Yvonne Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Wooow, You're my man Soothe... Laat het voorjaar maar komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Zo is dat Yvonne. Nu reeds bemerk ik het lengen der dagen. Laat nu de lente ook maar komen. Ben echt een zomerkind. Eind juni in mijn geboorte jaar was er een hittegolf. Het schijnt dat je daar toch iets van meekrijgt. Ben een giga koukleum. En... het werkt slopend op mijn gemoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ik hou van het voorjaar, hou van de zomer en vind het najaar heerlijk. Maar de winter mag me gestolen worden. Met donker van huis en pas weer naar huis als het alweer donker is. Maar inderdaad, nu weer met licht richting huis, heb genoten van de mooie lucht toen ik terug reed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Mensen, ik duik mijn bedje in. 'Elektriekedeken' even een kwartiertje aan zodat het lekker warm wordt. Paar bladzijden in mijn boek lezen en dan slaaaaapen:lips:. Morgen is het weer vroeg dag en weer een pietsie eerder licht. Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedenavond lui, Aah, d'r wordt over de lente/zomer g'sproken! Ja, die mag van mij ook zo snel moog'lijk z'n intrede doen. Heerlijk met de fiets d'r op uit, ergens een mooi idyllisch plekje opzoeken en lekker mijm'ren, zittend op een stoeltje of in 't gras. Vissersplekjes in een lommerrijke omgeving zijn g'weldig, mits je er alleen bent. Lekker luist'ren naar 't zachte klotsen van 't water. Wat water/frisdrank, bammetjes en zomerfruit (watermeloen!) mee, en dan zijn we weer g'lukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Trusten en een :rose:netje voor morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Gunn ook al. Je wordt helemaal lyrisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ik wil best nog ff mn schaatsen uit het vet halen hoor. Twee Elfstedentochten in februari. Laat die vorst maar komen. Zonnetje, straks blauwe lucht, minnetje of 10. HeeeeerlijkB) Zo richting bed, dag is allang weer voorbij. Voor alle mijlpalers een mooie Voor allen die het moeilijk hebben een dikke Hier het leven weer iets :rose:iger. Fijn. Morgen weer een dag. Slaap wel, take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Welterusten BamBam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hahaha Beginnen ze prompt over alle jaargetijden Waar ik ook zo eindeloos van kan genieten... Maar NU is het winter! Trusten oudjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedenavond, Niks geen winter, de merel in mijn tuin fluit al alsof ie eieren aan het bevruchten is. En ik vertrouw de merel meer dan de mensen, als het op het weer aan komt. Voor de winter ga ik trouwens nog op wintersport dit jaar heb ik net afgesproken. Een beetje onverwacht. Eens kijken hoe dat is zonder de après ski die vaak al voor het skiën was aangevangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 En nu moet ik gaan slapen. Ritme beetje vasthouden. Dat bevalt wel. Aicha, zet hem op En probeer je niet te veel laten afleiden door de renovatie. Uiteindelijk zal je huis hopelijk wat beter van worden. Ik wens allen een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Nou Jaap, Misschien ben jij nu ook al weg. Zo niet, welterusten dan. Ik meld me droog af voor vandaag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 en ook hiervandaan een goeie welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ik ga ook lekker slapen. Weltrusten allemaal. En als iemand mijn berichtje nog leest wil ik vragen om mij morgen weer bij het dagpact te zetten. Alvast heel erg bedankt. Dikke nachtzoen van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 leuk Jaap, wintersport, ik heb gehoord dat het nu ultiem is, strak blauw, geweldige sneeuw, heerlijke alcoholvrije drankjes kortom je gaat op de juiste tijd! hAVE FUN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ik heb heerlijk gewerkt, voel me zowaar zorgeloos, heel appart, maar wel heel fijn, ik heb sterk het vermoeden dat dat met niet drinken te maken heeft, doordat ik niet drink, kan ik alles beter aan, en dat terwijl ik door de sores soms wel zou willen drinken, maar daar slik ik mijn refu voor dus ik meld me droog af, morgen kan ik uitslapen slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Sssssssssst iedereen slaapt.... Oh nee, zie Jootje nog in de gang, gaat ook slapen denk ik. Ik kwam me nog even droog afmelden. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Pieps... ik had een mega HUT dag... ik ben dronken en vol!.... sorry kon me niet meer inhouden... ik kan mezelf wel afschieten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 'k ga maar te bed.... tot spreeks.....weet niet wanneer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden