Spring naar bijdragen

AlcoholVRIJDAG 24-02-2012


danmaarwater

Aanbevolen berichten

wat of wie is die hogere macht dan?

waar komt het vandaan?

wie heeft het die naam gegeven?

allemaal erg vaag hoor?

zal aan mij liggen hoor, zoals

alles..

van die medicijnen merk ik niets!

ze zeggen dat je veel dubbel gaat

tikken, nou daar merk ik niets van.

van die medicijnen merk ik niets!

ze zeggen dat je veel dubbel gaat

tikken, nou daar merk ik niets van.

tot morgen

tot morgen

.......;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 280
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

dat klopt..

dat sommige dingen zijn zoals

ze zijn, maar het toeschrijven

aan een hogere macht is een ander

verhaal

big bang was explosie van enorme

dichtheid van materie

weet ben een zeikerd..

wat is de defenitie dan van die

hogere macht

of is het gewoon alles wat we niet

begrijpen of kunnen verklaren is

de hogere macht

worden we wel erg dom op den

duur, je stelt geen vragen meer,

want alles kan je toeschrijven hiernaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhen. proficiat zeg wat een mooie prestatie. Hier al vast een :present: zolang je eigen struikje nog niet in bloei staat.:)

Hé ik heb me vanmiddag toch een beetje rot gevoeld n.a.v. het bericht over Friso.

Ik heb het een beetje vergeleken met als mijn diertjes iets mankeren en ik ze achter moet laten bij de dierenarts. Dan ben ik al helemaal over de flos, wat moet het dan wel niet voor een ondragelijke pijn zijn voor iemand om haar zoon zo te moeten zien en weet dat ze hem nooit meer terug krijgt. Ik zou er echt helemaal aan kapot gaan.

Ja w.b. het geloof in hogere machten. soms merk ik dat mensen die veel nare ervaringen hebben gehad, zeggen ik geloof niet want als er iets zou bestaan zou die hogere macht dit niet toe laten.

Maar we hebben zelf het vuur ondekt, auto's gemaakt, en de hersenen om daar mee om te gaan, die uitvindingen daar maken we graag gebruik van, uitvinders krijgen grootse complimenten en kunnen niet meer kapot bij mensen, maar als er een huis in de fik vliegt, of iemand krijgt een dodelijk ongeluk met een auto dan is dat ineens de schuld van een hogere macht:huh:

Oorlogen daar zijn wij zelf verantwoordelijk voor niet een hogere macht:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje, ik denk er ook veel aan.

Het leert een mens ook te relativeren.

Het kan altijd erger.

Weer is duidelijk dat je leven in een split second kan veranderen

en dat je van het éne op het andere moment in een vegetatieve toestand kan zitten.

de dramatiek van het leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Soothe we moeten van ieder moment eigenlijk kunnen genieten. Maar nu kan ik dat even niet, ik heb het er toch wat moeilijk mee.

Tuurlijk er gebeuren iedere dag erge ongelukken maar deze mensen daar ben je toch een heel eind mee opgegroeid, je ziet ze zo vaak op de t.v.

En wat moet Beatrix, zijn vrouw en z'n kinderen nu allemaal niet mee maken zeg. Ik wordt hier echt verdrietig van. Ik hoop zo op een wonder, maar dat zal wel hoop blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand in coma is een regelrecht drama.

De persoon ademt en kijkt, het hart klopt en dat is het.

Als dat lang aanhoud geeft levensbeëindiging meer rust.

Maar... er zijn mensen uit een coma gekomen, echter de hersenen zijn niet meer in orde.

Men wordt nooit meer de oude. Pffff

levenslang verplegen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Soothe dat lijkt me dan zo moeilijk. Beslissen over andermans leven. De konstante vraag naderhand, heb ik het wel goed gedaan, mag ik beslissen over iemands leven, schuldgevoelens, enz. Wanneer moeten mensen zo'n keuze maken. Wanneer kun je er achter staan.

En je mag niet iemand zo lang als een soort kastplantje laten liggen. Zich hoogstwaarschijnlijk niet meer bewust dat hij bestaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te horen, Soothe!

Bolletje, het is triest, diep triest maar uiteindelijk zijn het gewoon mensen. Net als jij hoop ik het het beste maar uiteindelijk zijn het gewoon mensen, net als jij en ik. Als je zo lang zonder zuurstof hebt gezetten dan gelden algemene wet

mag ik even zeggen dat ik het belachelijk vind om sommige reacties TE LEZEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Anjo, ik heb de hele week toch wel wat hoop gehad. zoiets van, ze zeggen niets maar hij ligt allang weer te lachen of zo.

Ik was echt een beetje kwaad toen ik vorige week hoorde dat hij was gaan skieen buiten de piste, maar achter die kwaadheid zat toen al bezorgdheid, de gedachte, hoe gaat het dadelijk met familie als hij niet meer wakker wordt.

Maar goed, ik vind het in ieder geval fijn dat we nu weten hoe het met hem is.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k heb niets op met 't Koningshuis, maar dit zijn toch wel schrijnende b'richten. Zoals g'zegd, ondanks hun andere maatschappelijke positie, blijven 't g'woon mensen; met familie en vrienden. In situaties als deze maakt 't leven geen onderscheidt in wie of wat je bent.

Maar verdulleme, 't had voorkomen kunnen worden als 'ie zich aan de (veiligheids)voorschriften had g'houden!

Goed, misschien is 't beter dat 'k er verder niet teveel over zeg. 'k heb zojuist g'geten. Ga zo nog even een boodschapje doen. Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is diep triest.

Voor de Koningin, de hele familie en in het bijzonder voor Mabel en de kinderen.

En dan zijn vriend, daar heb ik zeer veel medelijden mee.

Ze hadden plezier, namen een risico en dan dit.

Iedereen kan wel verbolgen zijn om het risico wat ze genomen hebben.

Blijf bij jezelf denk ik dan, dat doen we allemaal.

Bewuste roekeloosheid.

Het is te hopen dat dit leidt tot meer voorzichtigheid aan al die mensen die toch off piste gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond Frummers!

Ik ben nog niet bijgelezen, dat ga ik nog wel proberen.

Het gaat goed met me, alleen vanmiddag een knallende hoofdpijn.

Dat is nu gezakt gelukkig.

Heb net een vers portie kibbeling op, lekker ongezond hihi.

Dag 5 zit er bijna op.

Volgende week donderdag hoef ik pas terug te komen.

Last van trek heb ik vandaag niet gehad.

Samen met mijn dochter boodschappen gedaan, gewoon uit voorzorg'

en om me te helpen want ik ben nog wel moe en slap.

Ook soms suf en warrig, ik vergeet veel.

Maar heel lief van haar!

Nu een bakkie zetten en proberen bij te lezen.

Nog bedankt voor alle lieve woorden, het doet me goed! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mabel zal haar huis niet hoeven verkopen. Zij heeft haar baan of banen, net als Leontien.

Bovendien heeft Friso afstand gedaan van de troonsopvolging - mocht WA wat overkomen -bij het huwelijk met Mabel. Vanwege het Bruinsma gedoe.

Weet het niet zeker maar zij krijgen volgens mij geen staatstoelage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...