Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 januari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet het wel Sha, doch het siert je :sun:

Ik begrijp smikkie ook wel, alleen kan het wat genuanceerder vind ik, maar iedereen is anders hé. Ik probeer altijd een beetje de gulden middenweg met "mijn" eigen mening :D

Dankjewel Lytse, voor mezelf en ook in naam van mijn poes. Die nordic walk zal zeker mooi zijn geweest, zonder twijfel ;)

En die 6 dagen,.... tja, op zich niet zo heel bijzonder was het niet voor het feit dat dit voor mij eigenlijk zeer lang geleden is. Een dag of 3 a 4 was met regelmaat, soms minder, maar nu heb ik er geen zin in EN ik vermoed dat ik dit een poosje ga kunnen vasthouden. Heb me eerlijk gezegd in tijden niet meer zo goed en energiek gevoeld als de laatste dagen. Zou dat nu echt allemaal door de medicatie zijn, of zit dit nu vooral tussen mijn oren ???

Time will tell :D

En doe de groeten aan je buurvrouw ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sha,

Knap van je dat je gisteren zo goed doorgekomen bent. Ik herken de triggers.

Je posting van gisteren nog even gelezen na het commentaar vandaag: helemaal mee eens!

@ YA,

Ik wens je veel sterkte met het niet uit de voeten kunnen. Inderdaad als dat gips er eenmaal omheen zit dan zal het vast beter gaan. Voorlezen op de bank aan de kindertjes?

@ Will,

Of je je het verbeeldt of niet, fijn dat je je energieker voelt. Maak er gebruik van! Link bekijk ik straks.

Ik begin aan de rest van de dag. Tot later,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Wijfie, dat klinkt supergoed! En idd, je zus kan een mooie spiegel zijn voor wat je zelf niet meer wil! Het is ook een prachtige dag om van te genieten ipv brak in je bed liggen ofzo! We gaan lekker door met positieve dingen, jippie!! Kijk zo uit naar het voorjaar en een heerlijk fris leven!

Chrissy, super van je te horen en geweldig dat je het nog steeds vol houdt, zegt wel iets over hoeveel wilskracht je bezit! En dat roken..... Pffffff, ik zou de spanning daarin niet kunnen volhouden, kan niet eens minderen. Dat wordt volgende doel. Die hoofdpijn van je herken ik ook! Dit is ook mijn eerst poging en naast hoofdpijn tijdens slapen veel zweten, verder niks. Oja, geen eetlust, goed voor de lijn, haha. Dat neem ik er graag bij. Huisarts was ok, dinsdag terug en verder mijn rust pakken. Heb Oxazepam gekregen, die meot ik nemen als de trek of stress te hoog wordt en je slaapt er goed van. Loop al jaren te kampen met slaapproblemen. Dus....... Werd ik vanochtend heel laat wakker met brak hoofd. Niet zoals een kater ofzo, heel duf meer. Dat vind ik eigenlijk minder, want ik geniet juist van het niet brakke wakker worden. Maar neem het maar ff voor lief, slaap is ook belangrijk! Wel benieuwd of meer mensen dit medicijn gebruiken, ik ben helemaal niet thuis in die wereld.

Zooooooooooo, en nu lekker genieten van het mooie weer en een goed gevoel! Fijne dag allemaal en keep the good spirit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...