Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 nee, weer aan drankk, voel me waardeloos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 ga zo maar mijn bed in... slapen lijkt me betr. probeer mensen hiier op te beurren, maar ben geen haar beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Heé verdorrie toch J.J. en je had je nog zo voorgenomen 3 x scheepsrecht. Dat vind ik nou ontzettend jammer zeg. Kun je jezelf er toe zetten om te stoppen en flink te gaan eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 dat is het probleem, ik kan niet eten, maag is verstopt en houdt ermee op. ha denkt laag zefbeeld en moet mogrgen uwv bellen over mijn rechten, ik heb het gevoel dat niemand je probleem snapt en ze zegt dan wel, ja je bent sterkt en ziet je iegn valkuilen. ik weet ze en zie ze maar.... pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 nee weggooien doe ik niet, maar heb toch so niks meer in huis! waardeloos dit leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ja maar Lieverd zo houd je je laag zelfbeeld in stand he? Je voornemen dat je het nu echt gaat stoppen met drinken en als nog wel drinkt. Dit is geen verwijt hoor maar je houd het wel in stand zo. Ik hoop echt dat je heel gauw hulp krijgt zodat je uit die rotwereld waar je nu in zit, komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 mijn wenkbrauw al verbrand om dat ik geen vuur meer had voor een sigaret en me brandde aan het gasfornuis... how low can you kow! Sluit af mensen, probeer morgen weer fris te zijn en first stap first, weet het! maar ff geen inspiratiebron naar jullie toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 dank voor medeleven, waardeer ik erg maar trek me ff terug. wordt teveel nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 JJ, morgen opnieuw je schouders eronder meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Duik maar lekker je bed in J.J. dan rust je wat uit. En als je wakker wordt, kom dan weer op het forum want dat zijn toch moeilijke uren dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Change hoe is het nu met jou? Gaat het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 ik weet het voel me donw en alleen, dacht dat ik tegen alles opgewassen was, kreeg schijf vandaag van ex van onzo vakantie... was teveel.... sorry, sou dat ik wat fijns kon schrijven, was helft van de fotos vergeten maar zie ik ze weer doet pijn, veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Volle maan is pas over een week,( 7 feb) morgen staat de maan op het 1e kwartier. wellicht al een voor bode? Het lijkt wel of een aantal hier zich de put inpraten, geen kritiek, ik zal de laatste zijn die zegt dat het allemaal makkelijk is. Maar wat ik nu lees is wel het absolute minimum. Probeer ook eens te kijken naar wat je wel hebt en niet alleen naar wat op dit moment even niet gaat. Er is echt altijd iets positiefs te vinden, hoe klein ook. Als je maar blijft zeggen dat het allemaal zo beroerd en slecht is dan wordt dat gevoel alleen maar versterkt. Kom op mensen, pak jezelf bijeen en geloof ook een beetje in jezelf. Doemdenken wordt er al genoeg gedaan. Ook door mijn persoontje, toch moet ook ik mezelf bijeen pakken en doorzetten. Ook dat komt soms uit mijn tenen, toch doe ik het. Anders is het eind zoek en blijf ik hangen in lethargie. Dat mag soms, maar niet te lang en het moet zeker de overhand niet krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 @JJ, Wellicht een idee. Eerst je gasfornuis aan en daar een kaars mee aansteken, en daar vervolgens je sigaret mee aansteken. Laat de kaars branden. Kun je naar believen roken. Oeps, feit'lijk ben 'k nu roken aan 't aanmoedigen. 'k b'doel natuurlijk dat roken héél slecht voor je is! Blijf er van af, meid! Was g'tekend, Een hypocriet met zelf een verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 ergste wat ik voel en geen antwoord op krijg, heb ik zelf alles verpest of kon ex nog ingrijpen. ...... ik lig er zo wakker van en hoe werkt dat bij jullie dan. mag je boos zijn of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Duik ff lekker in je bed J.J. en probeer wat te slapen meis, dan voel je je straks weer wat helderder, nu zit je alleen jezelf nog meer pijn te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 ik haak af en ga idd slapen, pil erin en weg van deze werkeld. n iet hoopvol te lezen voor nieuwkomers maa kies ff voor mezlef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Wat heb jij nou gedaan tussen 18.12 en 18.29 JJ?? Zo meld je je droog af en een kwartier later zit je aan de drank... Das raar toch?? Trouwens antwoord morgen maar, das beter;) Lekker slapen is op dit moment het beste om te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Hoi Witje, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Mensen, 'k heb zin in een ontzettend lekker drankje. In plaats van die eeuwige thee. 'k ga zo naar de supermarkt. Wat zal 'k halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Jaaaa Albertina, heel goed zelfs. Ik ging vanmorgen naar de tandarts om een kies te laten trekken, zodat er op zn buurman een kroon kon. En wat denk je.... Kom ik daar, maar had inmiddels geen pijn meer, zegt de tandarts, dan ga ik toch nog eerst wat anders proberen. Tadada dus mn kies zit er nog. Lang leve de kies!! En ik rook ook nog niet en ik hoop zoooooooooo dat die kippebil dat ook niet doet.... En jou lees ik wel hoor Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Lekkere tomatensap en een klein flesje tabasco Gunn Daar knap je vast van op dat heeft nl een zeer goeie bite... mmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Mooi Witje, ik lees je hoor op de anti rookdraad. Super knap! Da's geluk hebben, ik ben de komende weken ook vaste klant bij de tandarts, allerlei enge dingen maar tot op heden, net zoals bij jou, valt het mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Tomatensap en tabasco... Dat is me iets te hartig nu. 'k zat eerder te denken aan iets (licht) zoets/sprankelends. Maar even-zo-goed, b'dankt voor de suggestie, Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Gunn, een lekkere APS fruit? (achterstevoren i.v.m. reclame) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden