Mai Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Originally posted by: jopieen wat doelen betreften niet drinken.....mijn doel was weer gezond wordenof eigenlijk, nog basaler:ik wilde leven, en niet dooddat was mijn eerste doelal het andere was niet meer belangrijkdaarvoor moest ik stoppen met drinkenonder andere.maar door dát doel te voelente willenen voor ogen te houdenwas het stoppen eenvoudigeren werd niet doel op zichmaar voorwaardeniet meer, niet minder.vandaar dat stap voor stap voor mij niet werktdat kan ik loslaten, dat geeft mij nietssta-voor-stap is negatief geformuleerdniet drinken, vandaager komt niets positiefs voor in de plaatsdat mij kracht geeftals het even moeilijk ismijn doel biedt dat welals het een doel is waar ik daadwerkelijk voor ga.dat staat los van de eerste dagendie echte 'afkick'dat was gewoon overlevenen keihard bezig zijn met allee maar niet zuipendag voor dagin bed liggen en wachten tot mijn lijftot rust kwamquote> Ook gedaanHeheJe weet nooitof het werktWatch the arrogance! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Och Smik toch, misschien is er een hele andere rede waarom ze nu even niet op het forum komt. zit jij al van alles in te vullen is het dadelijk heel iets anders. heb jij je druk zitten maken, je rot gaan voelen terwijl het helemaal niet nodig is meis. Probeer het van je af te zetten. Wel lees ik dat JIJ boos bent omdat ze iemand anders belachelijk gemaakt hebben, en dat kan inderdaad pijn doen als je dat leest. Maar als ze inderdaad in de kreukels zou liggen, is dat haar verantwoording. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Dus gewoon maar ff wachten tot ze terug komt en dan horen we wel van haar hoe het met haar gaat. Zo ff lekker onder de douche want ik duik vanavond in een heerlijk schoon bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Change even hier, IK neb nog niet de behoefte/ durf nog niet teveel te typen omdat ik nog wel drink. Heb vandaag contact gehad met de iriszorg en wordt -her- aangemeld. De vorige keer had ik al 10 dagen niet gedronken en meer drang om niet te drinken..of misschien wel de drang, maar mijn moeder lag op sterven en dat was een enorme motivatie. Dit keer wil ik stoppen puur voor mezelf..en dat is toch moeilijker voor mij.. dingen doen of laten voor een ander is altijd makkelijker. In het weekend mijn vriend proberen duidelijk te maken dat ik een probleem met alcohol heb, wat juist hem duidelijk zou moeten zijn, hij maakt me ieder weekend mee, maar..hij zag het probleem niet echt.. "ga je toch cola drinken"... Voor nu; gister heb ik niks gedronken, vandaag zo lang mogelijk uitgesteld en uiteindelijk 2 blikken bier gekocht. Gewacht met de eerste open te maken zodat ik niet meer naar een winkel kon. Stoppen, of alleen al het willen/ denken aan stoppen voelt als een obsessie.. Als "denk niet aan een roze olifant"... Nou ik hoop dat ik snel bij de iriszorg terecht kan, en het tot die tijd rustig houd..ik wil niet meer 8 halve liters op een doordeweekse avond weg tikken, mijn hoofd gek maken, en 10 duizend plannen maken met een blik bier over hoe mijn leven moet verbeteren.. ..zucht..( hey, da's nog dubbelzinnig ook) .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Change ik denk als je er maar mee bezig blijft, dan zal het toch een keer goed komen? Heel goed dat je er hulp bij gaat zoeken en je vriend duidelijk wil maken dat je een alc. probleem hebt. Ik denk wel dat het goed voor je is om toch meer te schrijven, dan blijf je er niet alleen mee zitten, hier hoef je je niet te schamen hoor, we kennen al die gevoelens die jij hebt, hoogstwaarschijnlijk ook. Zo ff heerlijk gedouched want een schoon bed daar hoort een schone Bol in te liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Originally posted by: Lenieeuh??..Pieps...??Zoontje van Snoep is jarig??quote> Voor zover ik me kan herinneren heeft snoepje daar niets van laten vallen hier . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Amai zeg, wat een inzichten vandaag. Ik krijg er koppijn van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Trusten mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Bellefleur status:angry:?? of valt het mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Originally posted by: change en 10 duizend plannen maken met een blik bier over hoe mijn leven moet verbeteren....zucht..( hey, da's nog dubbelzinnig ook)....quote> Dat deed ik ook Kwam niet veel van natuurlijk. Alhoewel..ik deed nog best veel met dat blikje in de hand.Alleen doe ik nog meer zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ha Boll, het gaat redelijk met enkel, lijkt iets beter dan gister, hoop beter te slapen en dan morgen weer wat meer doen, alhoewl vandaag ook genoeg gedaan. Beter in beweging blijven dan stil te zitten, anders helemaal geen beweging in dat lijf te krijgen Nou vanavond ook te horen gekegen dat we de auto waarschijnlijk kunnen laten maken en dat de chteras niet verrot is en als we bijleggen de schokbrekers kunnen we dan ook vervangen want die konden volgens de expert niets te lijden hebben gekregen van ut ongeluk. mar goed we kunnen dus onze "ouwe Leopard II " blijven rijden dan Nou nog voor 2 weken mensen vinden om op de dieren hie te passen kunnen e eindelijk eens dit jaar op vakantie, wat een luxe probleem he , nou hoop met jou ook alles goei. Zal je snel weer mailen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Valt goe mee hoor Jane Bij het lezen duik ik altijd van de ene gemoedstoestand in de andere hé. Doet soms pijn aan het kopke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ja daar hebben wij geen sportschool voor nodig he, die hersengymnastiek van het meedenken, meevoelen en in de cooling down laten integreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Originally posted by: Smikkie Originally posted by: jane4Hoe ging het stappen? Of heb ik al gelezen dat je niet ging? ben het ff kwijt nu.quote> Best gemeen want dat had ik al getikt, maar goed dat is pies wat ik bedoel.Hoop Madelief te lezen morgen en nee ga niet pbén doe ik bijna nooit, waarom alles in grimmige achterkamertjes.quote> Is er iets mis met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 get Smikkie waarom nou weer invullen en hoezo gemeen? Ik stel goedbedoeld een vraag en dat meen ik dus gewoon goed. en pb's zijn in mijn beleving ook goedbedoeld niks grimmige achterkamertjes zegt meer over jou dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Het gekke is dat ik er gewoon ook weer onmiddellijk over ben. Van het moment dat ik iets anders lees dat me prikkelt vooral. Heb jij dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ik ga mijn boek maar weer pakken sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Trek het je niet aan jane Veel leesplezier dametje met de plastieke klompen (of was dat tina? nou ben ik het kwijt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Originally posted by: SmikkieSoms denk ik wel dat mensen die al jaren droog zijn almighty zijn en mogen doen alsof ervoor nooit iets heeft bestaan, ben ik het niet mee eens, weet en besef waar je vandaan komt! Misschien is de aansluiting er niet meer , dat kan, dit is niet een libelle/viva forum idd. Nu ga ik, vermoord me niet om mn mening;)quote> Get a grip girl!Wat loop je toch te memmelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Jane, een mooi boek of iets anders leuks kan soms een welkome afwisseling zijn. Lekker rust aan't koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goedenavond ik val net binnen en las eigenlijk alleen nog maar de laatste bladzijde werd eigenlijk meteen een beetje pissed off.... om de sfeer te bewaren zal ik meteen uitloggen en eerst afkoelen jaja, zegt wat van mij dat weet ik maar ik heb er een bloedhekel aan als privacy van mensen hier op het forum naar voren komt terwijl zij er zelf niets over hebben vermeld!! 1+1=2 dus een aantal zullen meteen weten waar dit over gaat hoop alleen dat betreffend persoon zelf nog even zal inzien dat dit niet kan dit misschien ook niet op prijs gesteld zal worden had je mij toch echt niet moeten flikken hoor!! zo, hete douche...Sha is boos kom niet aan de mensen die me heel dierbaar zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Den Blik!!! Da is mijn boekske!! Gij leest ni goe hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Originally posted by: SmikkieHoi, Terug gelezen, iemand al iets van Madeliefje gehoord?Misschien heb ik erover heen gelezen hoor. Begin het steeds meer schandaliger te vinden, sorry.Wat een vangnet maar niet heus.Met mij gaat het goed btw, zo de nachtdienst in.quote> Jij bent de enige die het heeft begrepenDaar log ik nog 1x voor in.Een dikke kus bij deze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ben het helemaal met je eens Sha Maak je niet te boos. Al bij al viel het nog mee. Denk ik dan toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Dat is niet eerlijk. Er hadden er meer het begrepen Liefje. Je mag het je niet zo aantrekken Soms...je weet wel..zijn het echt Ollanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden