Soothe Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Overigens allen een groet. Even verder met waar ik mee bezig was. Bye.
toine Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 :Pga spareribs halen hmmmm. iedereen fijne avond tot morgen adieu
albertina Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Low Profile Soothe, het beste met je rug. een beetje meebuigen en het komt vast goed. Beterschap.
Soothe Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Albertina, hoi vrouwtje. Buigen gaat wat stroef. We (ik) worden oud. Een dank en een groet en...een wel zeer virtuele knuf. Oh ja, ergens was ik mee bezig. Moeilijk gedoe. Effe kopppie erbij. Dag Dag.
VM1 Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Goede avond, brrr koude ijswaterdag! En verders heb ik me vreselijk druk gemaakt in het mediocre denken van een groot deel van de bevolking. Verder niks mis mee maar laat dat andere, ach ja, kleinere deel dan ook met rust!! Dhr. Soothe! Wij gaan stug door he! Met vallen en opstaan maar maakt nie uit! We komen der wel!
albertina Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Nina, waar wordt dan zo mediocre over gedacht? Ik word nieuwsgierig.
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Rustig hier, iedereen aan het eten denk ik.
Ans Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Nondeju! Ik heb me net een lekker stoofschotel gegeten. Ben even heel blij met mezelf:) Men neme: 6 ons riblappen in blokjes (gezout en gepeperd) die marineert men in drie eetlepels appelstroop en 2 eetlepels mosterd die bak je even aan met een gessipperde ui erbij, in 25 gr boter in een braadpan Dat laat je 2 uur stoven in 250ml runderbouillon Dan 3 ons winterpeen en 250 gram sperziebonen erbij Dat laat je nog eens een uur stoven Op smaak brengen met zout en peper Lekker met aardappelpuree Jummie! *Recept even aangepast, was de bouillon vergeten...
Teveel Geplaatst 19 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Nee, niet aan het eten. W is str...verkouden en heeft helemaal geen trek. Zit te verzinnen wat ik nu eens zal happen... Zal wel een mediocre maaltijd worden
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Mmmmmmmmmmm lekker Ans. Bezorg je ook thuis ?????? He Spike, Gaat wel goed hoor, ik krabbel weer op. Ben ook met nieuwe dingen bezig, dat voelt goed. Ik werk voor mezelf, maar dat deed ik samen met ex. Das nu over dus moet ik weer iets voor mezelf bedenken. Iets nieuws opzetten. Vanmiddag weer eerste stapje gezet. En volgens mij ligt er nu een goed plan. Moet nog uitgewerkt worden, oa een naam bedenken. Maar dat is dus 1 van mn doelen. Grootste is natuurlijk ADB blijven.
Teveel Geplaatst 19 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Klinkt uitermate lekker Ans maar gaat me vandaag niet meer lukken. Ga het wel een keer maken, hou van stoofschotels, dus thanks Nu maar even naar de buurtsuper voor een pizza of Iglo "delicatesse" Eet smakelijk trouwens of als het al op is, wel bekomen het U.
bolletje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Appelstroop op het vlees:huh: Dan krijg je een beetje een wildsmaak Ans of niet? Hey Piep en Spikie ook goeie avond. Inderdaad een uitsmijter, makkelijk en gauw klaar. Voor Will een kopje boillon? En thee met honing.
Teveel Geplaatst 19 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Ook lekker Spike maar loop toch even naar het winkeltje. Iets wat ik alleen in de oven hoef te schuiven. Lazy day & dolce far niente
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Tnx Spike, met jou ook alles goed trouwens? Ha die Bol!!!
Ans Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Hoi allemaal trouwens! @Pipi, een mooi doel en spannend om voor jezelf te beginnen. Is trouwens ook iets wat op mijn doelenlijst staat:) Bezorgen kan, mits de afstand fietsbaar is @Bol, ik vind wild niet lekker, daar deed het me niet aan denken (gelukkig) het was zoetig maar niet té, en het vlees valt uit elkaar zo mals is het (mss door de mosterd) Ik vond die combi met appelstroop ook raar, maar ben blij dat ik t geprobeerd heb;) @Teveel, ben een mini-bieb aan het aanleggen met recepten voor stoofschotels. Dus als je een keer iets wilt proberen, geef maar een gil.
albertina Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Zo, hier een pizza gegeten, wel wat opgeleukt, dan heb ik de vitamientjes ook weer binnen. Lekker die stoofschotel, ik ga het ook eens maken, dan neem ik i.p.v appelstroop een stuk ontbijtkoek erin, is ook erg lekker.
albertina Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Spike, refereer jij voor jezelf ook wel eens aan de jaren die je voor je terugval droogstond?
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Kost het je veel moeite Spike? Om ADB te blijven? Ja leuk he Ans?? Leuk ook dat het ook op jou lijstje staat. Oh en ikwoon in Drente, is dat in de buurt voor de stoofschotel?
Ans Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Vanuit A'dam, Pipi? Tuurlijk, met een kwartiertje ben ik er:D
Teveel Geplaatst 19 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Dat hou ik in gedachten Ans, dank je. Het is Iglo Fish Cuisine geworden, Florentine, sneetje brood er bij om te soppen, lekker. Trouwens tot voor kort een van mijn favoriete maaltijden, dit soort dingen. Als ik dan eindelijk toe moest geven aan W haar aandringen om wat te eten koos ik hier voor, moet 3 kwartier in de oven. Kon ik nog even door tetteren...
Ans Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Albertina, ontbijtkoek? Verkruimel je die er dan door? Sorry trouwens frummers, als het tijd is voor serieuzer onderwerpen dan houd ik nu op met het kookgedoe hoor!
albertina Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Spike, dat herken ik, bij mij was het ook doorgaan en doorgaan, hard werken en ik denk nu, hoe heb ik dat al die jaren volgehouden? Ik ging met alles ook zo over mijn eigen grenzen en dan bedoel ik draagkracht. Nu doe ik ook alles veel rustiger aan, anders, al moet ik zeggen dat ik mezelf daar nog weleens schuldig over voel. Dan denk ik, ja maar ik kan toch ook dit of dat? Maar op de één of andere manier weet ik ook dat ik pas op de plaats moet houden. Ik leun niet echt op een ander, ik wil het met mezelf kunnen redden. Buiten de prof hulpverlening om dan. Goed te lezen dat jij dit ook zo ervaart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden