Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

O Janneman wat erg voor die man en z'n familie zeg. Hé, misschien hoef je niets te zeggen maar gewoon er zijn voor hem kan al heel veel betekenen. En misschien is er meer bezoek. Ja dat zijn altijd hele vervelende dingen. Heel veel sterkte joh.:heart:

Geplaatst
Originally posted by: jan1000
Effe binnenvallen hier. Mijn vriend zijn operatie is vanmorgen gestart en onverhoopt gestopt. Operatie zou zes uur duren om alle kankerbesmette organen weg te snijden. Ik werd net gebeld en hoor dat hij nu inoperabel is, ondanks zijn voorafgaande chemo en uitgesproken verwachtingen. Ik ga zo naar hem toe maar weet niet wat te zeggen.......pffff.quote>

Jan, je hoeft niets te zeggen....hou hem even stevig vast :heart:
Geplaatst

Emma.... ik ben bloed nerveus...

eng hoor na 4,5 jaar alleen te zijn..hihihi

word er stiekum een beetje melig van.

Jan...sterkte man...geen leuke berichten

Geplaatst
Originally posted by: Shahire
Originally posted by: jan1000
Effe binnenvallen hier. Mijn vriend zijn operatie is vanmorgen gestart en onverhoopt gestopt. Operatie zou zes uur duren om alle kankerbesmette organen weg te snijden. Ik werd net gebeld en hoor dat hij nu inoperabel is, ondanks zijn voorafgaande chemo en uitgesproken verwachtingen. Ik ga zo naar hem toe maar weet niet wat te zeggen.......pffff.quote>

Jan, je hoeft niets te zeggen....hou hem even stevig vast :heart:quote>

"vind ik leuk" knopje ingedrukt...
lieve / sterke uitspraak Sha

Geplaatst

@jan1000

Wat erg, woorden zijn overbodig vaak is het er alleen zijn al voldoende. Ik wens je heel veel sterkte.

De laatste tijd horen we toch wel veel nare berichten, lijkt wel of het de tijd van het jaar is.

Geplaatst

Zeg maar tegen die Hans van je dat ook al zie je hem niet helder je hem best kan raken hoor Tante, want dit is nix. Maar hebben veel mensen dat niet met eeen nieuwe bril?

Geplaatst

Ik heb het nog nooit gehad Drakie. Maar zijn gokkerd zit precies op ooghoogte dus ik hoef alleen maar recht vooruit te timmeren, en als ik dan een doffe dreun hoor, weet ik dat ik goed heb gericht:P

Geplaatst
Originally posted by: Emmaroos
Verliefd zijn is ook slopend hoor Leen.

Ik kan niet eten en niet drinken want ik kan je maar niet vergeten, lalalalala:moon::heart::moon:quote>

:D

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...