nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ha die Ans! Gezellig om je hier te zien! Tja, die hormonen willen wat he, vertel mij ervan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 O, en m'n diepvriesje staat boven in de keuken. Het is gelukt hoor. Zo'n ding is niet zo zwaar. Als ik nu vanochtend met het idee opgestaan was, dat lukt me niet, had ik nu nog met een rotgevoel gezeten. En dat is met zoveel andere dingen. Als je er in geloofd lukken heel veel dingen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Spike vit. B. 12 wil wel eens helpen tegen die moeheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Wat ben je toch een lekkere bouwvakker Bol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: bolletjenancy maak een keuze en ga daar voor 100% achter staan. Kom op het forum als je het moeilijk hebt. Meesten die willen gaan drinken haken ook hier even af. Ik heb het een paar keer mee gemaakt dat ik wilde gaan drinken en had dat op het forum gezet. Ik heb door het forum de trek overwonnen en de kick die ik toen kreeg is me tot op vandaag de dag, bij gebleven. Wat een overwinning was dat toen.quote> Ja Bol, je hebt gelijk , maar ik vind het zóóóóó moeilijkom steun te vragen, maar ik heb het wel nodig, heb al teveel alleen gedaan en zal dus nu moeten leren om steun te vragen. Ik ben overigens heel blij met dit forum, ik reageer niet altijd, maar lees wel alles mee hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 @Bolletje, @Spike, 'k was ook eens zwaarg'lovig. Dat heeft me niet veel opg'leverd... ja, een drankprobleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 roken.....ppffffff,ben 16 jaar geleden gestopt en mis het geen dag gelukkig! Helaas heeft zoonlief het nu wel ontdekt Hopelijk wordt hij er een keer zooooooo ziek van dat hij het snel weer laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hoi Nance, Hou je taai, hé? Het kan alleen maar beter worden. Qua hormonen, zou het liefst of op de bank kruipen met woef en een DVD, of zometeen hier een collega een schop verkopen. Wat niet alleen onaardig is maar ook niet verdiend. Dan maar een schop tegen de prullebak... Bolletje, als jij iets in je hoofd hebt dan zit het niet ergens anders he? Haha. Sterke vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hoewel 'k verslavingsg'voelig ben, heb 'k vreemd g'noeg nooit g'taald naar roken. Wel eens eentje opg'stoken (onder dwang van leeftijd-/klasg'nootjes), maar 'k vond er niks aan. 'k vond 't zelfs goor! Ook m'n eerste biertje dronk 'k kokhalzend op. Wat is er toch g'beurd dat 'k 't ineens wel lekker ben gaan vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Sociale druk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik ga er weer van tussen. Beetje werk leidt hopelijk wat af. Fijne dag allemaal, sterkte voor wie het nodig hebben en wellicht tot vanavond, anders morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hoi, ben ik weer ff, net onverwacht visite gehad, moet nu de kids van school halen... Kom straks terug en lees dan ff bij. Maar... voel me wat sterker weer en heb de 1e nog niet gepakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hey die Ya. Ans doe maar als je vrij hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 aaauuwwww Bor:heart: kuzzie voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Middag DAGPACT: Aicha Albert Lytse Jaap Jootje Nancy Anders Jeannet Kees Muffin Pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Heee die Bol:heart: Wat ben je weer druk zeg! Chrissy!! Goed bezig,toch niet overstag gegaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Wil je nou zeggen dat ik dat kusje eigenlijk op je kont moet geven Bor:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goed plan Spike. Stel dat je alleen nog maar alcohol, net als met roken, alleen nog maar buiten mag nuttigen. Ik denk dat de halve wereld (nog meer) buiten zou gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ohhhhh Bor is zielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Moet vanavond spullen bij ex ophalen. Zie er als een berg tegenop. Omdat ik zeker weet wanneer ik h'm weer zie dat ik als een blok weer voor h'm val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Heel stoer Bor, goed zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Stoere Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 GIRLPOWER BORRIEEEEE!!!!! Borrie is DA BEST olleeeeee oleeeeee.....Borrie IS DA BEST oleeee oleeee....Borrie is da best...Borrie is da best....Borrie is da best oleeeee oleeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 ooohhhh Pip....niet vallen he....dan moet je ook weer opstaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden