Diesel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Ja ik heb zitten denken (das al heel wat tenslotte) als we toch voor die stoom tussenschotten gaan kunnen we dus misschien dat ook voor de sauna, of net andersom, gebruiken miss ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Moggeuh AR hoe gaat tie bij jou thuis nou eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 ik doe helemaal niks...vakantie is vakantie ik laat de boel de boel..en jullie gaan mijn deze week eens goed verwennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Goedenmorgen allemaal, Gisteren en eergisteren nauwelijks iets van de dagdraad gelezen. Ik probeer straks bij te lezen. Eerst even douchen (als de douche vrij is) en dan ontbijten, is er nog wat vlaai over? Iedereen een hele fijne dag toegewenst. DAGPACT Albert Billy-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 snoep lui mens OOOOOohhh en wij maar werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 ik zie borrie..... he knorrepot hoeistie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Ach Borrrie hoop dat je rust kan vinden, want dit is slecht nieuws. Hou je haaks meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Originally posted by: snoepjeik doe helemaal niks...vakantie is vakantieik laat de boel de boel..en jullie gaan mijn deze week eens goed verwennenquote> Goedemorgen allen.Snoep, waar zal ik beginnen. Badkamer, keuken en dan nogff de ramen doen?Graag een bakje koffie met een plakkie koek straks.Als iemand anders dan nog ff de stofzuiger er doorhaaltzit jij weer op rozen....LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 ik moet gaan. mensen hou het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Jij ook Igor, fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Anjoooooooo, how are U???? Leuk je te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Originally posted by: BamBam Originally posted by: snoepjeik doe helemaal niks...vakantie is vakantieik laat de boel de boel..en jullie gaan mijn deze week eens goed verwennenquote> Goedemorgen allen.Snoep, waar zal ik beginnen. Badkamer, keuken en dan nogff de ramen doen?Graag een bakje koffie met een plakkie koek straks.Als iemand anders dan nog ff de stofzuiger er doorhaaltzit jij weer op rozen....LOLbam bam..begin maar met de keukendan de badkamer..zolder..en strijken..boodschappen en vanavond een heerlijke maaltijdalvast bedankt:present:borretje....goed dat je naar de ha gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Kohtje, Even antwoord op gisteren. Je hebt helemaal gelijk, alcohol zelf in hele kleine hoeveelheden geeft een trigger in je hersenen. Het beste is dus ook om het te mijden. Echter als ik een malaga ( rum met rozijnen smaakje) eet dan denk ik niet aan alcohol, ik weet ook niet of er echt wel alcohol in zit. Het zelfde gaat op als ik een beetje wijn gebruik in een sausje. Als het goed is is er naar verhitting geen alcohol meer in. Ik leg het verband niet naar drinken. Ik denk dat dat wel belangrijk is. Maar ik ben eigenwijs, het is geen goed idee. Trouwens fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. De knop lijkt om te zijn. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Een hele Goedemorgen Frummers Kom jullie alleen even een hele fijne dag wensen, moet zelf aan het werk zo... En Madelief , ik ben blij om je zo positief te horen, ik zou het leuk/leerzaam vinden als je iets meer over je dagbehandeling zou schrijven, mag ook per pb hoor, maar ik vindt het zo knap van je! Zou er graag meer over weten. En Bor sterkte bij de HA en al die drukte om de douche, haha dan mogen jullie allemaal hier komen douchen, kijken hoe jullie dat vinden zelf ben ik er al aardig aan gewend om in een half huis te wonen nu (alles went), alleen zou het nu toch wel fijn zijn als ik eens wat zou gaan horen... Misschien vanmiddag zelf maar eens bellen, al heeft dat weinig zin denk... Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Hoi Bam Bam, Het gaat naar omstandigheden goed. En hoe gaat het met jullie? Ik heb regelmatig aan jou en Fran gedacht. Fijn je weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Hier alles wel Anjo, de gebruikelijke ups en downs. Dat is leven he. Likewise, heb ook regelmatig aan jou gedacht. Fijn je hier te zien. Jan redelijk buiten de deur gezet las ik gisteren, toch? dat is goed. Ik ga, anders ben ik weer es te laat. As usual:angry: Snoep, eeehhh, ff over dat strijken.... Dat zou ik niet door mij laten doen, echt nie... Laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Dan strijk ik wel, altijd leuk om iets nieuws te leren. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Goedemorgen, Borretje, hoe gaat het met je? Ik lees een wat verontrustend bericht van je! Hou je het droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 We hebben het hier nu een tijdje over rumbonen of kersenbonbons maar ik geloof dat er in die goedkope bonbons helemaal geen alc. zit. Dat zit volgens mij alleen in de echte. Ik heb ooit eens van die goedkope rumbonen gekocht maar proefde absoluut geen alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Goeie morgen Janneman:present: Made wat doe jij het ontzettend goed zeg. Vind dat heel knap hoor. Hoop dat je gauw heel veel resutaat voelt en ziet van hoe je nu bezig bent. Dat geeft je een hele hoop moed en een zeker gevoel. Heel knap hoor lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Goedenmorgen:rose: DAGPACT Albert Billy-Bob Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Bolletje, is het eigenlijk weer helemaal goed gekomen met je bril? Las een poosje geleden dat je daardoor veel last van je ogen had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Goedemorgen, Borretje sterkte en vooral hou vol... Madelief ook vooral doorgaan, je zit op de goede weg, laat je niet afleiden. Ik heb trouwens nog nooit een drankdroom gehad. Geen enkele droom trouwens, ik kan ze me in elk geval niet voor de geest halen. Wel in periodes tussen waken en slapen in maar dan is het meer fantaseren dan dromen volgens mij. Hoe het ook zij, voor de mensen die ze wel hebben: Als ze mooi zijn, geniet er van. Als ze onheilspellend of naar zijn, bedenk dat het maar een droom is. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Ach Rosa wat ontzettend lief dat je dat nog weet. Nou ze hadden verkeerd gemeten dus moest ik m'n bril weer terug geven. ik denk dat ik hem volgende week weer heb. En dat m'n ogen niet meer zo vermoeid raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden