Spring naar bijdragen

Donderdag 26 januari 2012


Antoinnette

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het resultaat van de operatie valt me tegen.

Geduld is op

Hopelijk zegt de kaakchirurg op maandag dat het nog anders wordt.

Anders zal het slikken zijn en een hoop wennen.

Even doorbijten dus en niet toegeven aan het gevoel van "laat maar"

Ben er even vandoor

Mezelf wat trappen verkopen

:sun:

*zit nog op het werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Akelei,

Wat confronterend, zo'n begrafenis van een leeftijdgenoot. Ik maak het ook steeds vaker mee en ook van mensen die jonger zijn dan ik. Volgens mij is er een reden dat we er nog steeds zijn. Welke dingen moeten we nog leren. (Voor mij is AdB worden een hele belangrijke les!)

Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven, is mijn motto.

Wat had je altijd nog eens willen doen, of leren? Je weet dat ik voorleesoma ben geworden. Wie had dat tot voor kort ooit gedacht.

Wat voor verrassends staat er voor jou te wachten om de hoek?

Niet blijven hangen in die sombere gedachten. Ga op ontdekkingsreis! Zo te horen kan je binnenkort leren schaatsen;)

Veel plezier,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

Ik maak altijd foto's van de dingen die ik maak. Als ik ze dan weggeef, of vroeger verkocht, dan had ik altijd nog een herinnering eraan. Ook leuk om te zien hoe je stijl verandert in de loop der jaren.

Leuk dat je zo begroet werd trouwens.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Yvonne,

Juist gisteren gelezen dat het voor een leek ondoenlijk is en dus af te raden, om de laptop zelf schoon te maken. Er stonden plaatsjes bij waaruit blijkt dat je er echt niet goed bij kan zonder speciaal gereedschap. Naar de pc-werkplaats/winkel dus om schoon te laten maken.

Als ik lieg, lieg ik in commissie.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal en Lytse las ik net hier. :-)

Ik heb t heel druk met vanalles en hou t droog maar bijlezen echt dat gaat niet. Anders loopt hier alles mis altijd en de hele dag pc'en is geen optie hier.

Dus kom af en toe kijken ok?

Nier was niet ok dus meer onderzoeken. tja. minder nieuws voor mij dan.

Iedereen een fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Akelei,

Stom voorbeeld! Ik kwam erop, omdat er vorst is voorspeld voor het weekend.

Ik kan helemaal niet schaatse. Woonde als kind in Den Helder, een hoop brak water siepelt door de dijken en het water bevriest niet snel. Bovendien heb ik doorgezakte enkels. Op van die kleine schaatsjes staan met je enkels op het ijs!:$

Knieën hier ook een kwetsbaar punt. Ik danste veel, maar mag dat niet meer door de knieën. Is nordic walken niets voor jou? Het was me aangeraden door de fysiotherapeut en ik ben echt op les gegaan. Ik kan nu twee uur lopen zonder pijn in mijn knieën. Dat was vroeger minder dan een kwartier.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Vannacht om 03:00 nog een uur g'wandeld. Wat een onrust had 'k in m'n gat! 'k kon niet slapen. Met m'n MP3 speler door 't plaats'lijke park. Dat afschuw'lijke g'voel dat je nog zó véél moet doen. Zó véél!!! Er is geen b'ginnen aan! Om gek van te worden!

En nu ben 'k hier...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...