zo g'schiedde.

Dat was 't. Een weinig spannend verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken dat gevoel heel goed :present:a. Bij mij was het , angst om mezelf over te geven aan de slaap. Het niet meer kunnen controleren van mijn persoontje. Het weer wakker schrikken na zo'n (val). Bij mijn was het omdat ik altijd erg allert rond liep, en van veel dingen schrok. Maar nu heb ik dat gelukkig niet meer. durf me gewoon over te geven aan mijn slaapprikkels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...