igor Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 oefff ik zat vast in het doucheputje en niemand die ook maar even helpt he esperanza ik ken het, de angst dat er niets meer is om te drinken, hier moet je doorheen, dit gaat toch niet zo. stel dat morgen je laatste dag is dat je hier nog mag zijn en je kijkt terug wat zie je dan????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Sorry dat ik zoveel vraag Esperanza maar ben een tijdje nauwelijks op het forum geweest en alles bijlezen daar heb ik geen zin in. Ben ik over vier dagen nog niet klaar denk ik. Maar je hoeft niet te antwoorden hoor! Ik gun gewoon ook jouw een leven zonder drank en bedenk dan of ik daarin een rol kan spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Goedemorgen, Ben al een uurtje op mijn werk, verkeer viel alleszins mee. Madelief, de eerste dag van je nieuwe leven! Esperanza, met of zonder hulp: doe er wat aan. Het is wat Jaap zegt, of anderen het nu merken of niet het is jouw lijf en jouw (en misschien ook wel hun) leven dat je kapot zuipt. Aicha wij gingen samen op hè, niet vergeten hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Goedemorgen Frummels! Jaap en Aicha, dank!! Vandaag is het dan de dag zonder alcohol. Voor het eerst in 6 jaar. Duimen jullie voor me? Ieder een fijne dag gewenst! Ik hou jullie op de hoogte. Zo ik ruik koffie, dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Esperanza, ik weet hoe dat is. Ga hulp zoeken. Nu je bed in, hup! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Aicha, natuurlijk weten ze ervan. En, ze vragen, dat ik hulp zoek. Iets wat blijkbaar niet zo eenvoudig is. In het dorp is het zowat publiek geheim maar, NIEMAND weet het zeker. Ik ben namelijk kampioen, verstandig, alles................... Zoals ik al eerder zei, madamme op straat, prinses in de keuken, en.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Nou, als je een tijdje niet gedronken hebt proef en ruik je het wel. Bovendien werkt het niet, cola zonder. 6 weken, dan is deze voor jouw, Aicha. Geen idee wat ze zingen, maar ik ga er van uit dat het mooie woorden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Igor, had dan even geschreeuwd, dat had ik je er wel uitgetrokken:) Jaap voor mijn gevoel ben ik er ook helemaal klaar mee, vandaar dat het me ook zo gemakkelijk afgaat nu. Maar ervaring leert toch wel dat ik dat vaker zo voelde en dat het op langere duur toch weer mis ging, helaas! Maar ik blijf positief wat mij betreft hoeft het niet meer. Ben het letterlijk en figuurlijk zat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Akkoord, jullie hebben gelijk. Echt wel. Maar, kan ik het mijn kinderen aandoen dat, ons mam, opgenomen word ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Ik bedoel daarmee, de naam... DE SCHANDE ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Madelief, heel veel succes toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 esperanza, je hebt liever dat ze later te horen krijgen mamma heeft zich dood gedronken????? dan heb jij inderdaad de schande niet meer alleen de achterblijvers ohhh doe wat........ ik ben weg maak er wat van vandaag jongens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Dat is geen schande. En ik denk dat mensen je over het algemeen heel moedig vinden als je dat gaat doe. En de enkeling die dat niet vind, soit. In ieder geval zijn de reacties die ik krijg van een hele andere orde dan dat men er schande van spreekt. (Ik ben niet opgenomen geweest, maar ik bedoel, dat ik erken een drankprobleem te hebben en daarom niet meer drink) Nou is opname niet de enige hulp natuurlijk. Denk er nog gewoon even over na. Ik moet er vandoor. Mooie dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Allez Smikkie, ik ben blij dat ik mijn ei kwijt kon. Bedankt ook alle overige forummers, alleen, ik weet soms niet of dit wel ok. is. Ik zit hier nu aan het bier, tja, dat kan niet zo nagekeken worden als de wijn en overige spirits................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Jaap bedankt voor het mooie nummer. Kende het nog niet en ook ik weet niet wat ze zingen het is in de taal Tamashek. Ik weet alleen dat er over Aicha alleen maar goeds wordt gezongen, maar ik ga wel proberen uit te vissen. Klink wel heel mooi en lekker relexed! Harry natuurlijk gaan we samen op en samen droog, althans dat is wel ons streven toch. Vind het wel steunend dat we samen de strijd aan gaan. Hoe gaat het jouw af tot nu toe? Esperanza, een opname is niet altijd noodzakelijk maar hulp lijkt mij voor jouw onvermijdelijk als ik dat zo lees. Wat is er dan schandelijk aan vraag ik mij af. Een dronken moeder en vrouw lijkt mij schandelijker. Mits niemand er hinder van ondervind binnen huiselijke kring dan dat jij drinkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Met mij gaat ie heel goed Aicha. Nu gauw aan het werk, de baas zijn centen zijn niet van blik. Fijne dag allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Allez, enfin, mijn gezin begint hier wakker te worden. Ik ga onze container op straat zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Neemt niet weg dat, mijn vingertoppen nu als fluweel het toetsenbord aanklikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Smikkie ook een goedemorgen en een fijne dag toegewenst en jouw woorden aan Esperanza kan ik alleen maar ondersteunen, beter een moeder die hulp zoekt dan geen moeder die gestorven is aan het gevolg van alcoholisme. Want dat is uiteindelijk wel het lot wat een alcoholist te wachten staat. Het is en blijft een dodelijke ziekte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Ja, ok., Smikkie en Aicha, maar waar kan ik terecht ? Bij mijn huisarts alleszins niet. Heb ik ooit gedaan, met alle gevolgen vandien. Onze jongste dochter ging toen puberen ( ??????????????) Met alle gevolgen van dien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Sofieke, OEPS, ja, inderdaad oeps. Zoals ik al eerder gezegd heb lieveke,. IK ZIT HIER NIET VOOR MIJN ZWEETVOETEN ! ! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Allez Sofieke, ik zal dat 'lieveke' achterwege laten hoor. Allez, ik ga dat proberen bij berichten aan U. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Goede morgen, eindelijk weer een normaal functionerende pc! Eerst even wat lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Een hele goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden