fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Originally posted by: jane4Nou bijgelezen en de hele week hierop al zitten wachtennet alsof het langzaam op werd gebouwdjammer weer.Fleur. kun jij de wijste zijn en die quotes weghalen svp?Ik begrijp best waarom je het hebt gedaan hoor, maarof je zo trots zult zijn als Bor er een ban door krijgt terwijlze het forum zo hard nodig heeft? En eerlijk gezegd vind ik jullienet 2 pubers deze week.quote> Eigenlijk kan het me weinig schelen wat jij denkt Jane. En dat is niet onaardig bedoeld.Echt niet
lady jane Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Dat hoeft ook niet meis, maar ik schrijf het toch, mag toch?
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Ik vind dat we allemaal samen eens iets moeten gaan drinken.....euh, cola'tje of koffie of zo hé
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Moeten eerst aanvegen. De haren vlogen hier in het rond
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Hahaha, catfight ?? Er staan enkele leuke filmpjes op You Tube daarvan. Niks van hoor, we zien elkaar veel te gére
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Will, soms zijde gij zone viezerik hé :o
lady jane Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Bor, 22.26 dan ook maar even aanpassen dan kunnen jyullie weer met een schone lei beginnen en Fleur een nieuw schilderslinnen:heart:
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Oe ?? Wat heb ik nu weer gedaan ?? This is
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Woehahahahaaaa, Gunn, klig hier ff plat joh
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Straks misschien toch maar wat **** plaatsen hé
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Soms doet gek zijn, echt pijn. Ik kan beter gaan slapen voor ik doldraai Hopen dat het morgen meevalt. Al die energie...verloren slaapwel zei de ruziemaker
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Hier ontgaat mij de humor ook even van maar ben ook nuchtere noorderling in 2 opzichten
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Ook ik ben er mee weg, nog even verderwerken en bedje in. Blij dat dit ff is opgelost. Geniet van jullie nachtrust, morgen een nieuwe en mooie dag Nighty Night
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 welterusten voor wie het bedje opzoekt
Lytse Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Nou frummers, Gelukkig ben ik terug nu de storm is gaan liggen. Ik meld me weer droog af. Tot morgen allemaal. Ik hoop dat we allemaal goed slapen en harmonieus opstaan!!!! Lytse.
Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Truste lovely people. Alles sal reg kom...
change Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Mai mai Wat een gedoe hier, dach lees eventjes wat en stel een vraag maar er is hier geloof ik een soap gaande.. Nou, hoe dan ook ik volg het niet en ken de mensen niet..ik kwam hier alleen laat op de avond terwijl ik me afvroeg hoe mensen stoppen met drinken en het doorgaan met werken hebben gecombineerd.. En, vrouw dat ik ben, of mensen zijn afgevallen in gewicht..de eerste keer dat ik stopte ben ik zo'n 20/25 kilo afgevallen.. Al heeft deze tweede stop poging aan aanlooptijd en was de vorige zeer rigoreus hoop ik dat het me gaat lukken. Sorry als ik iets verkeerd reageer op wat hier bezig is heb maar 2 pagina's terug gelezen en snapte het toen al niet meer.. Change
change Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 ( tussen haakjes, mijn vriend vind tedje en de flikkers ook leuk)
Gunn Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Originally posted by: TeveelTruste lovely people.Alles sal reg kom...quote> En da's zowaar een potje Afrikaans daar! Slaap lekker, gozer!
Joy Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Geplaatst 25 januari 2012 Goedenavond allen!!! Zo, ff bijgelezen......... misschien ideetje dat als je je aan elkaar irriteerd ofzo, ff een pb te doen, of zeg ik iets raars nu..... Ben vandaag naar kliniek geweest voor een gesprek, maar dat gaat het niet worden. Is een privekliniek en veel te duur, maar alle gesprekken geven me al duwtje in de rug en goed gevoel. En belangrijker nog, trek in alcohol krijg ik er niet van, juist meer afkeer. Hoop dat het zo blijft! Daarna wezen eten met zus en zoon, en zelfs toen had ik geen zin in een wijntje. Dat is me nog nooit gebeurd. Lang leve de cola citroen! Straks dus droog het nestje in en morgen weer een dag! Hoop dat jullie ook allemaal met een positief gevoel het mandje in kunnen duiken! xx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden