fleurtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Iieee ik moet er vandoor. Dochter is zo terug Fijn hier weer te zijn Knuffie, dat kan ik me nog herinneren. Ik had een heel verhaal verzonnen om mijn niet drinken te 'verantwoorden'. Best te gek voor woorden.. Ook dat verandert na een tijdje. Het is best eng in het begin laters gekke lieve knolletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Knuffie, Ik drink ook wel eens Jupiler Force. Het wordt niet verkocht als alcoholvrij bier, op het blikje staat "De eerste gebrouwen frisdrank" het komt alleen uit een bierfabriek. Heb trouwens liever een gewoon alcoholvrij biertje als ik mag kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeHey knufje Krijg je link niet open vonneke. Is het de flashende kip? Ik weet niet of je je die nog herinnert?quote> Jammer Fleur, is inderdaad dat kippeke...als ik er op klik krijg ik hem wel in beeld... zooooo jammer Hoi knuf, zie dat je hier al in 2006 kwam.. is het je al die jaren goed vergaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 FLEURIE...... Je bent er weer. Ik heb de rest van de pagina's nog niet gelezen, maar blij je weer te zien staan. We hebben nog een Vlaams madammeke erbij gekregen: Esperanza. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hoi die Knuffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Gaat lekker kippebil... effe binnen komen vliegen en gelijk er weer vandoor dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: akelei.... en droogdrinken? of is dat droogdrinken?quote> Hihi, wat is het verschil Akelei?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Tata fleurtje, fijn je nog eens 'gehoord' te hebben!! Enne, tje, ik sta nog aan het prille begin dus zoek ik wel nog uitvluchten om mezelf te verantwoorden! Iedereen kent knuffie als diegene die de controle had over alco én heel gezellig was maar... ze zagen niet wat er daarna soms thuis nog door ging... Hei Teveel; Ik weet dat het uit de bierfabriek komt én dat het een 'soort' limonade is maar ik drink het liever dan gewone limonade én ik ben bang dat alco-loos bier me té veel herrinnert aan écht bier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hei yvonne, het w Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Tine, Wat fijn dat het zo goed met je gaat. Je had dat al eerder laten doorschemeren. En elke dag hier, én het dagpact. Kanjer! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Knuffie, dat lijkt me een goed plan. Je bent nu lekker bezig, dus verleng het nog wat. Knuf, mijn ervaring is dat mensen er nooit zo mee bezig zijn wat je drinkt. Het zit meer in je eigen koppie, dan dat een ander er op let. Maar geeft het een goed gevoel, doen. Wel J.F hè! Niet 'per ongeluk' vergissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Oeps, verkeerde knop...pfff, lang niet getypt:D Dus zoals ik zei, Yvonne, het ging steeds met ups én downs want ik wilde persé een sociale drinker blijven... dat koste me steeds meer moeite en soothe heeft me vorig jaar efkes aan het denken gezet... dus, danke soothe:D Hei bolleke!!!! Soothe, ik kan me niet 'per ongeluk' vergissen, want deze blijkjes zijn grijs, hahaha of ik zou héél erg ...piep... moeten zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Jaap, Mooie stoel, maar inderdaad lijkt hij me niet lekker zitten. Zet je teddybeer erin. Zie je meteen meer van je mooie stoel dan met kussens erin! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Knuffie, mooi dat ze verschillende kleuren hebben. Jij komt lekker helder thuis. Geniet er van. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hei lytse, Ik zie dat je spreekt tegen jaap, is dat dé jaap van vroeger?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Lenie, Je zou ons er nog alles over vertellen, of heb ik dat gemist? Gezellige avond samen. Aagje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Akelei, volgens mij wordt daarmee bedoeld dat je niet daadwerkelijk iets alcoholisch tot je neemt, maar in 'gedachten' wel.... Knuffie, weer op de goede weg begrijp ik nu. Ennu, weet je, zelf kun je het gevoel hebben dat mensen het raar vinden als je niet drinkt, maar in veel gevallen valt het mensen niet eens op.. en indien wel is het vaak al voldoende als je zegt dat je nu even niet wilt. ... geen trek, moeten rijden, even pas op de plaats, aan de lijn doen, niet helemaal lekker voelen... of gewoon nu even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik ben even weg, buur komt nog over en weer! Hoho, wat zou ik daar vroeger moeite mee gehad hebben!!! Maar nu begrijpen ze mij én zorgen ze zelfs zelf voor jupi-force als ik daar ga!!! Hopelijk is er hier straks nog iemand als ik terug on-line kom en anders, veel groetjes, slaapwel en tot binnenkort mede-forummers:D Liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: akelei dat weet ik dus niet Yvonne, zie het veel "droogdrinken" maar wat wordt er mee bedoeld.quote> Ik begrijp ook nooit wat dat betekent akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 goedenavond trouwens iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goedenavond All Hier even een update van mij Manlief heeft vanmorgen een echo gehad, en daar konden ze de lever niet goed zien andere arts erbij gehaald lukte nog niet Toen is er een MRI scan gemaakt, en daar moet hij nog de uitslag van hebben Maar er werd gezegd dat hij morgen naar huis mag nu ben ik er best wel een beetje benouwd van denk hebben ze dan toch iets gezien wat onherstelbaar is maar hoefd natuurlijk niet Misschien krijgt hij voor die tijd de uitslag nog Lieve knuf van me:present: _________________ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 hee meiske, ze sturen hem zomaar niet naar huis hoor. Volgens mij is dat juist een positief bericht Kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Jootje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Meiske, ik denk dat Jootje gelijk heeft hoor. Als ze het echt niet vertrouwen zou hij vast niet naar huis mogen. Kop op meis. Luitjes, ik ga afsluiten.. Trusten allemaal... tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hallo Knuffie, Goed idee om zelf je Jupiler-force mee te nemen. Ik ga trouwens eens kijken of ze dat hier ook verkopen. Ben altijd in voor nieuwe smaken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden