lady jane Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Ik ga op huis aan tot ooit weer truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Thanks lieve mensen doet me goed al dat medeleven dus hou het droog al kost me dat nu enorm veel moete maar ik ga ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 haha Hannah goeie neus heeft ie echt wel hoor alles snuffeld die op wat ik voor hem verstop dus daar ligt het nie aan typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Meiske, Dat is heel begrijpelijk dat je er nu even doorheen zit, die onzekerheid. En je kan er nog niks mee, anders dan wachten. Ik heb het zelf een aantal jaren geleden meegemaakt met mijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Dag Jane, fijne avond en ook tot ooit. Hoewel ik denk dat dat vrij snel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Jaap vertel met je moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Wilde me nog even droog af melden en lees net de berichten van Meiske. Ik kan me voorstellen dat het heel heftig is als je man ineens in het ziekenhuis wordt opgenomen met zoiets. En ook al hoeft het niet direct het ergste te zijn: de spanning is er niet minder om en het wachten niet makkelijker. Ik hoop voor jullie dat jullie morgen positieve berichten krijgen. sterkte. Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Dag mensen, Vandaag een vermoeiende dag gehad, dus ik stop ermee. Tot morgen. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Meiske, ik ken je dan wel niet, maar lees net je berichten. Wat vreselijk voor je man, heb je iemand die je even kan bellen? Een goede vriendin misschien? Even afleiding, naast het forum? Bedenk hoe trots je morgen op jezelf bent als je vandaag besluit niet te drinken, hou dat trotse gevoel vast! Juist nu is het denk ik belangrijk vast te houden aan je goede gewoontes. Ik vind het knap hoor 3 jaar niet drinken! Heel veel succes en sterkte de komende tijd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Lytse, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Eric, Na de onderzoeken enzovoord ze zeggen gewoon plomp verloren als we wat vinden wil je dan dat we reanimeren of niet, nu dat is dan echt schrikken toch voor ons wel maar goed morgen horen we meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 En nog even over mezelf: ook vandaag zit er weer op zonder drank. Dinsdag heb ik altijd een cursus avond en ja hoor, ook daar sluiten we de avond vaak af met een borrel (waarbij ik vaak het voortouw neem), vandaag lekker naar huis gegaan, kon het even niet aan om nu weer te midden van dronken lui in de kroeg te zitten. Het valt me op dat er véél meer gelegenheden voorbij komen waarop ik normaliter drink dan ik van tevoren had gedacht... Morgen weer een moment bij het eten in een restaurant, maar ga mezelf er nu alvast op instellen dat ik iets anders drink (maar wat?)... nog maar even over nadenken! Wel goed om dat van tevoren te bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Oeps dender ik zomaar over Will heen Is niet de bedoeling, Lieve Will weet even niets te zeggen maar je bent een trouwe vriend kwijtgeraakt Hierbij m`n medeleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Meiske, allereerst, heel veel sterkte met het spijtige gebeuren met je man vandaag. Ik hoop echt, net zoals iedereen hier denk ik, dat je morgen goed nieuws krijgt. Lieveke, BLIJF DROOG ! Heel knap hoor, 3 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Het is niet zo'n leuk verhaal hoor. Ze was opgenomen met bloedingen en een trombosebeen Die combinatie was eigenlijk onmogelijk. Voor de bloedingen moesten bloedstollers worden gegeven en voor de trombose verdunners. Dat durfden ze eigenlijk niet aan. Gedoe met protocollen. Uiteindelijk is dat goed gekomen. En toen de was het wachten op de onderzoeken. Het bleek kanker. Was heftig, maar een aantal behandelingen sloegen heel goed aan. En na de eerste schok hebben we nog een aantal goede jaren gehad. Daarna kwam er een hersenbloeding overheen. Dat heeft in kwaliteit van het leven veel meer impact gehad. Ze had afasie en veel van haar motoriek was kwijt. Ze heeft nog wel iets teruggeleerd, maar ging schoksgewijs steeds verder achteruit. Dat heeft zo'n twee jaar geduurd. Nog. Juni 2010 is ze overleden. Helaas. Het was op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Jaap ik ben ook ozo bang voor kanker maar goed morgen hoor ik meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Lieve Meiske! Heel veel sterkte en wat super knap dat je niet gaat drinken. Heel verstandig want je voelt je na eerste glas dubbel zo ellendig!!!! Je bent na mij gestopt en kijk eens hoe lang je het nu ook vol hebt gehouden. Ik ga een kaarsje branden voor jou en je man. Jane, gaat het een beetje? Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Will, Sterkte jongen....wat een verdriet! Vreselijk om je lieve huisdiertje te moeten missen. Een roosje:present: Houd je jongen en drinken helpt helaas niet. Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Meiske, waarom reanimatie? Is de circulatie gestopt, staat het hart stil. Wat er wel gebeurt is dat in een uitzichtloze toestand gevraagd wordt, doorbehandelen of niet. Maar zo lang er leven is, is er hoop. Dus niet allerlei scenario's bedenken. Nu kan je even niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Thanks Tine Denk niet dat ik nog goed slaap vanacht maar ja ben niet de enige hier met problems Heb er heel veel moeite mee om niet te gaan drinken effe lekker onder zeil maar ja moet nu sterk zijn toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 soothe wordt gewoon gevraagd als het nodig zou zijn Jaja ze zeggen het gewoon botweg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Dat heb ik ook nog wel eens Akelei, wordt wel minder. Ook anderen. Op mijn verjaardag vroeg iemand me nog, was dat je moeder? Na een telefoontje. Ook dat komt. Ik geloof dat degene zich lulliger voelde dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden