toine Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 zo ben ik ook bezig jopie, mijzelf niet gek maken kleine stapjes en het gevoel hebben dat het steeds ietsje beter gaat. we hebben de tijd toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 doe ik ook:D heeele kleine stapjes vooruit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Heeee zie sneeuwwitje:heart: Hoe is het met je meis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Bako, voor jou vind ik het heel erg, diep triest dat je dochter zo kortzichig is. Ze werkt notabene in de zorg, zij zou toch als geen ander moeten weten hoe een strijd jij hebt geleverd en wellicht nog. Ik hoop van harte dat zij tot een ander inzicht komt, want dat verdien je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goeie avond kanjers. Lekker vroeg thuis deze keer. Ya beterschap meis. Dat is pijnlijk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Hulde bor, heel goed weergegeven Kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 amen. so be it. tot morgen all.. sweet dreams. borr we gaan goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 middag Pieps... lekker druk dagje gehad...net een hele kip gekruid en die ligt heerlijk te broeien in de oven. verders doe ik lekker helemaal niets meer vandaag. Ya...sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Hoi allemaal. Ik ben blij met alle steun en goede raad en adviezen die ik hier krijg. Ik respecteer zij die al langer droog staan dan ook zeer. Geldt ook voor de mensen die net als ik net begonnen zijn. Heb ik ook respect voor. Worstelen ook. Idd: wij allemaal samen:heart: Dat maakt het draaglijker. En geeft mij moed en hoop dat het mij ook gaat lukken. En die hoop was ik eigenlijk kwijt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 oh...en ik was vergeten mijzelf droog te melden gister ( was in slaap gevallen) die "lawaaibezem"staat me wel aan te staren....maar ik heb geen ziiihiin!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Lekker niet doen dan, Lenie. Hij staat er wss morgen nog wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 dat zit er dik in..hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goedemiddag lieve frummers, Kopje thee en stuk heeeele pure chocolade. Het blijkt bij meer dan 80% cacao dat het gezond is, mits niet teveel natuurlijk. Ik ben blij met de "langstoppers" want goed doet goed volgen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Of je draait 'em om, kan ie ook niet naar je staren:angry: Komt er nog wat op tv vanavond?? Had wel zin in een leuke film of zo... Oh ja, er moet ook nog gekookt worden.. Hier Thaise kip met rijst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Hoi nancy, Ik ga silent witness op 1 kijken, misschien iets voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Hoi Suiker, zal zo even kijken wat dat inhoudt, zegt me nl. niks, maar ik kijk dan ook heel weinig tv. Ik lees vaker een boek. Maar volgens mij moet ik aan een leesbril, want ik zie die lettertjes 's avonds niet meer zo goed, haha! En met zo'n breedbeeldtv heb je tegenwoordig helemáál geen bril meer bij nodig! Lekker, zo'n groot beeld! Yajala, veel sterkte:heart: au.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Hoi Pip en Jopie! Heb de laatste tijd veel last met de verbinding met dit forum. Duurt érrug lang en moet vaak opnieuw inloggen.. Hebben jullie dat ook?? Ligt denk ik niet aan m'n pc, want heb 't alleen hier. Jopie, je zet me aan het denken....weet dus nog niet te reageren, maar heb je gelezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Ik heb met dit forum ook te maken met soms een hele trage computer'. Als ik andere programma's doe, zoals bijv msm heb ik hier geen last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 He Jopie, balen zeg van je computer. Maar kan toch wel weer gemaakt worden?? En anders kan de pc winkel de harde schijf er toch uithalen?? Ik heb soms wat moeite met minderaars. Niet om de persoon zelf maar omdat ik weet dat zij er af en toe nog eentje kunnen nemen en dat ook doen. Is misschien meer een beetje jaloezie, waarom kunnen zij dat wel en ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Hoi Nancy, Ik kijk ook niet zo heel veel tv. Ook meer een "doe mens" of lezen houd ik ook van. Ben vandaag naar de bieb geweest, ben ik nu een maand lid van. Eerder kocht ik altijd boeken, heb dan ook een hele stapel boeken. Maar dat staat mn budget op het moment ff niet toe. Maar bieb is best leuk, hangt altijd zo'n fijne sfeer, weet niet wat dat is. Kom er een beetje tot rust geloof ik. En ja, ik ben 42, maar heb ook maar leesbrilletje aangeschaft, mijn armen zijn ook te kort Heb ook een boekje over ontgiften meegenomen, ff kijken of dat wat voor mij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Zeg Lenie, ben je nou dan tóch aan het lawaaibezemen??? Ik hoor wel een verdacht geronk deze kant op komen... Kan je mijn trap meteen even meedoen, want die ziet er niet uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Pip, ik ben ook zo gek op de bieb, idd, dat sfeertje, was ik als kind al gek op. Ik koop bijna geen boeken meer, er staan er zoveel hier, ik weet niet meer waar ik ze laten moet. Vandaar de bieb. Scheelt ook veel geld. Ik heb laatst een aantal dozen vol met boeken weggedaan... Spijt!!!!!! Dom dom dom, maar ja, ruimtegebrek. Maar ik mis die boeken nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Originally posted by: nancyZeg Lenie,ben je nou dan tóch aan het lawaaibezemen???Ik hoor wel een verdacht geronk deze kant op komen...Kan je mijn trap meteen even meedoen, want die ziet er niet uit...quote> hahaha, nee hoor...was even de aardappeltjes aan het bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Ja dat heb ik ook met boeken, doe ze ook niet snel weg. Oh ja, ik zag gister pas de tekentjes hier links boven aan de pagina van het forum. A- en A+. Had dat nog nooit gezien, heb A+ ingetoets en nu zijn de letters een beetje groter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden