Ans Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Hoi allemaal, Wat een week: begon met buikgriep, toen gewone griep eroverheen en gister door mn rug heen gegaan. Schiet mij maar tussen de feestverlichting! Maarrrrrr, gisteren wel mijn 2 maandse ADB jubileum! En dat heb ik zeker ook te danken aan jullie. Dus thanks allemaal! Wou degenen die het nu moeilijk hebben even veel sterkte wensen, o.a. JJ en Snoep. En Fleurtje: BALEN die ban!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: ShahireJJ, misschien een idee om al je vragen op een papiertje te zettenen dag voor dag daarvan 1 te bekijken en er iets mee doen?alles in een kast met laatjes stoppen zeg maaren iedere keer even 1 laatje openen....quote> heb jij zoveel laatjes dan sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Ans, Wat ga je goed! Een pluim op je hoed. Pluimen hebben ze niet, dus een boeket rozen.:present: Je hebt wel pech deze week. Het kan nog erger hoor, zie Ya! Dat schieten tussen die feestverlichting is een nieuwe voor me. Ik zie zoiets voor me. Boeiend. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 ans...knap hoor:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 gefeliciteerd Ans, twee slingers voor elke maand 1 Hou vol en ga zo door!!! :DB);) :DB);) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: snoepjein gtst zitten ze ook allemaal aan de dranken ze hebben het allemaal wel eens met elkaar gedaanlijkt wel een orgie daardan is het hier toch nog heiligquote> Ja nou wordt ie helemaal mooi Snoepke. Veronderstel dat we het hier allemaal met elkaar gedaan zouden hebben zeg. Kunnen we daar weer een forum voor oprichten. Dee Dee Dee, zo zijn we niet getrouwd mevrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 mijn zoons zijn aan het "voordrinken" ( ja met mate, daar let ik heel erg op) het is alleen op vrijdag en zaterdag.... toch steekt het me. ik heb het verteld....maarja, het is weekend?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Frummers, Het gaat de laatste dagen weer slecht met me, wat mijn nek betreft. Ik ga dus voor de zoveelste keer naar mijn bed. Ik zie jullie later wel weer. Hou vol! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Ja reuze gezellig, Lytse, tussen al die lampkes en lekker warm;) En je hebt gelijk wat die arme Sha betreft! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Ans van harte meid. Heel knap. Weet je trouwens dat ze Chiwafwafjes ook gebruiken als kruik? Speciaal voor griep en rugklachten. Lieve Lytse kruip maar lekker onder de wol. Warmte is:heart: goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 bolletje kan ook een verslaving zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Snoep, die laatjes moet je denkbeeldig creeren, dan kun je er ook net zoveel maken als je zelf nodig denkt te hebben tot later lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Ans, goed van je!! :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Thanks Snoep, Bol en witte:heart: Lytse sterkte en thanks:sun: Bolletje, ik bind Woef straks wel op mijn rug... vindt ie vast eeeeeeenig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: snoepjebolletjekan ook een verslaving zijn;)quote> WOEHAHAHAHA Ja hé, wat zullen die therapeuten een lol hebben.goeie avond Witje. T'is weer weekend hé meid.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Thanks Sha! @Lenie, is het misschien een idee om ze nu niet te laten drinken maar ze wat extra geld mee te geven voor een drankje straks in het cafe? Sowieso wat vroeg niet, om 20.00 al voordrinken, of ligt dat aan mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: Leniezal ook gerust hoor Bol...nog even over die medicijnen....ik slik er zo veel per dag...zal dat er wat mee te maken hebben?Snoep..quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Jaaa tante Bol weekend idd Je weet hoe lekker ik dat vind he.. i am so happy:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 ik voeg me even tussen de pubers... maar wil evengoed ( na bijna een jaar) vragen wie mijn maatje wilt zijn. er zit een hoop in mijn hoofd wat eruit moet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Goedenavond allemaal, Lenie ik wil je maatje wel zijn hoor verder heb ik een verdiend weekend ga zo bankhangen met the voice kids fijne avond tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Woehaaaaaa, kwam even binnenzeilen op deze mooie vrijdagavond... zie ik een paar pb's... denk ik nog: jeetje, ik word nog populair, hihi.. Wat denk je: twee tikjes van Ticitive: (quotes verwijderd door de moderator) Goed, wat mij betreft dan gewoon in onbedekte taal: Fleur is gek op cola, heeft een ban gekregen voor twee weken.. en heb inplaats van haar naam te noemen het over een colaliefhebber gehad. En was in eerste instantie daar niet helemaal duidelijk in.... en heb iets toegvoegd aan dat bericht en daar bij gezet: " * toevoeging woordje".... en dat zou op grof taagebruik kunnen duiden???? Tictive, ik ben een makkelijk mens. Ik ben het vaak niet eens met bannen.. maar dat is jullie keus en daar leg ik mij bij neer. Ik heb jullie ook al diverse malen verzocht dat mensen die een ban krijgen dat middels jullie zouden kunnen laten weten hier op het forum. Zijn jullie ook heel star in... Leg ik mij ook bij neer. Maar ik vind de ingrepen van vanmorgen echt te gek voor woorden.... Wat nou dat ik een bericht bewerk en daar 'toevoeging woordje' als verklaring bij zet dat dat op grof taalgebruik zou kunnen duiden, waar slaat dat op? En in bedekte termen aangeven dat Fleur een ban heeft... mag ook niet? Sjonge jonge.... Sorry, maar nogmaals, ik kan hier met mijn normaal gesproken milde pet niet bij. En lui, mocht ik nu een ban krijgen (zit er dik in denk ik)... dan hoop ik dat ze bij Tictive iemand zo gek krijgen om 's morgens vroeg een bakje verse koffie voor jullie te zetten. Lui, ik ga even een bakje doen en een peukie roken, even afkoelen in de tuin dus.... Laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Fijne avond allemaal en alvast welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Je kan je posting ook over een uurtje weghalen Yvonne Ce la vie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 von we gaan staken....als jij een ban krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: YvonneGoed, wat mij betreft dan gewoon in onbedekte taal: Fleur is gek op cola, heeft een ban gekregen voor twee weken.. Twee weken???? Yes gelukkig geen maanden. Ben blij dat te horen.Fleurie meis zet hem op hoor. Jammer dat je maandag niet kan vertellen hoe het is gegaan bij de kaakchirurg maar hopelijk gaat dat mee vallen.Twee weken zijn gauw voorbij hoor.Ach en Vonneke misschien heeft een van de tictive ook last van een zware winterdip, weet jij veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden