Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hannah, Pull up your socks. Zoveel treurnis in de wereld. Effe een beetje relativeren hè. Leven is moeilijk. Ben ik het helemaal mee eens. Maar niet té negatief hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Heel graag gedaan Han die rot stemmingen ook steeds ik zou je zoveel anders gunnen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 kan je niet iemand bellen Hannah?? even je verhaal kwijt? je maatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Lieverd, stuur anders ff een PB-tje aan iemand, als je het hier niet kwijt wilt of kunt, we willen je allemaal aan horen of helpen, voor zover mogelijk, maar blijf er niet alleen mee zitten...mss lucht het op om erover te praten.. toch ??:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 hope so?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Komt altijd wel weer goed met Hannah Deze ff voor jou Han;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 mirjam, albertina, fleur etc etc. Allemaal bedankt voor de felicitaties. Een toppert van een stoppert noemde Soothe! Ha! Fijn want met jullie steun ben ik zover nu inderdaad een bevalling verder, negen maanden. Jullie betrokkenheid, scherpte en warme berichtjes zijn fundamenten van mijn geluk, t is maar dat je het weet! Dusss voor allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ook voor mij een zoen Jan?? want ik ben je vergeten te feliciteren..... Dus bij deze, van harte:musicnote: met je 9 maanden. Hou vol en ga zo door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Welkom terug Toine. Als je kwaadheid en agressie niet kwijt raakt Hannah, keert het zich altijd naar jezelf terug. Meestal in de vorm van een dikke depressie. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 dat vindt ik een mooie Bol, alleen is weleens de vraag HOE de kwaadheid kwijt te raken, als wandelen, sporten, huishouden etc niet helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 En Toine , fijn dat je er weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Nou Gabs, ik raakte het vaak pas na jaren kwijt. Ben eens op iemand zo ontzettend kwaad geweest dat ik er iedere nacht aan lag te denken hoe ik die persoon de grond in zou kunnen stampen. Daarmee fokte ik mezelf alleen maar op maar dat had ik toen nog niet in de gate. En eens in de zoveel tijd werd ik knap depri van die kwaadheid. Na die dip, ging het een tijdje goed maar daarna begon het weer van voren af aan. Ja hoe raak je kwaadeheid op een goeie manier kwijt. Ik weet dat ik hem aleen kwijt zou raken als ik die persoon veel pijn zou doen. ik kan dus helemaal niet met agressie omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: fleurtjeBurbInne minne mutteTien pond frutteTine pond kaasInne minne mutte is den baasUpsiedeziquote> Hahaha!!!Zoveel verschillen de Belgen dus niet van de Ollanders he? Dit was ongeveer het eerste wat ik kon zeggen toen ik klein was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: witteOok voor mij een zoen Jan??want ik ben je vergeten te feliciteren.....quote> Witte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ben aan het bijlezen.... Maar nog niet alles. Anders!!! Kom op meis!!!! Gooi het weg als je iets hebt gekocht! Toine welkom terug! Heb je genist! Aicha! Zet hem op nu he??? Je weet waar je het voor doet! Eten is hier klaar nu. Alleen is mn vriend nog niet thuis.... Heb ik weer. Heb vis uit de oven met citroen en dille en groenten. Maar ik moet opschieten met eten, straks komt de kapster aan huis. Er gaat een stuk af! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 jammer he Bol, dat daar nu niet een kant en klare oplossing voor is, want kwaadheid vergalt (letterlijk) je Leven, ja vergeving, en door blijven ademen, maar ik merk ook dat sommigen mensen je echt kunnen tergen, en ja ik weet het, dat moet je niet toelaten, maar soms weet je het niet meer, i.i.g niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Madelief, niet teveel he! ik ga even tv kijken. heb net hulp gehad op stal en lukte niet dus het maar zelf gedaan. Maar zeker wel lief van die persoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ja Gabs, ik weet wel dat als Jos en ik ruzie hadden en dat is misschien 15x voor gekomen in die 21 jaar, dan probeerde ik het zo gauw mogelijk goed te maken. Soms ook kreeg ik de schuld van het gebeuren en op dat moment geloofde ik dat ook. Dan ging ik opgelucht naar huis omdat ik dacht dat het allemaal uitgepraat was, maar als ik dan s'avonds in bed lag dacht ik "Hé er klopt toch iets niet. Toch was ik nog steeds erg kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Jan negen maanden wow......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 sjo..de hutspot zit erin... ga even terug lezen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: Gabydat vindt ik een mooie Bol, alleen is weleens de vraag HOE de kwaadheid kwijt te raken, als wandelen, sporten, huishouden etc niet helpt?quote> zeg altijd tegen mijn zoon's ..... ben je zo boos, neem dan de buitenmuur te grazen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ja hoor Wijffie, ik ben heel blij dat ik niet gedronken heb, straks mag ik weer werken, vanochtend gewerkt, vanmiddag wat koopjes gescoord, en toen weer geslapen, ik merk wel dat ik heel veel slaap, dat gedoe met N vreet energie, ik laat het even rusten nu, reageer niet op zijn smsjes, en merk dat ik vrij rustig ben eronder, maar hoe het verder moet? ik leef nu even dag voor dag, en dat bevalt me wel, alhoewel ik voor een gedeelte ook het idee heb dat ik mijn kop in het zand steek, aan de andere kant, misschien is het voor nu even goed! Ik vond het altijd zo knap van jou dat jij je drinken kon beperken tot de weekenden, ik heb in december 2 dagen gedronken, en niet eens echt overdreven veel, en toch merk ik dat alles in mijn hoofd weer getriggerd is, daarom nu ook dagelijks refu, of zou het toch tussen mijn oren zitten????? kip/ei??? soms weet ik het allemaal ook niet meer, maar hoe doe jij het nu wijffie? weer een tijdje zonder drank? hoe bevalt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Lenie, morgen is mijn uitslaapdag, maar eigenlijk zou ik mijn bed uit moeten komen voor zo'n bokslesje op de sportschool, lekker slaan tegen zo'n bokszak, als jullie me nu eens wakker roepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 werken............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 'k heb net m'n kind z'n eten gegeven....in zijn slaapkamer. *zucht* "gamen"is wel erg belangrjjk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden