Spring naar bijdragen

Maandag 20 februari 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

oefff ik zat vast in het doucheputje en niemand die ook maar even helpt he :devil:

esperanza ik ken het, de angst dat er niets meer is om te drinken, hier moet je doorheen, dit gaat toch niet zo. stel dat morgen je laatste dag is dat je hier nog mag zijn en je kijkt terug wat zie je dan?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry dat ik zoveel vraag Esperanza maar ben een tijdje nauwelijks op het forum geweest en alles bijlezen daar heb ik geen zin in. Ben ik over vier dagen nog niet klaar denk ik.

Maar je hoeft niet te antwoorden hoor! Ik gun gewoon ook jouw een leven zonder drank en bedenk dan of ik daarin een rol kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ben al een uurtje op mijn werk, verkeer viel alleszins mee.

Madelief, de eerste dag van je nieuwe leven!

Esperanza, met of zonder hulp: doe er wat aan. Het is wat Jaap zegt, of anderen het nu merken of niet het is jouw lijf en jouw (en misschien ook wel hun) leven dat je kapot zuipt.

Aicha wij gingen samen op hè, niet vergeten hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha, natuurlijk weten ze ervan.

En, ze vragen, dat ik hulp zoek.

Iets wat blijkbaar niet zo eenvoudig is.

In het dorp is het zowat publiek geheim maar, NIEMAND weet het zeker.

Ik ben namelijk kampioen, verstandig, alles...................

Zoals ik al eerder zei,

madamme op straat,

prinses in de keuken,

en..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, had dan even geschreeuwd, dat had ik je er wel uitgetrokken:)

Jaap voor mijn gevoel ben ik er ook helemaal klaar mee, vandaar dat het me ook zo gemakkelijk afgaat nu. Maar ervaring leert toch wel dat ik dat vaker zo voelde en dat het op langere duur toch weer mis ging, helaas!

Maar ik blijf positief wat mij betreft hoeft het niet meer. Ben het letterlijk en figuurlijk zat:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is geen schande.

En ik denk dat mensen je over het algemeen heel moedig vinden

als je dat gaat doe. En de enkeling die dat niet vind, soit.

In ieder geval zijn de reacties die ik krijg van een hele andere orde

dan dat men er schande van spreekt. (Ik ben niet opgenomen geweest,

maar ik bedoel, dat ik erken een drankprobleem te hebben en

daarom niet meer drink)

Nou is opname niet de enige hulp natuurlijk. Denk er nog

gewoon even over na.

Ik moet er vandoor. Mooie dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap bedankt voor het mooie nummer. Kende het nog niet en ook ik weet niet wat ze zingen

het is in de taal Tamashek. Ik weet alleen dat er over Aicha alleen maar goeds wordt gezongen, maar ik ga wel proberen uit te vissen. Klink wel heel mooi en lekker relexed!

Harry natuurlijk gaan we samen op en samen droog, althans dat is wel ons streven toch.

Vind het wel steunend dat we samen de strijd aan gaan. Hoe gaat het jouw af tot nu toe?

Esperanza, een opname is niet altijd noodzakelijk maar hulp lijkt mij voor jouw onvermijdelijk als ik dat zo lees. Wat is er dan schandelijk aan vraag ik mij af.

Een dronken moeder en vrouw lijkt mij schandelijker.

Mits niemand er hinder van ondervind binnen huiselijke kring dan dat jij drinkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie ook een goedemorgen en een fijne dag toegewenst en jouw woorden aan Esperanza kan ik alleen maar ondersteunen, beter een moeder die hulp zoekt dan geen moeder die gestorven is aan het gevolg van alcoholisme. Want dat is uiteindelijk wel het lot wat een alcoholist te wachten staat. Het is en blijft een dodelijke ziekte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...