Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 januari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Wat een week: begon met buikgriep, toen gewone griep eroverheen en gister door mn rug heen gegaan. Schiet mij maar tussen de feestverlichting!

Maarrrrrr, gisteren wel mijn 2 maandse ADB jubileum!

En dat heb ik zeker ook te danken aan jullie.

Dus thanks allemaal! :sun::heart:

Wou degenen die het nu moeilijk hebben even veel sterkte wensen, o.a. JJ en Snoep. :heart:

En Fleurtje: BALEN die ban!!! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Shahire
JJ, misschien een idee om al je vragen op een papiertje te zetten
en dag voor dag daarvan 1 te bekijken en er iets mee doen?
alles in een kast met laatjes stoppen zeg maar
en iedere keer even 1 laatje openen....quote>


heb jij zoveel laatjes dan sha?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ans,

Wat ga je goed! Een pluim op je hoed. Pluimen hebben ze niet, dus een boeket rozen.:present::present::present::moon::present:

Je hebt wel pech deze week. Het kan nog erger hoor, zie Ya! Dat schieten tussen die feestverlichting is een nieuwe voor me. Ik zie zoiets voor me. Boeiend.;)

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
in gtst zitten ze ook allemaal aan de drank
en ze hebben het allemaal wel eens met elkaar gedaan
lijkt wel een orgie daar

dan is het hier toch nog heiligquote>


Ja nou wordt ie helemaal mooi Snoepke. Veronderstel dat we het hier allemaal met elkaar gedaan zouden hebben zeg. Kunnen we daar weer een forum voor oprichten.;) Dee Dee Dee, zo zijn we niet getrouwd mevrouw.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woehaaaaaa, kwam even binnenzeilen op deze mooie vrijdagavond... zie ik een paar pb's... denk ik nog: jeetje, ik word nog populair, hihi..

Wat denk je:

twee tikjes van Ticitive:

(quotes verwijderd door de moderator)

Goed, wat mij betreft dan gewoon in onbedekte taal: Fleur is gek op cola, heeft een ban gekregen voor twee weken.. en heb inplaats van haar naam te noemen het over een colaliefhebber gehad.

En was in eerste instantie daar niet helemaal duidelijk in.... en heb iets toegvoegd aan dat bericht en daar bij gezet: " * toevoeging woordje".... en dat zou op grof taagebruik kunnen duiden????

Tictive, ik ben een makkelijk mens.

Ik ben het vaak niet eens met bannen.. maar dat is jullie keus en daar leg ik mij bij neer.

Ik heb jullie ook al diverse malen verzocht dat mensen die een ban krijgen dat middels jullie zouden kunnen laten weten hier op het forum. Zijn jullie ook heel star in...

Leg ik mij ook bij neer.

Maar ik vind de ingrepen van vanmorgen echt te gek voor woorden....

Wat nou dat ik een bericht bewerk en daar 'toevoeging woordje' als verklaring bij zet dat dat op grof taalgebruik zou kunnen duiden, waar slaat dat op?

En in bedekte termen aangeven dat Fleur een ban heeft... mag ook niet?

Sjonge jonge....

Sorry, maar nogmaals, ik kan hier met mijn normaal gesproken milde pet niet bij.

En lui, mocht ik nu een ban krijgen (zit er dik in denk ik)... dan hoop ik dat ze bij Tictive iemand zo gek krijgen om 's morgens vroeg een bakje verse koffie voor jullie te zetten.

Lui, ik ga even een bakje doen en een peukie roken, even afkoelen in de tuin dus....

Laterrrrrr :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne

Goed, wat mij betreft dan gewoon in onbedekte taal: Fleur is gek op cola, heeft een ban gekregen voor twee weken..


Twee weken???? Yes gelukkig geen maanden. Ben blij dat te horen.

Fleurie meis zet hem op hoor. Jammer dat je maandag niet kan vertellen hoe het is gegaan bij de kaakchirurg maar hopelijk gaat dat mee vallen.
Twee weken zijn gauw voorbij hoor.:sun:
Ach en Vonneke misschien heeft een van de tictive ook last van een zware winterdip, weet jij veel.:P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...