Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 trek me even terug.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 @ Hannah, misschien zit je helemaal niet te wachten op reacties. Of een reactie van mij. Maar ik ken het gevoel. Ik hoop dat je je gevoelens hier blijft ventileren. Dat helpt. Ik lees je altijd, en zoveel mensen hier met mij! Ook ik heb niet de oplossing voor je, maar ik wil je toch een hart onder de rien steken. Kop op Meis!!!! We zijn allemaal anders, maar toch ook weer niet. Blijf schrijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs, Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 dit is voor mij een op-pep nummer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 @ Anders, is het wel gelukt?? Het is zo jammer als mensen hun afspraken niet nakomen! Hebben je dieren weer vers water en voer? En hoe is het met jou?? Gaat het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Wijffie, ja ik herken dat zo! Alles moet anders, maar de weg ernaar toe is zo vol hobbels! Je gaat volgens mij heel goed! Volhouden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 @ Aicha - welkom thuis en zet hem op. @ Toine - we dachten wel dat je een ban had, maar 4 weken is lang zeg! Nu een beetje opletten met wat je zegt, want dat kan niet hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Jan, Van harte met je 9 maanden. Bloemetje voor jou. :present::present: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goede avond, Lytseke toch!! Jij hebt het al goed voor de kiezen gehad de laatste tijd!! Ah Toine is terug. Madelief!! Wij hebben hier sinds drie dagen geleden zowat om beurt buikgriep. Bleeeeeeeeeeeeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Oh ja , ook nog welkom terug Aicha!! Was goede beslissing denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ajuus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hallo Vlaams Meisje, Hoe gaat het met jou en je kinderen? Het was inderdaad heel heftig, de laatste dagen. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik boos ben en voel me triest, maar ik kan niemand de schuld geven. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Lenie, die van mij is nog maar 11 en begint al zo te doen! Eten op de kamer , games erbij.... Heb em nu dus verboden te gamen tot zijn volgende rapport. Alleen nog computer om school dingen op te zoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedenavond allemaal, Even een megahug voor Lytse, Hannah en Anders Toine! Nance, heb je een pbtje gestuurd, maar nogmaals: ben heel blij dat je weer boven water bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 O, en voor Jan:musicnote: Ik ken je nog niet maar van harte met je 9 mndn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Dank je wel Ans. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Frummers, Ik ga maar naar een film kijken om even iets anders aan mijn hoofd te hebben. Meld me later weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 :lips:Allemaal een hele fijne avond gewenst verder. Ik ga maar eens braaf aan mijn huiswerk. Alvast welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: ***VERZOEK!!!!!!!WIL NIEMAND NU NOG MIJN NAAM NOEMEN OP DIT FORUM. HEB DOMME FOUT GEMAAKT, ALLE BIJDRAGEN BEWERKT. IS TER BESCHERMING VAN MEZELF EN DIERBARENGROETEN.Denk dat jullie weten wat er aan de hand is. Zoniet pb is wel veiligquote> Kan het wel radenFlip je niet zo een ongeluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hoi allemaal, Jan van harte met je 9 maanden Hannah hou je haaks hoor:heart: Lytse ook natuurlijk en eigenlijk iedereen:heart: Het leven is al niet makkelijk vind ik en zeker niet met ook nog de zorgen van een verslaving. eventjes bankhangen nog en tv kijken ik meld me morgen weer Truste voor zo:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Lieve mensen, Het is weer een heftig dagje voor velen hier. Voor allemaal van mij een virtuele hug en let op, het zonnetje gaat echt wel weer schijnen. Gewoon rustig aan, alles dag voor dag. Als er dingen gebeuren waar je niet 1, 2 3 raad mee weet spreek dan (ook met jezelf) af dat je er morgen over na gaat denken en er op terugkomt. Er moet toch niks NU? Behalve niet drinken:-). Merk dat ikzelf al weken lekker op mezelf thuis zit, heb geen behoefte aan bezoek of aan weggaan, wil gewoon niks om me heen. Heeeeeeerlijk. Maar ik ga koffie zetten en Tegenlicht kijken. Er komt een of andere investeerder die eerder het qua crisis etc ook bij het rechte eind had. Hoeft nu niet zo te zijn natuurlijk maar ik ben toch wel benieuwd. Dus Gunn, mocht je dit lezen - mis het niet joh. Groetjes en later wellicht. Jeannet PS. Meld me alvast droog af (haha Dag 16!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedenavond, Jan gefeliciteerd, je gaat echt goed. Hannah Niet zo veel te vertellen, lekker gewerkt, lekker gegeten, lekker gedoucht, krijg zo lekker koffie en lekker 10 dagen alcoholvrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Keigoed keesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: jeannetDag 16!quote> *. ┏┓* ┏━┻┫ ┣━ *┃* ┣━ *┃ ┗━━┛*^^* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: TeveelNiet zo veel te vertellen, lekker gewerkt, lekker gegeten, lekker gedoucht, krijg zo lekker koffie en lekker 10 dagen alcoholvrij.quote> Dat is lekker :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 *. ┏┓* ┏━┻┫ *┣━ *┃* *┣━ *┃ *┗━━┛*^^* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden