albertina Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Het is nooit te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Akelei, ik stuur je een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: akeleiGP = general practitioner = huisartsquote> OOOOOWWWWW dus een gewone huisarts. Niet zo ingewikkelt doen Gunn, we zijn hier allemaal maar gewone mensen hoor, jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: akeleiGP = general practitioner = huisartsquote> OOOOOWWWWW dus een gewone huisarts. Niet zo ingewikkelt doen Gunn, we zijn hier allemaal maar gewone mensen hoor, jij ook.quote> Hahahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: Keesie71maar jij drink t niet meer suikerje. ik wel weer dus ik ben de loserquote> Ja Keesie en als je dat maar veel tegen jezelf blijft zeggen heb je zat reden om te blijven drinken toch? Kom op joh stop met die troep, het heeft je niets anders dan een hoop ellende gebracht. Kijk eens hoe je er nu bij zit? Denk eens aan je gezin? Je kind enz. Daarvoor zou je toch stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Heel goed Keesie, zo mag ik het horen. Fouten kunnen gemaakt worden als je ze zelf maar ziet en er wat aan wilt doen. Kop d'r veur joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Als je doet wat je zegt Keesie dan ben je geen leugenaar. Ik zou het heel knap vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goedenavond frumpjes Suikertje gelezen.... Keesie, Welkom als ik dat nog niet had gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Kees wat ben je nu van plan je zegt dat het al te laat is dus neem ik aan dat alles wat in huis is gehaald nu op is. Dan heb ik slechts 1 advies: niets meer halen en vanavond aan de koffie en veel water drinken. Niemand is een loser, bijna iedereen gaat vroeg of laat wel eens de mist in. Als je nog wat in huis hebt gelijk weggooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hallo die Sha hoe is je dag verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: jane4en ook een mooie zonnige dag dus allemaal:rose:Ik heb vanmiddag een date:)vertel later wel hoe dat afliep:Dquote> Da's toevallig, ik had vanmiddag ook een date ik had de persoon in kwestie nog nooit gezienwel al heel veel gesproken via de mailen daar stond ineens mijn date...opgemaakt en haartjes net uit de verf de verf nog druppend op de jas.....ik heb een geweldige leuke middag gehadalsof ik mijn date al jaren kendezo vetrouwd zat ik op de terugreiskwam ik het kleine aardigheidje tegen wat ik mee hadhelemaal vergeten te gevenmaar goed bewaren om een volgende keer te gevenhet was een heel klein waxinelichthoudertje met daarop de tekst:vrienden zijn als sterren....je ziet ze niet maar ze zijn er altijd!die houd je tegoed Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Keesie, Je bent pas een loser als je na gestruikeld te zijn, niet meer opstaat! Knap van je dat je de rest weggegooid hebt. Het lukt bijna niemand om in één keer helemaal goed te gaan. Vandaag: schade beperkt; morgen: weer opnieuw beginnen, dagpact! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Keesie nu aan de koffie...goed zo!! morgen verder op het pad waaraan je begonnen was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Keesie, Precies! We weten hoe het voelt, dus schamen hoef je je niet. Je hebt de rest weggegooid en dat is voor een alcie niet gemakkelijk! Morgen ga je er weer voor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Keesie, je bent niet de eerste hier je lijkt bewust ervan dat je het niet had moeten doen weer een lesje wijzer om zo maar te zeggen.... morgen de eerste niet nemen.... nieuwe dag, nieuw begin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik ga even bankhangen bijkomen van mijn heftige date vandaag tot latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Top Keessie dat je alles hebt weggegooid en nu aan de koffie zit. Morgen gewoon verder gaan met :Vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Lieve frummers, Ik ga ook bankhangen. Die Krasse Knarren spreken me aan. Tot vanavond, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 @Keesie71, Je schaamt je. Dat is niet eens nodig. Aan ons heb je geen verantwoording af te leggen. 'k ben de schaamte voorbij. Dat wil zeggen dat als 'k drink, me d'r niet rot onder voel. Beetje 't Herman Brood syndroom. Héél g'vaarlijk! 'k hoop dat 'k 't nog om kan draaien. Op den duur ben je zo vergroeit met je verslaving, dat stoppen meer ellende geeft dan zeeg'ningen. Die knop om. Zó moeilijk! Dat aak'lige g'voel dat je nóóit meer g'lukkig zult zijn. 't leven een aaneenschaak'ling van verschrikkingen wordt. Wanneer mensen je willen troosten, je alleen nog maar broerder voelt. G'noeg nu. Je hebt de juiste maatreeg'len g'nomen. Weg met die troep! Door de WC! Nu waakzaam zijn en blijven. Want niemand weet de dag, noch 't uur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goede avond luitjes, Al een aantal dagen niet geschreven, maar wel meegelezen hoor. Dus ik houd me op de hoogte. Keessie: Top! Er is moed voor nodig om je drinken weg te gooien! Ik ben erg met mijn afscheid bezig, dat is morgen. Misschien ligt het daaraan, maar ik ben helemaal niet bezig met alcohol. Wonderlijk, maar wel fijn! Hoop dat het zo blijft. Lytse: Ik laat het hierbij voor vanavond. Kom gauw terug! Zet em op! Probeer ik ook te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Keesie, Super knap van je dat je de rest hebt weg gegooid!!! Wees een beetje lief voor jezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hoi Smikkie! Bedankt voor je pb-tje... ennuh...hier hetzelfde verhaal he, uitgegleden en weer opgestaan, die schaamte...maar oké, we gaan er weer voor! Moeilijk om met die teleurstelling om te gaan, maar Smik, we willen, toch?? We willen anders, hup die knop weer om:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ja hoor Smikkie, we gaan ervoor! Met tranen in m'n ogen, maar ik blijf vechten! Lees daarom ook graag hier, heb er echt zóveel aan! Hannah, je hebt gelijk, kan 't niet rechtsom dan maar linksom. By the way: Niwi zegt hele pakkende dingen, ik heb er veel aan, ben dus ook niet bang wat ie nu gaat zeggen, hahaha! Ach ja, we houden de humor er maar in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: PrimulaIk ben erg met mijn afscheid bezig, dat is morgen.Misschien ligt het daaraan, maar ik ben helemaal niet bezig met alcoholquote> Primula evengoed spannend morgen je afscheiddan is het helemaal definitiefen fijn dat je helemaal niet met de alcohol bezig bent!ik wens je morgen een fijne dagen hoop dat je er met een fijne blik op kan terug kijkenLiefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: Hannah1Je best doen wel.quote> en ook dat niet té veelje kan niet meer dan je kanquote> Dus je best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden