Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Leentje, wat leuk joh dat je zo verliefd bent. Wat is dat toch een heerlijk gevoel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 O Janneman wat erg voor die man en z'n familie zeg. Hé, misschien hoef je niets te zeggen maar gewoon er zijn voor hem kan al heel veel betekenen. En misschien is er meer bezoek. Ja dat zijn altijd hele vervelende dingen. Heel veel sterkte joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Originally posted by: jan1000Effe binnenvallen hier. Mijn vriend zijn operatie is vanmorgen gestart en onverhoopt gestopt. Operatie zou zes uur duren om alle kankerbesmette organen weg te snijden. Ik werd net gebeld en hoor dat hij nu inoperabel is, ondanks zijn voorafgaande chemo en uitgesproken verwachtingen. Ik ga zo naar hem toe maar weet niet wat te zeggen.......pffff.quote> Jan, je hoeft niets te zeggen....hou hem even stevig vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Emma.... ik ben bloed nerveus... eng hoor na 4,5 jaar alleen te zijn..hihihi word er stiekum een beetje melig van. Jan...sterkte man...geen leuke berichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Jan heel veel sterkte in de juiste wooren te vinden dan , ook voor jouzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Nou, dat is ook lekker bol, zo blijf je bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ach jan, wat verschrikkelijk nieuws heb je te horen gekregen. Rotziekte toch he? Wens je heel veel sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Originally posted by: Shahire Originally posted by: jan1000Effe binnenvallen hier. Mijn vriend zijn operatie is vanmorgen gestart en onverhoopt gestopt. Operatie zou zes uur duren om alle kankerbesmette organen weg te snijden. Ik werd net gebeld en hoor dat hij nu inoperabel is, ondanks zijn voorafgaande chemo en uitgesproken verwachtingen. Ik ga zo naar hem toe maar weet niet wat te zeggen.......pffff.quote> Jan, je hoeft niets te zeggen....hou hem even stevig vast quote> "vind ik leuk" knopje ingedrukt... lieve / sterke uitspraak Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Verliefd zijn is ook slopend hoor Leen. Ik kan niet eten en niet drinken want ik kan je maar niet vergeten, lalalalala:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 @jan1000 Wat erg, woorden zijn overbodig vaak is het er alleen zijn al voldoende. Ik wens je heel veel sterkte. De laatste tijd horen we toch wel veel nare berichten, lijkt wel of het de tijd van het jaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ha bolletje en sha, ik denk dat jullie gelijk hebben, gewoon maar even vasthouden. Moeilijk moeilijk dit zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Zeg maar tegen die Hans van je dat ook al zie je hem niet helder je hem best kan raken hoor Tante, want dit is nix. Maar hebben veel mensen dat niet met eeen nieuwe bril? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ja Jos, ik heb nu dus m'n oude bril maar weer ff opgezet, en ik voel al gelijk verschil, dus vanavond wordt het weer tievie kijken met dat ouwe ding op m'n snufferd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Verkeerde meting misschien Bol? Laat je niet afschepen met, u moet gewoon even wennen, mevrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ik heb het nog nooit gehad Drakie. Maar zijn gokkerd zit precies op ooghoogte dus ik hoef alleen maar recht vooruit te timmeren, en als ik dan een doffe dreun hoor, weet ik dat ik goed heb gericht:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Originally posted by: EmmaroosVerliefd zijn is ook slopend hoor Leen.Ik kan niet eten en niet drinken want ik kan je maar niet vergeten, lalalalala:moon:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 jan sterkte:heart: lenie..ouwe snoepert;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Snoeperd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ja of deze deur moet gewoon de andere kant op open en dicht gaan. Dus bril niet andersom op hoeven te zetten ofzo hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 snoeperd met een d bestaat niet met een t ook niet dan wordt het snoepertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Nou Lenie misschien wordt dit dan de avond van alleen maar staren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ben jij een oost drenth, Diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 snoeperdt dan tog , dan zit er voor ieders smaak wat bij misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Originally posted by: snoepjejan sterkte:heart:lenie..ouwe snoepert;)quote> heuh!!!...ben niet oud!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 ach als het beestje maar een naam heb..toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden