bolletje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Moet je vandaag werken Akkie? Morgen Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Iedereen droomt, Harry. Ik onthou ze bijna nooit. Het schijnt wel dat je dat kan trainen. Ik heb het idee dat als je wakker wordt en je het weer voor de geest haalt, er even over nadenkt, dat het dan beter gaat. Maar als je na het opstaan gelijk uit bed springt en dingen gaat doen ben je het snel kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Je hebt helamaal gelijk Jaap, iedereen droomt volgens de wetenschap. Ik heb weleens gelezen dat als je niet zou dromen je binnen de kortste keren stapelgek zou worden. Ik had dan ook alleen moeten zeggen dat ik me ze niet kan herrineren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Moggeuh uitslapers en Made gaat dit gewoon ook dit weekend door de behandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 De dag roept. Ik ga weer beginnen met de voorbereidingen voor de groentetuin. Het areaal is flink uitgebreid ten opzicht van vorig jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Jaap je moet wel opletten want van teveel strijken slijten je broeken ook eerder hoor Van fietsen trouwens ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Hier heeft de bel om aan de arbeid te gaan ook geluidt. Voorbereiden op een (heel) moeilijk beoordelingsgesprek vanmiddag. Mocht iemand zich ongerust maken, ik ben niet degene in de moeilijke situatie. Fijne dag allen, het wordt een mooie dag en een mooie weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Ik wist wel dat er nadelen aan gezond gedrag zaten. Mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Akkie en Teveel. Heel veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Goeiemorgen allemaal:present: TRAAAAAAVEEEELLLLLLLLLL, je bent er weer!!! Hooeeeraaaaa!!!:heart: We hebben je gemist!!!! Liefs, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Travel!! Welkom terug . Hoop dat het een beetje gelukt is op je eentje. Zag je staan en kon het niet weerstaan. Spijker (zoals Jopie zou zeggen) Een ban heb ik mezelf niet echt gegeven . Ik denk dat het verstandiger is ff afstand te nemen tot ik weer ongevoelig ben voor de drama's en vooral de fantasieën. Ik kom af en toe wel piepen . No worries.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Goedemorgen, Madelief, wat doe je het goed zeg:present: Travel!!!! Fijn je te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Een bijzonder goedemorgen medefrummers:present: Mijn ban van een week is opgeheven:light: Gelukkig dat Lidia voor mij wat meldingen kon en wilde geven:sun: Yvonne, Snoep en Fleurtje - bedankt dat jullie hier af en toe aan me dachten:heart: EmmaRoos, heb je kaart ontvangen hoor! Maandag was het dacht ik. Heel lief en dank je wel. Ik zie net wat enthousiaste berichten van mijn terugkomst. THANKS!!!! Zit hier nu met een smile van oor tot oor! DAGPACT: Albert Billy-Bob Rosa Travel Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Ha travel, fijn je hier weer te hebben, terug in de garage, ja je bent gemist en zeker ook door de reden van de onterechte ban, dus welkom en neem wat vlaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Welkom terug Travel. Toch fijn dat je in ieder geval de afgelopen week nog mee kon lezen. Zo hoor je er toch nog een stukje bij. Goeie morgen Drakie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Hoi, Voor de monarchisten en de mensen die ook medeleven. Tegen alle verwachting in, komt er om 12 uur een update over de heer Friso. Radio 1 spreekt over een belangrijke update. Nu niet de RVD, maar het hoofd van de behandelende artsen. De monarchist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Travel fijn je terug te "hebben" Wachten op een ongevoelige Fleurtje, dat wordt heel lang wachten denk ik Das het nadeel als ik op de pc (thuis) aan het werk ben, kan niet laten af en toe even te kijken. Ook weer zo 'n gebrek aan discipline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Druk dagje vandaag. Straks even sporten, daarna boodschappen voor mijn verjaardag morgen en het huis wat schoonmaken. Kom hier wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Als antimonarchist ben ik toch ook zeer benieuwd. En wil nogmaals stellen dat ik als overtuigd antimonarchist de mensen die onze monarchie vertegenwoorden toch zeer sympathiek vind en ze een warm hart toedraag. Ik hoop dan ook echt heel erg dat Friso er helemaal bovenop komt. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Dank Soothe, ik zit om 12 uur voor de radio. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Dat hoop ik ook zo erg, Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Aanvulling live op TV en radio. Natuurlijk hoop ik dat het goed gaat. Dit gunnen we niemand. De tijdelijke monarchist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Tjah Harry, he ik ook wel een beetje, stiekum dan, het zijn tenslotte soms ook net mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Gek he, of je nu monarchist bent of niet, het zit toch in je achterhoofd, dit hele gebeuren. Nou ja, zo gek is het eigenlijk niet. 't Zál je maar gebeuren. Ik heb zelf vier jaar geleden m'n oudste zoon op de ic-afdeling van het AMC gehad en dat is gelukkig goed afgelopen, maar was behoorlijk traumatisch! En zo zal het voor de koninklijke familie ook zijn... Ik hou eerlijk gezegd m'n hart vast, om 12 uur weten we meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden