Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 januari

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O, en m'n diepvriesje staat boven in de keuken. Het is gelukt hoor. Zo'n ding is niet zo zwaar.

Als ik nu vanochtend met het idee opgestaan was, dat lukt me niet, had ik nu nog met een rotgevoel gezeten. En dat is met zoveel andere dingen. Als je er in geloofd lukken heel veel dingen wel.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
nancy maak een keuze en ga daar voor 100% achter staan. Kom op het forum als je het moeilijk hebt. Meesten die willen gaan drinken haken ook hier even af. Ik heb het een paar keer mee gemaakt dat ik wilde gaan drinken en had dat op het forum gezet. Ik heb door het forum de trek overwonnen en de kick die ik toen kreeg is me tot op vandaag de dag, bij gebleven. Wat een overwinning was dat toen.quote>

Ja Bol, je hebt gelijk , maar ik vind het zóóóóó moeilijk
om steun te vragen, maar ik heb het wel nodig, heb al teveel
alleen gedaan en zal dus nu moeten leren om steun te vragen.
Ik ben overigens heel blij met dit forum, ik reageer niet altijd,
maar lees wel alles mee hoor!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Nance,

Hou je taai, hé? Het kan alleen maar beter worden.

Qua hormonen, zou het liefst of op de bank kruipen met woef en een DVD, of zometeen hier een collega een schop verkopen. Wat niet alleen onaardig is maar ook niet verdiend. Dan maar een schop tegen de prullebak...

Bolletje, als jij iets in je hoofd hebt dan zit het niet ergens anders he?

Haha. Sterke vrouw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel 'k verslavingsg'voelig ben, heb 'k vreemd g'noeg nooit g'taald naar roken. Wel eens eentje opg'stoken (onder dwang van leeftijd-/klasg'nootjes), maar 'k vond er niks aan. 'k vond 't zelfs goor! Ook m'n eerste biertje dronk 'k kokhalzend op. Wat is er toch g'beurd dat 'k 't ineens wel lekker ben gaan vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...