Joy Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Snoepje, ik heb zoon van 16 en die voed ik al mijn hele leven allang op. Vader is in beeld hoor, maar denk dat hij nooit een plekje kan geven dat ik weg ben gegaan...weet het niet. Ik ben heel open naar mijn zoon en natuurlijk heeft hij alles gezien en ondervonden... wat mij pijn doet. Nu moet ik dat repareren en snapt hij niks van een moeder die op haar strepen gaat staan.... en dat snap ik ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Akkie hoe is het nu met jou? Voel je je vandaag al weer een klein beetje beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: bolletjeLeen heb je geen boksbal in huis of zo?quote> nee, wel 2 zonen van bijna 19...mag dat ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: ShahireLenie, stevige wandeling voor het slapen gaan en een beker warme melk?quote> bah...dat lust ik niet Sha....komt wel goed...geef me even een half uurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 helemaal met je eens, terwijl ik me ergerde....shame on me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 jj ja dat snap ik...en 16 is ook een moeilijke leeftijd jij ken hem het beste..een beetje een tusseweg zoeken met zijn tweetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 eigenlijk heb ik de laatste 2 dagen alleen maar leuke berichten gehad. vandaar dat ik even niet weet waar dit vandaan komt... moment... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 lenie soms hoef er ook geen rede voor te zijn heel herkenbaar hoor...niet dat ik er last van hebt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 ben te zwak.... weer gaan drinken na 5 dagen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: Lenienee, wel 2 zonen van bijna 19...mag dat ook?? quote> O mag ook hoor, geen probleem.Ik kon ook momenten hebben, al waren ze sporadisch, dat ik de pest erin had of zo maar kwaad zonder aanwijsbare reden. Meestal na een nacht slapen was het weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Snoepie, Hoi, je bent er weer..... Neem de hulpmiddelen als je ze nodig hebt. Ieder geval is anders! Vanwege die chronische pijn en depressies slik ik al jaren Seroxat. Ik ben tussentijds gestopt, maar dat werkt slecht bij mij. Met die pillen kan ik redelijk functioneren. Het zij zo. Mensen met suikerziekte gebruiken ook medicijnen. Veel liefs en zet hem op lieverd. Je hebt het zo moeilijk. Ik denk elke dag aan je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Gelukkig Akkie want het zijn toch moeilijke dagen. fijn dat het wer wat beter gaat met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 jj waarom heb je het in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 J.J. verdorrie toch das balen zeg. Hoe komt dat nou, zit je ergens mee of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 lytse wat ben jij toch een aardig en lief mens:heart: wou dat ik een beetje wat van jou karakter had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Hallo JJ, Op een hoop vragen heb ik geen antwoord. Ik ben blij dat je hier schrijft en ik voel dat je het moeilijk hebt. Je zoon heeft alles gezien, maar vanaf vandaag ga je bouwen aan nieuwe herinneringen! Elke dag is er één. Je kunt het verleden nu eenmaal niet veranderen, maar de toekomst wel. Zet hem op. Je kúnt het. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Snoep, We strompelen samen verder, maar we blijven in beweging naar het einddoel! Volhouden meisje. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Spyke, dacht dat we dat onderwerp nu wel behandel hadden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 zal ook gerust hoor Bol... nog even over die medicijnen.... ik slik er zo veel per dag...zal dat er wat mee te maken hebben? Snoep.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 JJ, Kan je nu vertellen wat er aan de hand is? Gooi de rest van de alcohol weg joh, dan beperk je de schade. Je kúnt het. Meld je even a.u.b. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Bolletje, zit met van alles, trigger was te groot. Stond onder de douche en dacht,nee,nee,nee, en toch overstag, wordt teveel in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Gefrummelde, ik ga zo even slap GTST kijken blijft toch leuker op tv dan in Rl mijn inziens knus met dochter even op de bank want zij komt zo tot latersssss.....misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 J.J. probeer bij het forum te blijven meid, nu niet alleen verder zuipen, maar contact blijven houden. Je bent niet zwak, je hebt een zwak moment en die momenten kennen we allemaal, dus je hoeft je niet te schamen. Kom op. Ik hoop dat je de kracht hebt om te stoppen, want een fikse kater ligt om de hoek hé? Blijf nu schrijven hier, niet bang zijn, we zijn allemaal alci's. Oké ik zie dat je al geschreven hebt. Fijn meis, heb je nog veel drank in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 JJ, misschien een idee om al je vragen op een papiertje te zetten en dag voor dag daarvan 1 te bekijken en er iets mee doen? alles in een kast met laatjes stoppen zeg maar en iedere keer even 1 laatje openen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 in gtst zitten ze ook allemaal aan de drank en ze hebben het allemaal wel eens met elkaar gedaan lijkt wel een orgie daar dan is het hier toch nog heilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden