niwi Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Originally posted by: albertinaProbeer ook eens te kijken naar wat je wel hebten niet alleen naar wat op dit moment evenniet gaat.quote> kijk, zo ist maar net...ik had ook altijd de neiging om te vluchten in de drankmaar ik hoef het ook weer niet moeilijker te maken dan het is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Spike, Good for You. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Je komt er vast wel uit Gunn, het gaat je lukken' Ohhh wee als je met iets terug komt en er zit alcohol in he??? Dan krijg je billekoek van Tante Bol en die liegt er niet om... Daar ben ik zelfs bang van. Jaaa Albertina. Rustig ademhalen en niet in de paniek-modus schieten hou ik mezelf steeds maar voor en tot nog toe helpt dat wel. Lieve luitjes Ik moet er weer vandoor en lees jullie vanavond weer (jou dus ook Grunn:P) Laterrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Heel goed, Albertina. Een multi fruit sap ga 'k halen. 'k ben al een slechte fruit eter, dus 'k ga er een g'woonte van maken ied're dag een glas van te drinken. Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Akelei, fijn zo, héhé, de positievo's. Soms heb ik dat gewoon even nodig. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Nog ff snel zeggen dat ik heel blij wordt als ik lees dat jullie voor jezelf zorgen, In dit geval het simpele eten. Was het maar zo simpel he... Daarom juist, super knap lady's, Hou vol elke dag een beetje Akelei:heart: Spike:heart: Albertina:heart: En natuurlijk onze diehard Niwi:heart: Nu echt weggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Gunn, wat ook lekker is, ik houd ook niet van fruit, Een half glas APS en daar dan wat versgeperste sinaasappels bij. Echt lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 den Witte se.... ook van de zoeffffffffff vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Dag Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ja denk er aan hoor Witje, en niet weer een boek in je broek stoppen, dat had ik de vorige keer ook in de gate. Gunn, Crodino of hoe schrijf je dat. Maar dat is lekker joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Jammerrrrr, net Witte gemist. Vanavond misschien. Ga nu naar de sportschool. Voor allen die het even niet meer trekken:present: Laterssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Akelei, je doet je naam eer aan. Een mooie bloemen grand foulard. Zo zie je maar, als er eenmaal een begin is gemaakt in je huis dat je er steeds meer lol in krijgt het zo te houden en ook gezellig te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ah...net Witte gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ga je de stoel zelf bekleden Akkie? Hartstikke leuk om te doen. Zet je dan een foto op het hobbydraadje? Ik ben heel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Goede avond luitjes, He, he, hier ben ik weer es. Het is al een tijdje geleden dat ik schreef. Heb wel steeds meegelezen. Veel mensen hebben het moeilijk: Hen wens ik VEEL sterkte en goed moed. Hier gaat het goed. Het niet werken bevalt me. En met niet drinken gaat het ook goed. Zo, de kop is er af. Gek is dat: hoe langer ik het uitstel om iets te schrijven, hoe moeilijker het is. Kennen jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 hallloooo allemaal! @ Hannah......jaaaa....wat is m,n huisje schoon! Wat een genot weer zeg;) Heb heerlijk misbruik van haar gemaakt, wat heeft ze hard gewerkt zeg! Ben echt blij met haar!! Sterkte allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Priem, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Druifje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 goedenavond! Ik ben nieuw op het forum en dit is dus de dagdraad? Zie ook wie is wie voor een klein verhaaltje van mij. Druifje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 @Tien: een retour meid. @Akelei: dat klinkt goed zeg! Wat fijn dat je zo blij kunt zijn met "een lap stof" Herken het wel. Heb het ook met mooie bollen wol. @Spike: fijn dat het zo goed met je gaat! Ga er verder voor joh! @ Jane: tof, een nieuw onderkomen. Een uitdaging om het heeeeelemaal voor je zelf mooi te maken! (Maar wel veel werk...) @ Josje: Welkom terug hoor! Ik herinner me dat je in het befin van het jaar je voor had genomen een paar maanden niet te drinken en dat dat lukte en dat je toen dacht: en wat dan?? Klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Akelei, ik kom er steeds meer achter dat het voor mij niet zo heel erg belangrijk is, een breed sociaal netwerk. Ik ben erg graag op mezelf en vind' het ook niet erg om alleen te zijn. Ik heb een paar mensen waar ik altijd bij terecht kan en vice versa. Zo leer ik steeds meer wat ik echt wil en wat ik echt fijn vind. Daar horen natuurlijk wel contacten bij maar het hoeft voor mij niet zo veel te zijn. Ik leer steeds meer om met mezelf te leven, ontdek dat ik geen mens ben voor grote groepen. En het is al fijn dat ik goed voor mezelf zorg en daar, net zoals jij, blij mee ben. En nu ik niet meer werk, geen hele week dan, is het qua contacten allemaal wat verandert. Kinderen heb ik niet en dus via die weg ook geen extra contacten. Ik denk dat ik, nu ik het allemaal eerlijk bekijk en zie hoe het is, het makkelijker te aanvaarden is. Ik maak er niet meer zo'n punt van Zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Akelei, ik snap je helemaal, Al denk ik dat er tegenwoordig ook een soort norm voor de buitenwereld is. Neem nu bijvoorbeeld Face Boek, iedereen plaatst foto's van vakanties leuke momenten, tenminste zo lijkt dat dan. Hoe het echt is zie je niet vaak bij mensen, en je kan nog zoveel mensen om je heen hebben maar je vreselijk alleen voelen. Ik denk voor mezelf dat ik nu leer om met mezelf te leven het wat makkelijker is. En wat dan komt komt. ik moet niet zo nodig. Ik mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Wat een wijze woorden Albertien! Mensen ik sluit af. Voor straks allemaal een goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Spike, ja, het klinkt makkelijk maar ook daar moet ik mezelf regelmatig voor toespreken. Oude gedrag is niet zomaar afgeleerd. Oefening baart kunst en een draad zoals hier vanavond helpt daarbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Even de vaatwasser inruimen, ik blijf hier weer hangen. Fijne avond Priem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Hallo Primula, Toevallig dacht ik gisteren nog aan je. Fijn dat het niet werken je goed bevalt. Wat doe je zoal? Nog aan nieuwe hobby's begonnen? @ Akelei, Goed bezig joh. Het zal mooi worden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden