nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Yaja, hier staat nog koffie, alsjeblieft! Nog iemand??? Suiker, melk? Chris: alcohol is voor mij een ander verhaal, maar ben druk bezig ermee. Gaat goed nu maar durf geen datum onder m'n postings te zetten aangezien het de vorige keer me maar 8 dagen lukte.. (oké, effe stiekem, nu 4 dagen) en ga er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Oke, mag je van mij 2 mokken hebben... koekje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Elke dag is er eentje Nancy! Ik heb er ook nooit een datum onder gezet hoor Wil je helemaal stoppen of minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Snap wat je bedoelt Nancy, maar ik heb mijn datum er bewust wel onder gezet als stok achter de deur... Voor mij is dit de eerste keer dat ik probeer adb te worden, dus ben nog een groentje. (Ook ff stiekem dan: SUPER GOED VAN JE, GA ZO DOOR!!! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Hoi Yaja, Stoppen, voor mij is minderen geen optie, na 2 glazen bevind ik mij in een hallelujah- stemming en ga los...geen rem dus. Na verschillende pogingen om te minderen staat mijn besluit vast: ik HOEF niet meer. Nu het lichaam hier nog van zien te overtuigen.. of nee, de irrationele geest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Lukt wel Nancy ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Chrissy, super sterk van je! Dag 2 goed hoor! Ga stillekes zo voort en je kan de droge dagen aan elkaar rijgen. En vergeet niet, we zijn allemaal bij dag 1 begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Thanks Albertina! Ben vooral heel benieuwd wat me nog te wachten staat in het adb-proces... Goed onderschrift heb je trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Moghu Tinus:sun: Zie dat Ya er ook weer is. Moghu lieverd. Zo Bol gaat weer eens boodschappen doen. Neem me iedere keer weer voor om een hele hoop te kopen maar als ik in de winkel sta, denk ik ja wat heb ik nu nodig. Maar goed ik ga eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Uhhhh... boodschappenlijstje Bolletje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Chrissy, wat mij heeft geholpen en dat is niet alleen bij het stoppen met drinken. Is alles zoveel mogelijk per dag bekijken, ik ben nogal eens geneigd hard van stapel te lopen. Dus alles meteen opgelost en geregeld willen zijn, dat kan niet altijd, dus daarom, als het mij wat lastig wordt denk ik, vandaag doe ik wat ik kan en morgen is er weer een nieuwe dag en dan zie ik verder. Ja, en dat onderschrift , ik vind het wel treffend. Net zoals, alleen vandaag. Simpel en niet te ingewikkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goedemorgen Bollie Goed dat je duidelijk weet wat je wil Nancy! Je weet zelf dat minderen voor jou niet werkt dus ga je voor stoppen. Neemt ook veel onrust bij je weg denk ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Originally posted by: albertinaJa, en dat onderschrift ,ik vind het wel treffend.Net zoals, alleen vandaag.Simpel en niet te ingewikkeld.quote> Komt bij mij vaak wel het best binnen hoor!Dat hard van stapel lopen herken ik denk ik wel! Maar ik vind het persoonlijk erg lastig om het per dag te doen.Juist als ik het heel moeilijk heb. Geeft mij juist een gevoel van: "Al deze s... en dan ook nog alleen maar voor vandaag?? Dan laat maar!" Stom eigenlijk als ik het zo lees... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 boeh:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ha die Toine! Vroeg me al af waar je bleef... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 SCHRIK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Chrissy, zo werkt het voor mij het beste. Dat hoeft niet voor een ander zo te zijn hoor. Ik probeer te delen waar ik mijn voordeel mee heb gedaan en nog doe. Veel heb ik ook hier op het forum geleerd. Dat geef ik dan weer door. Je mag ermee doen wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Toine, ik schrik me een hoedje, vliegt zomaar mijn virtuele koffie over het toetsenbord. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Oeps, het was niet mijn bedoeling je voor het hoofd te stoten Albertina Ik heb er juist heel erg veel aan om te lezen hoe anderen het doen en wat voor een ander werkt! Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Albertina, Ik herken dat heel goed, veel te hard van stapel willen lopen. Ik wil ook alles wat ik in jaren veknald heb in een hele korte tijd goed maken. Dat lukt natuurlijk niet. Wat ik zeker geleerd heb op dit forum is idd een listje maken van dingen die ik wil regelen elke dag. Doe dit vaak in overleg met een vriendin die wat meer afstand heeft en mij kan afremmen. Ik heb het lijstje voor vandaag al op de tafel liggen. Chrissy heel goed van je met s dingen tegelijk stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Chrissy, zo ervaar ik dat ook niet hoor. Ik ben niet zo snel voor mijn hoofd gestoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Hoi Suikertje, Ik hoop dat het werkt, maar gaat tot nu toe wel... Ik was wat van de dagdraad van gisteren aan het lezen net. Zag daar dat je al 6 weken adb bent? Super goed van je, want van wat ik zo van je gelezen heb de laatste tijd heb je het er heel zwaar mee . Ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Gelukkig Albertina, lastig inschatten soms als je mensen niet echt kent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Dank je Chrissy, Ben er zelf ook wel trots op hoor! Isd niet altijd even makkelijk. Vooral sávonds heb ik het er moeilijk mee omdat ik dan veel pieker. Overdag probeer ik zo veel mogelijk afleiding te zoeken. Ik wil ook nog graag stoppen met roken, maar de juiste motivatie is er nog niet. Maar jij bent dus nu ook heel knap bezig. Heb veel steun aan forum, soms alleen sdoor mee te lezen. Hoop dat jij er ook veel aan hebt. Samen kunnen we het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Suikertje, wat mij ook helpt is, als ik denk, niets gaat goed. Toch aan het einde van de dag kijken wat er wel is goed gegaan. Dat is vaak meer dan ik denk. Een beetje positieve self support, ook geleerd van een ander maar heel helpend voor mij. Echt het proberen waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden