AlbertRemmo Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Nou volgens mij mag ieder1 , net als Vonn, lekker uitslapen. De bofferds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 DAGPACT Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 ik zal gauw even koffie zetten voor yvonne, en dan er vandoor. fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 goede nummers marc... dat nummer alive and kicking voor ik ook super, weet alleen eve de groep niet de jaren 80 he ga trainen yvonne goedemorgen, uitslaper! yvonne hallo..... de ligt nog in haar kribje te snurken hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Wil, gecondoleert! Sterkte met het verwerken van je verdriet. Soms maakt het leven ons sterker, nu zwakker. Ik wens jou de kracht om dit verlies te dragen. Ik denk aan je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 ik doe het nu nog als ik ruzie heb met me ex ..roep ik ...als je nu je mond niet houd dan koop ik twee flessen en die zuip ik helemaal op heeeell kinderachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Originally posted by: SofieIk wil de ander heel houden zonder dat het ten koste van mezelf gaat.Leersituatie!Vandaag wil ik niet drinken maar leven!quote> Mooi gezegd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Nou Sofie, succes dan morgen n kom dan maar uit dat gesprek met een glimlach en geniet vandaag alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Originally posted by: toinegoede nummers marc...dat nummer alive and kickingvoor ik ook super, weet alleeneve de groep nietde jaren 80 hega trainenquote> Bedoel je dat nummer van "the simple minds"" Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen, Will veel sterkte met het verlies van je vader. Soms lijkt wel alles tegelijk te komen Jan, gefeliciteerd met je 10 maanden. Wat een prestatie:) Sofie, veel succes morgen met je gesprek. Wat een sterk voornemen, en goed dat je er zo bewust van te voren over nadenkt. Ik heb slecht geslapen vannacht. Mijn hond reageert op de uilen. Daar moet ik wat mee want we hebben hier veel uilen. Het kan niet zo zijn dat hij elke nacht zit te blaffen. Verder spelen de hormonen op en met een tekort aan nachtrust is dat wat moeilijker te verdragen. Hopelijk komen ze vandaag de wasautomaat repareren, ik heb stapels was. De hele vorstperiode niet kunnen wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Morgen Gisteren smaakt plots heel bitter. Will, ik lees het net. Ik kan me niet voorstellen waar je nu door moet gaan. Mijn hart brak een stukje. Mijn papa is alles voor me. Hem kunnen kwijt geraken aan zoiets simpels als de wetten der natuur is nog steeds onwerkelijk. Mijn papa is superman ook al is hij heel oud. Dat was je papa vast ook voor jou. Bazma is niet meer zo alleen plots. Ik wou dat ik je kon inwikkelen en verstoppen voor een tijdje. Overladen met knuffels en kusjes tot de wereld terug een beetje lichter werd. Wees sterk Je mag altijd komen binnenwaaien...maar dat weet je vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen luitjes. Zie dat de vader van Wil is overleden vannacht. Wil, van harte gecondoleerd man. Dat is geloof ik heel plotseling he? Wat zul je verdrietig zijn, heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Sha weer aan het werk vandaag? HiHi (sterkte hoor meid). Jan 10 maanden droog? Tjonge zover ben ik nog lange niet. gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Wil? Ben je wel ok?? Kijk je uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Fleur, wat heb je dat mooi gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen, Will, wat vreselijk. En zo wrang, ik wens je heel erg veel sterkte en kracht toe. Een ouder verliezen is zwaar, heel zwaar. Ik hoop echt van harte dat je het zonder drank gaat redden. Ach, wat erg. Nogmaals, Will, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeIk wou dat ik je kon inwikkelen en verstoppen voor een tijdje. Overladen met knuffels en kusjes tot de wereld terug een beetje lichter werd.quote> Mooi, mooi Fleur, je kan best lief zijn zo tjonge! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen deze morgen, allereerste Will jongen, gecondoleerd. Dat is me wat, je vader verliezen. Heb het ook meegemaakt, ongeveer twee jaar geleden. Wij hebben het destijds als familie mooi en goed kunnen regelen. Wens ik voor jou ook. Hier is de dag begonnen zoals hij gister eindigde. Bam moet pas op de plaats maken. Ik weet alleen nog niet welke pas op welke plaats. Fleur, bezig met het verzamelen van je harem. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Dat zou ik ook wel willen Fleur. Ingewikkeld worden en heeeel veeel kusjes krijgen. Alleen is alles dan nog steeds hetzelfde als ik weer buiten mag. Denk ik. Maar ik zou best even 'weg' willen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Ik ben zacht vanbinnen. Natuurlijk Weer weg. Heb geen goed gevoel bij dit. BB, grapje is misplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Mijn moeder is al een aantal jaren overleden. Toen zij ziek werd dronk ik al jaren niet meer. Ik ben nog steeds dankbaar dat ik die periode nuchter heb meegemaakt. Ondanks hoe zwaar en verdrietig het was. Veel mensen drukten mij indertijd op het hart om door de ziekte en het overlijden van mijn moeder niet als reden aan te grijpen om aan het drinken te gaan. Ik had niet de behoefte het kwam niet eens in mij op. En wat zou het de hele situatie nog verergerd hebbben als ik dat wel gedaan zou hebben. Mijn moeder is 10 maanden heel ernstig ziek geweest, wij hebben haar tot het einde kunnen verzorgen. Nu ik hoor van het verlies van Wiil komt dit allemaal weer naar boven. Daarom gun ik jou Will dat je deze periode nuchter kan doorstaan. Je zal er later dankbaar om zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 En dat bepaal jij Fleur, dat een grapje misplaatst is. Hou toch es op met al dat gezever jongens. Omdat er een vader is overleden? Of vul ik dit nu verkeerd in? En lees nu niet dat ik niet meeleef met Will. Waarom komt mijn grapje misplaatst over Fleur? Laat een ieder toch es in z'n waarde mensen. Godsamme nog aan toe. Wie schreef dat gisteren, Toineman, dat iedereen altijd wil schrijven wat zijn of haar mening is? Zoiets. Mss zouden we er goed aan doen es iets minder te ventileren wat IK of JIJ ervan vindt. Ik zoek net zo goed steun op dit forum. Dus lees mij niet de les ajb! Dat kan ik heel goed zelf en doe ik helaas maar al te vaak. Er worden nu al mooie dingen gedeeld over hoe anderen het overlijden van ouders hebben beleefd en ervaren. Dat is delen. En dat vind ik heel mooi om te lezen. Ondertussen gaat het leven wel gewoon door. Tja. Je had me ook kunnen en mogen vragen hoe ik me voel Fleur. 'Wat rot dat je zo rot bent opgestaan BB'. Hoe is het met je? Of iets in die strekking. Had ik best fijn gevonden. My 2 cent for de dag. Hasta la pasta. Goed gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Tijd voor mij om hier aan de slag te gaan, de koffie is op... dus geen smoesjes meer. Bambam niet lekker in je vel op het ogenblik of lees ik dat verkeerd?? In ieder geval dan maar even pas op de plaats he? Kan geen kwaad lijkt me. Tina en Sofie, Ja, als je van het overlijden van een ouder van een medefrummer leest komen vanzelf die herinneringen weer omhoog aan je eigen ouder(s). Ik denk dat velen van ons in hun hoofd nu een stukje teruggaan in de tijd, dat kan vele jaren zijn, maar kan ook nog een recent verleden betreffen. Ook ik, gelukkig kan ik dat met een glimlach. Lieve Fleur... hoe verdrietig iets ook is... stukje humor moet blijven kunnen meis. Het is niet kwaad bedoeld, het is niet kwetsend. Humor kan de pijn soms een stukje verlichten. Huilen van het lachen en huilen van verdriet/pijn liggen ongelooflijk dicht bij elkaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden