Spring naar bijdragen

Woensdag 8 februari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gooooedemorgen lieve mensjes:heart:

Wat een nacht zeg...........heb wel 1000000enden schaapjes geteld vannacht maar kon maar niet slapen!! pppfffff.

En toen ik eidelijk in slaap viel stond m,n mannetje naast m,n bed omdat hij niet kon kon slapen en buikpijn had.

Toch weer zenuwachtig voor dag 2 van de CITO!

Heb hem lekker bij me in bed genomen en toen heeft hij gelukkig nog wat geslapen!!

De rest van de kids hebben vandaag een mooi dagje....ipv school gaan ze achter de school een mini elfstedentocht rijden met afstempelen muziek en ook koek en sooooopie!!

LEUK!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sas, gaat goed he? Heerlijk hoor.

Wil, goed dat je je weer bij elkaar raapt.

En ook echt doen he?

Bazma heeft haar rust nu, het is goed zoals het is... jij ook weer tot rust komen en draad weer oppakken.

Je helpt jezelf er absoluut niet mee met dat drinken, integendeel, alles wordt er alleen maar 'zwarter' door.

Tis moeilijk, maar je kunt het, zeker weten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

Will

Sha

Jootje

SW (sas)

Gaby

ik doe ook mee aan het dagpact, ga zo aan mijn lange woensdag beginnen, en vandaag wordt mijn huis bouwkundig onderzocht, is vlg mij maar een formaliteit, dit zijn oude huizen, en ''sta in de wegs'' voor de gemeente, en inene krijgen we dit, maar goed, ze moeten toch een rapportje hebben, en dan duurt het 1 tot 2 weken, voor ik meer weet, merk dat ik het toch lastig vindt die onzekerheid, is natuurlijk logisch, maar s'ochtends al willen drinken, is een heel naar stemmetje!

Wil :heart: succes bij de HA, goed dat je er iets aan gaat doen!

Allemaal een hele fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Yaja... leuk voor de kinders... ik herinner me die dingen nog wel van de tijd dat de mijne klein waren..

En die Citotoets... gaat gewoon wel door hoor, niet zo druk over maken toch???

Toine... niets te melden?

Niet eens vertellen wat je te eten gaat maken?

Toch niet ziek he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will ook weer in de kamer? Kom op joh, huilen is goed drink hetniet weg, het moet er toch uit. die emotie is er niet voor niets. Je kan het wel weg drinken maar het moet eruit. Zonder drank.:heart:

Ha onze aller Draak is er weer. Ik heb je gemist jong:sun:

Vandaag weer werken en vanavond vergadering. Daarna gelijk naar huis want ik weet dat er dan heel veel gedronken wordt. Geen zin om daar tussen te zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen Lieve mensen hiero

laat ik eerst eens beginnen met

BEN BLIJ DAT IK GISTEREN NIET HEB GEDRONKEN

die spreuk is van Adam, en of ik blij ben

ook mede dankzei hier het forum,

verder manlief gebeld en hij had goed geslapen

net als ik trouwens

dus dat is weer mooi meegenomen

Lieve mensen allemaal bedankt voor de reactie`s

heeft me er werkelijk doorheen geholpen

Als ik iets meer weet laat ik het jullie horen

Dikke knuffel van mij voor all

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, ik kom er wel door. Drinken is nu afgelopen, was een diepe vlucht uit de realiteit, maar die realiteit blijft.

Dank ook aan iedereen waar ik mee heb gebeld, zonder dat had het allemaal nog veel erger geweest.

Meiske {{{:heart:}}} Je bent beresterk momenteel en ik waardeer je enorm. Moed houden nu ;):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiske, sterkte voor jullie allebei vandaag.

Ik weet niet hoe laat jullie het gesprek gaan hebben, hoop dat het positief gaat verlopen allemaal.

Elfstedentocht was gisteren het gesprek van de dag op het werk Hannah... de meesten waren heel optimistisch... zal vandaag inderdaad wel een stuk minder zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hoor ik je graag Will:heart:

Hou je taai!

@Yvonne,ja leuk he,doet mij ook aan vroeger denken!

Het leuke is ook nog dat mijn kinderen op dezelde school zitten als ik toen zat en er zelfs nog leraren zitten waar ikzelf nog bij in de klas heb gezeten!!

Toch best speciaal!!

@Meiske......goed dat je niet bent gaan drinken meis!!

Had je niks mee opgeschoten en had je vandaag niet met gezond verstand bij je mannetje kunen zijn om hem te steunene!

Top meis!!

@ Jopie....lees je verdriet van de afgelopen dagen!

Ik vind het moeilijk daarop te reageren puur omdat ik zulke gevoelens gewoon niet ken maar denk wel aan je:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en puur uit eigenbelang.......

ik hoop dat die elfstedentocht niet doorgaat!

Zijn al maanden bezig met de beurs en ben toch bang dat er geen kip komt als die elfstedentocht word gereden.

Maar ja......stiekem vind ik de elfstedentocht ook wel heel leuk,doet me aan vroeger denken,

mochten vroeg opstaan om naar de start te kijken met m,n vader!

Was speciaal!

Leuk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...