Soothe Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Toine, ik snap je punt. Het is overal kommer en kwel. Syrië- Irak, Dagelijks bommen en uitelkaar gerukte mensen. Die kindertjes gezien in Syrië. Maar dit staat even wat dichterbij momenteel. Ik ga maar even wat doen. Life goes on. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Suikertje je kunt zoiets van te voren laten beschrijven geloof ik. Een briefje bij je dragen? Anderen laten weten wat je in zo'n geval wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Het was te verwachten dat het geen goed nieuws zou zijn, maar zo erg had ik niet vermoed. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Jaren geleden heb ik eens een docu gezien over een Chinees die in Amsterdam was. Zo liep hij nog vrolijk rond, zo lag hij onder een tram. Binnen een uur was zijn schedel gezaagd en gelicht. Bizar. Dat is nog eens wat anders dan dronken van je fiets vallen of van de trap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Hallo mensen toch fijn even hier weer bij te lezen tussendoor, een beetje. Madelief gaat goed lees ik in de gauwigheid en Kate al weer 2 jaar zonder drank en Dhen zelfs 3!!! Klasse hoor; goed voorbeeld doet ons volgen. en voor iedereen die het moeilijk heeft; kijk naar wat anderen hier voor jou deden en weet dat jij het ook kan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Sofie, weet niet wat er aan de hand is, hoeft ook niet, maar wens je veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Suikertje, dat denken we! Maar familie of verwanten worden altijd wel gevonden. Je wordt ook nooit alleen begraven, er is altijd iemand die een laatste woord spreekt aan je graf. Ook al sterf je nog zo eenzaam. Maar als je daar bang voor bent kun je gegevens opschrijven en dat briefje bij je steken. Dat doen hardlopers ook, wel zo handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Bolletje, je kan je aanmelden bij de Nederlandse vereniging voor Euthanasie. En laten opschrijven, uitzichtloos lijden, dan stoppen. Briefje in je zak is wat te simpel. Ook is dit coma en geen hersendood. Vergeet niet, dat de familie nog steeds Protestant is en een voorbeeld functie heeft. Bij levensbeëindiging, krijgen we ook weken lang gezwam uit de EO hoek. Knevel en zijn gevolg. Alles zal dan langskomen, gristelijken, ethici, artsen en maar kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Even geen woorden na het nieuws over prins Friso. Ook al weet ik dat het dagelijks voorkomt en er ook ergere dingen zijn. Triest, erg triest. Anjo, sterkte meid. Sofie, jij ook sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 @ Soothe: hahahaha, moet lachen om je posting!! Ken je dat liedje van Brigitte Kaandorp, "Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doen....." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Wow nancy, ik ken dat lied. Een vreselijke man is het. De deskundigen rollen nu al over elkaar heen. Maar het is en blijft erg triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 @Soothe, alle 'deskundigen' en anderen met een mening worden van stal gehaald. Daar worden we vanaf vandaag zeker een week in elk programma op getrakteerd. Selectief kijken dus. Sofie, sterkte meis:present: Delen is helen, als je een maatje hebt of iemand hier waar jij je goed bij voelt kun je diegene een pb sturen. Dit is niet openbaar, zelfs tactive kijkt niet mee. Je hoeft niet alles alleen te dragen en/of erin te stikken van verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Nancy, dat zou voor mij ook de laatste man op aarde zijn en dan nog niet, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Ga nu afwassen. Een beetje aarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Originally posted by: Travel@Soothe, alle 'deskundigen' en anderen met een mening worden van stal gehaald.Daar worden we vanaf vandaag zeker een week in elk programma op getrakteerd.Selectief kijken dus. Sofie, sterkte meis:present:Delen is helen, als je een maatje hebt of iemand hier waar jij je goed bij voelt kun je diegene een pb sturen. Dit is niet openbaar, zelfs tactive kijkt niet mee. Je hoeft niet alles alleen te dragen en/of erin te stikken van verdriet.quote> Je haalt me de woorden uit de mond, Travel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Hoi Travel, Ook weer in het dorp. Dat is mooi. Lekker weertje op Elba?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Ow EmmaRoos, ik wil je niet voor de voeten lopen hoor:D Iedereen heeft een hekel aan die Knevel, maar die andere met dat grote gebit - dat vind ik pas een engerd. Gelukkig heeft de alc. mijn hersens dusdanig aangetast dat ik zijn naam niet meer weet. Doe er ook geen moeite voor natuurlijk haha. Dus, elk nadeel hep zijn voordeel. Om maar weer eens positief uit den hoek te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Ik weet bolletje dat ik iets kan opschrijven over behandeling. Ben bang voor dood, dus ze moeten voor mij maar goed hun best blijven doen. Wil nog zoveel leuke dingen meemaken... Bedoel ook dat als ik nu in ziekenhuis zou komen dat ik niet zou weten wie me komt bezoeken. Ik heb nog een vader en een broer. Maar geen contact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Zit nog even het stukje van Spike over eenzaamheid te lezen. Kan ik wel wat mee....thanks! Suikertje: inderdaad een trieste gedachte die je daar hebt. Zo denk ik ook vaak. Wel een goede motivatie om in actie te komen. Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Van den Brink, oeoeoeoeoe jakkes, inderdaad een engerd. Die zal je in het donker tegenkomen.:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Originally posted by: EmmaroosNancy, dat zou voor mij ook de laatste man op aarde zijn en dan nog niet, hahaha.quote> Hahahahahahhaa, zit hier nu al 5 minuten te grinniken!Voor mij geldt hetzelfde, hahahahahahaahhahahahahahahha!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Soothe, een kaartje is onderweg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Is dat van den Brink. Hij kijkt een beetje wrang. Niet echt een lachebekkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Nou, ik kom je wel opzoeken hoor Suikertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Travel, ik zie het met vreugde tegemoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Soothe, hij doet niks anders als lachen maar dan heel eng, met zijn mond wijd open, brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden