bolletje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Ja Em:present: ik heb vanochtend voor het eerst, heel duidleijk gevoeld dat ik toch erg gevoeilig ben voor hoe iemand schrijft. Vaak laat ik me daar toch door beinvloeden en dat is niet goed. voel dat ik daar dan zelfs wat somber van word. Das niet de bedoeling dus moet ik daarin veranderen. duidelijk naar mijn gevoel kijken als ik iets lees. Ga jij eten dadelijk? Ik heb iets uit de vriezer gehaald. Die moet leeg als dadelijk het kalfsvlees komt. Vanmiddag is er hier in de buurt iemand in mekaar gedonderd. Teveel carnaval gevierd denk ik, hij viel midden op het trottoir in slaap. Hebben hem met een paar man toch maar weg gehaald. ppffftt. Daar hoefde het bij mij geen carnaval voor te zijn. Bah als ik daar nog aan denk. Ben blij dat ik daar niet lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Haha, nou wat een stunt dan. In slaap vallen op het trottoir:$ Wij eten spinazi en gekookte aardappels met een runderlapje, leeker hoor. Vanavond weer sporten en dan is de week echt weer begonnen. En Bol, ik kan daar ook niet tegen hoor dus je doet er inderdaad verstandig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Iedereen is aan het eten, denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Nee hoor Emmaroos. Ik heb met veel belangstelling de berichten op het forum gelezen. Het was een leerzame dag tot nu toe. Kamer schoongemaakt, boodschappen gedaan en medicijnen gehaald. Straks boerenkool eten en vanavond lekker rustig aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Het is geen boerekool, maar andijvie stampot kom ik net achter. hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 O Suikertje ik dacht al, heb je de boerenkool hier geroken dan? Gaat het slapen nu goed? Ik meende dat dat niet zo goed ging bij jou. En hoe bevalt het om te koken voor jezelf? Smaakt het nog wel? Vaak hoor je hier dat dat het eerste is wat erg moeilijk is als je dingen alleen moet gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Bolletje het slapen gaat gelukkig de laatste nachten wel wat beter. Droom nog wel raar, maar niet echt nachtmerries. Koken gaat op zich goed. Doe ik mijn hele leven al zelf. Ik hou van koken, maar voor me alleen wordt het toch ook snel kant en klaar menu. Heb hier maar 2 pits gasstelletje en niet veel keukengerei. Kwam er net achter dat ik geen zout heb. Dat gebruik ik ook amper, maar de stamppot was toch wel erg flauw. Esperanza als je dit leest, kom vanavond nog even op het forum. Kijken hoe je er nu tegen aan kijkt en wat je evt hebt ondernomen of wilt ondernemen. Ik denk dat het namelijk ook heel goed is om je naaste omgeving hierbij te betrekken. Dit is miss. op dit moment moeilijk voor te stellen voor je, maar het kan jullie allemaal veel opleveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Hallo allemaal , nu pas heb ik de tijd om even hier te kijken, vandag is de 4 dag zonder de drank, wel lekker thee gedronken:)ik voel me nog niet helemaal opgeknapt na mijn kater van vrijdag, ik voel me wel beter met het mooi weer! Lekker met mijn hond gewandeld . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Hoi Basia, Enorm knap van je dat je dit al hebt bereikt. Zal het aan de kater liggen of aan het feit dat je nu niet meer mag drinken dat je nog niet helemaal de oude bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Hallo suikertje, ik weer dat ik gewoon heel veel stress en druk had en ik was al voor dat gedronken te veel had erg moe! Ik kon al sinds 10 dagen niet uitrusten. Ik had relatie problemen en heel veel werk. In januari heb ik ook zeker twee weken niks gedronken maar toen was ik niet zwaak . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Toine Fluoxetine is de merknaam voor het oude 'Prozac' , ik slik het al jaren, en mij bevalt het heel goed! Verder heb ik sollicitatie gesprek gehad, had ik totaal geen zin in, en toch voelde ik me beter toen ik de deur uit was, dus mezelf idd er meer toe aan zetten dingen te doen! Ik ga v.a maart dus 2 ochtenden erbij werken, dus dan is er helemaal geen gelegenheid meer om te drinken, haha ,kan moeilijk met een kater op het werk komen nu moet ik ook rennen, want zo weer werken, ik kom vanavond na 't werk nog wel ff gluren! Enne... die week vakantie kom ik ook wel droog door hoor Snoep, Thanx Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Ik hoop dat je nu een beetje tot rust kan komen Basia. Je hebt in ieder geval nu geen schuldgevoelens en ergenissen meer over het feit dat je de votige dag toch weer hebt gedronken. Sorry dat ik veel schrijf op forum, maar ben een beetje hyper vandaag. Dat komt omdat ik iets moet doen de hele dag om niet aan de dag van morgen te hoeven denken. Hoop dat ik niet te veel onzin opschrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 PLOP Ik plof bijna uit elkaar van het eten.. Had vanmiddag enorm trek in een biertje..( Na..wat meer waarschijnelijk) en bedacht toen dat eten dat wel verdringt..dus s'middags al warm gegeten..en net een uitsmijter.. Oh wat ben ik zielig...allemaal lekker eten en toch nog zeuren..hehe Ik heb volgende week dinsdag een intake bij een therapeut, niet degene die me was aangeraden, maar goed..dan is de intake iig geweest. Tot die tijd moet ik het nog maar even op eigen kracht redden. Dag 9..en overwonnen, zelfs tegen mijn principes in voor het avondeten ipv s'middags boodschappen gestaan en het bier links laten liggen. De verveling is wel lastig..ik ging vaak drinken als ik me verveelde..vanmiddag naast eten ook maar geslapen..En dan lukt het snachts niet meer he. Koffie of thee..thee.. Ik zit hier hardop te denken..gaat lekker Oh bosche bollen.. Ik ga nu de hele dag nadenken over wat ik wil eten ipv drinken.. Ook niet de bedoeling Ik ging thee zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Goeienavund! Bedankt voor alle felicitaties, leuk! Goh wat is dat tweede jaar snel voorbij gegaan, ongelooflijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Oh ja; Gefeliciteerd met je 2 jaar he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 kate gefeliciteerd met je 2 jaar. knap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Heel goed van je Change. Bijna de 10 dagen bereikt! Dat van het meer eten herken ik niet. Mijn eetlust is juist afgenomen. Beter met eten bezig zijn dan met alcohol al moet je er natuurlijk wel aan denken wat je eet.' Je kunt ook veel gezonde dingen eten. Toen ik een keer stopte met roken had ik zoethout in huis gehaald en veel wortelen en bleekselderij om te voorkomen dat ik veel aan kwam. Dat van de verveling is heel herkenbaar. Drinken is toch een soort van tijdverdrijf in je hoofd. Het is net of je dan even samen bent met je beste 'vriend'. Ik hoop dat dat voor mij ook minder wordt en de verveling minder wordt, maar denk dat het gewoon tijd nodig heeft. Je leven is nu wel erg aan het veranderen door het niet meer drinken natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Top Kate! Veel aan het zoeken geweest en elke x kwam je weer bij jezelf uit. En dat je de drank niet nodig wilde hebben. Jouw weg, mooi hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Ja Bam, wie had dat gedacht he. Weet nog dat je een keer PBde dat ik goed ging met 11 dagen. Had toen nog een tijdje te gaan voor het stoppen echt lukte. Ben zelfs nog naar de AA geweest een keer of 10 Ondanks dat het toen genoeg was, heb ik daar ook mooie herinneringen aan. Zo verzamelt ieder zijn eigen zaadjes waar wat uit kan groeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 En ik had echt nooit gedacht dat mijn man ook zou stoppen, zomaar uit zichzelf. Hij is haast nog overtuigder dan ik. Ik moet hem soms afremmen, anders wil-ie anderen bekeren. Niet doen, zeg ik dan, maak je je niet geliefd mee. Ja in het begin wil je het wel van de daken roepen he. Maar stille voortgaan is nog het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Dag allemaal, Even bijlezen, tot straks, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Dag Lytse, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Hoi Lytse, Hoe gaat het vandaag met je. Hopelijk al weer wat beter. Ben je nog buiten geweest met je 2 stokjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Frummels, Ik ben er niet zoveel, soms lees ik mensen die het me dan moeilijk maken. Maar goed ik zit aan de thee, kamille dat schijnt ook rustgevend te zijn. Ik ben heel er onrustig. Mijn bloeddruk was erg hoog, maar volgens de verslavingsarts is dat normaal als je gaat afkicken. Hij heeft me zelfs nog gebeld vanavond. Omdat er tussen de medicatie steeds tijd moet zitten mag ik pas om 11 uur naar bed. Ik lag er, door de drank ook voornamelijk, altijd heel vroeg in. Dus ik zal straks nog maar een bak koffie drinken, heel sterk. Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden