toine Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 middag, gesloopt maar voldaan, echt hondsmoe, maar tis voor een goed doel evekes de ramen zemen, prachtig weer ervoor alleen beetje chillie. vanaf 1 september ga ik twee keer per dag trainen met die gast, in de middag wat cardio erbij. wil ook echt dan stoppen met roken mijn hemel, wat een rotgewoonte, maar stap voor stap he. piet romer overleden, te jong... blijf dat moeilijk vinden. jaja het leven is zinloos, we gaan allemaal dood, de een nog erger dan de ander, waar doen we het voor. zou het niet weten beetje bezig zijn en genieten waar mogelijk en er vooral niet teveel bij stil blijven staan. wat dat betreft ben ik jalours op mensen die het geloof hebben en zo naief zijn te denken dat de hemel en het eeuwige leven op hun wacht. ieder zijn ding weet wel dat je elke dag moet leven! kost soms moeite, maar beloning is groot poeh zit weer zwaar te ouwehoeren vanavond eigen gemaakte tomatensoep eitjes- stokbroodje uit de oven -rosbief beetje aan de lijn denken he hi nou ga aan de zeem.... maak er wat van... toine neman:P iemand nog iets leuks te vertellen? gaan jullie vanavond eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 hoi bor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Toine, 83 te jong? We worden liever wat ouder, dat staat. In een goede gezondheid, dat wel. Maar 100 halen de meeste niet. 83 voor een man is redelijk, toch. Ramen in de zon lappen geeft strepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Wat zijn wij toch rare mensen hé, allée, ikke toch. Nu dat ik niet meer drink voel ik mij super !! Maar toch herval ik (meestal) maar bij mij is dat meestal in geval van euforie: goed nieuws, iets te vieren en dan hupsakee, de eerste naar binnen , eentje maar ... Nu dronk ik ook wel als ik boos of verdrietig was (dronk eigenlijk altijd, waarschijnlijk enkel en alleen voor de roes) maar toch zijn voor mij de momenten van euforie de gevaarlikste. Raar toch niet? Anyhow, vandaag drinken we niet. muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Mag je mij een keer leren Borretje. Wel als de zon er pal op staat. Natuurlijk niet aan de andere kant van je huis. Ach, het is ook vrouwenwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goedemiddag, zo, mijn tandartsbezoek zit erop. Ik mag nog 4 keer terugkomen. Je moet er wat voor over hebben maar dan heb je ook wat. Het viel mee trouwens, ik had erger verwacht. Toine, doe eens een ban in de pan, dan kom je daar wellicht ook eens vanaf. Goed je weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 klopt soothe. je geeft mij teveel zinnige antwoorden hi;) ben erg kloos met mijn ouders en die zijn 70 jaar en dan denk je jaja er kan er maar zo een wegvallen. die gedachte is nog te benauwend, maar daar werken we aan de eindigheid benauwd me.... maar goed positief denken en actie buiten ramen gedaan en nu binnen. en bor ik ben positief hoor! alleen is het leven en de eindigheid ervan dat niet, hoe positief ik ook ben, zal dat niet veranderen. steeds op korte termijn leuke dingen plannen is voor mij goed. van de zomer wil ik alleen naar indonesie zo even een eitje en weer aan de zeem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 hoi albertina ja die bannen moeten nu maar eens afgelopen zijn, zal me gedragen. ben al een stuk rustiger ohohoo hi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Zo kom even kijken. Toine leuk je weer te lezen en ook nog zo vrolijk. Hier gaat het goed. oefffffffffff. mezelf echt een schop gegeven. En ben die rotdrank nu echt wel beu. Hopelijk gaat het ook goed bij jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Mooi Bor, ik wacht af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Muffin, niet raar hoor. Mooie emoties, zijn ook emoties en emoties kunnen triggeren. Ken dat gevoel ook. Iets leuks, hoppa een slok. Doe maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: borretjeEn ik ben ook best wel stoer eigenlijk.Ik heb iets gedaan waar ik heel bang voor ben, dus..Had ik geen drank voor nodig om te durven.Zo is het maar net Borrie. Je kunt het meid!Als het geen onbeschofte vraag is: waarom moet je ineens aan de tetanusinjecties? Gevallen in het straatvuil of zo?Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: AichaLas net dat Lenie gisteren heeft gedronken. Hoop dat ze wel op het forum komt vandaag.quote> ben er hoor..problemen van gisteren stevig aangepakt en we hobbelen weer verder.goedemiddag overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 ja bor vertel wat heb je gedaan. en jane een date????? heb ik wat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 als je bij het ramen wassen een beetje glansspoelmiddel doet krijgt je schitterende ramen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 ik durf mijn ramen niet te lappen bij mijn huiskamerraam is maar een heel smal stukje balkon... en ik ga echt niet op een trappetje staan hoor zo op 6 hoog...brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 OOOhh borretje hoe hoog waren die hakken wel niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 lenie goed dat je de draad weer oppakt. heeft het trouwens geholpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: borretjeIk ga voortaan wel op sloffen..quote> is klompen niet beter? dan zien en horen we je aankomen/vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Oeps!! Bor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 nee Igor..geen steek. dank je Jopie..we gaan weer verder.. ik heb hoogtevrees, hahaha...mijn buuf doet altijd dat stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hoi, ben niet nieuw hier. lees dagdraad van gisteren om 16.01 en je weet wie ik ben. Gaat redelijk. Nog steeds droog, maar erg lui. Doe nog even rustig op forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hoi Suikertje! Is prima hoor, moet je gewoon doen.... Even rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Dit is niet echt een oplossing. Degene die het gelezen heeft kan het nog weer traceren dat ik onder deze naam sta. Ze mag allesweten, maar voel me niet vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden