Lytse Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Hi Erik, Ook al vind je het allemaal niet leuk, je gaat goed man! Houden zo. De lol in je leven komt ook wel weer. Sterkte en veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 L:ieve mensen, Voor vandaag is het ook genoeg voor mij. Bankhangen en naar bed. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Truste, en badankt Lyste Hartje ..ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 En ik Mis Suikertje Heeft volgens mij slechte internet en genoeg aan zijn hoofd. Maar ik vind hem wel een dapper persoon, meelevend en bij de meeste mensen hier stel ik geen beeld voor maar denk dat suiker een topper is. Moest ik even kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Mijn bovenburen hebben een feestje....en een tafelvoetbal..joy en nederlandstalige muziek met af en toe karaoke ach ja...ieder zij ding... Ik was net lieve muziekjes aan het luisteren..word nu old skool hardcore ( punk) Maar vermoed niet dat mensen hier daarin thuis zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Het is stil hier, Ik log me zo uit, lekker slapen en morgen weer werken, Tot de volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Kirky, heel veel sterkte hoor. Ik meld me weer droog af vandaag, dag 9 is weer om. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Kirk, goed te horen dat het iets beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 EmmaRoos, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Goede avond, slaap lekker ER!! Hey Kirky se. Long time no see..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Perfect om met punk muziek over die baggerherrie van de rijke nederlandse cultuur heen te gaan, Change. Zal ze leren. Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Beetje (veel) gedoe dus CK.. Maar dat komt ook wel weer goed! Watte Jaap gaan we oi oi oi doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ik mag maandag weer een week werken. Wordt er niet heel warm van. Heb een beetje het gevoel aan het lijntje te worden gehouden zo. Ik ga het wel doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 En nu door Jaap zit ik met een leidje in mijn kop... uhmm, hoe ging t ook alweer... drum was iets van hoem pats hoem pats (ma ja da waren ze allemaal toen) ... ... let's go... Pfffffffff ik weet t niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Jaap, zie het dan inderdaad maar als toch weer een weekje werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Nee ik niet, Change heeft bovenburen die haar lastigvallen met Gerard Joling, Benny Nijman, of ander soort tuig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Nien ook van de punk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Dat is jong Kirky om al zoveel te slikken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Oh ok, ja da ken ik zo niet. Dat punk gedoe ken ik nog enigsinds, allez t'is te zeggen, ken ik dus niet meer want t enige waar ik op kom is sandinist van de clash. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Nou toch maar eentje dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Hmm CK, en waarom dan toch besloten om em terug in huis te nemen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaap da was em!! En tja Sha, shame shame maar ik had ooit een hanekam!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Gaaf Nien, waarom shame shame shame... heb het zelf nooit gehad maar vond het wel leuk om te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Bwaa Sha nie echt shame hoor. T'was in alle geval niet zo simpel om em recht te houden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 En als ik eenmaal daar weer ben is het vast ook wel weer prima, maar het is jammer dat ze niet even samen met mij verder willen vooruit kijken. Maar goed, ik heb al een keer uitgelegd dat het er een zootje is. En dat zal wel moeten blijven anders gaat de bedrijfscultuur verloren. En dat is ook wat waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden