Jaap Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Ik vond het eigenlijk wel prettig (wat in deze een raar woord is) dat er zo het een en ander geregeld moest worden toen mijn moe- der overleed. We kregen daar ook op een heel prettige manier hulp bij. Ik dronk toen wel, maar kan mij eigenlijk niet herinneren dat het toen uit de klauwen is gelopen. Ik kan daar met een goed gevoel op terug kijken. Naar de objectieve maatstaven was het wel te veel hoor. Maar naar mijn maatstaven toen was het matig. Zo zie je alles is betrekkelijk. Een paar maanden later, toen ging het wel mis. En dat heeft dan weer mijn ogen geopend en kwam tot het besef dat er wat moest gebeuren en zo ben ik uiteindelijk hier beland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 He Change, nog bedankt voor je aanzet over de punkmuziek, we hebben heerlijk een aantal oude plaatjes gedraaid en her- inneringen opgehaald. En bedank ook je bovenburen maar van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Ja Jaap, dingen moeten regelen samen schept een band en zorgt voor afleiding. Niet raar dat dit prettig kan zijn, ook een goed tegenwicht voor het verdriet, dat er toch wel is, maar niet altijd op de voorgrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Hey Change, goed dat je hier even komt melden dat je al 5 dagen niet drinkt Iets om trots op te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedenavond allemaal, @EmmaRoos, Ik denk dat het goed is dat je met je man gesproken hebt, en zoals GewoonErik al zei, je man neemt nog de moeite, en dat is goed nieuws. @Jaap, ik kan me van het overlijden van mijn moeder ook herinneren dat het gezamenlijk regelen van een aantal zaken bijna prettig was, het gaf een band. Ook vandaag weer droog gehouden, dag is nog niet voorbij, maar dit gaat me weer lukken. Morgen en overmorgen kan weer lastig worden ivm verjaardag van mijn echtgenote, maar ik ga er voor. Vanavond ook weer gezwommen, na de eerste 2 keer 24 resp 30 baantjes gedaan te hebben, heb ik net 40 baantjes gezwommen. Op deze manier krijg ik nog een keer een goede conditie. Ik wens een ieder een goede nacht met voldoende rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Hey Billybob, Gaat lekker, de ene droge dag na de andere. Tja verjaardagen, altijd lastig, maar zoals je zegt: ervoor gaan en vooral niet het idee hebben dat je je moet verontschuldigen omdat je niet drinkt. 40 baantjes: ik doe het je niet na Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Ik doe verstandig en ga lekker slapen. Morgen zijn we met heel weinig mensen op kantoor Hebben ze mij gevraagd een beetje op de andere twee te letten. Of ze een beetje bij de les blijven. De rest is op cursus. Ik werk er nog 2 dagen. Maar ook dat heb ik vaker gedacht. Ik kan er wel aan het werk, als receptionist. Niets tegen receptionisten, maar ik ben daar niet geschikt voor. Vind ik zelf. En of dronken mensen de waarheid spreken. Ik zou het niet weten. Het is ook maar de vraag wat waarheid is. Dat is nog een hele lastige kwestie. En waarvan je vroeger dacht wat de waarheid was, is het nu vaak al niet meer. Ik pieker nog wel even door, alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Lieve mensen de Bolle gaat weer eens afsluiten voor de verandering. Will, probeer toch een beetje te pitten jh anders houd je het niet vol. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Erik, Dat niet verontschuldigen daar heb je wel gelijk aan. En die 40 baantjes, vooral heel rustig zwemmen, en een paar keer uitrusten tussendoor. Ik heb een paar jaar terug ook regelmatig gezwommen, en toen zat ik (na 8-10 keer) ook op 40. Totdat ik vorige week weer begon ruim anderhalf jaar niet gezwommen, valt me erg mee dat ik nu al op 40 zit. Een van mijn FB vrienden zwemt regelmatig het driedubbele...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 He Wijfie las dat je het moeilijk had en daardoor bij dagpact bent gekomen. Fijn dat je het droog hebt gehouden. Hoop voor je dat je het ook wat minder moeilijk hebt, Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Ik ben er ook vandoor. Nog even voor de buis en dan mijn mandje in. trusten en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Erik en BillyBob en Jaap, bedankt voor jullie woorden:present: Wijfie, goed van je dat je het droog gehouden hebt, terwijl je het moeilijk had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Jan, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Ik meld me weer droog af voor vandaag. Iedereen een goede nacht gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedennacht, ingelogden, Ik ben bijgelezen tot 12/2 en geef het mss maar op, maar meld me nu even omdat ik het verzoek gekregen heb van Jeannet jullie te vertellen dat zij tot 23 febr. een ban gekregen heeft. Waarom weet ik natuurlijk niet omdat ik niet bijgelezen ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Welterusten alle frummers, Ook ik heb het vandaag droog gehouden. Slaap lekker en vooral morgen gezond weer op. Een dikke knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden