Spring naar bijdragen

AlcoholVRIJDAG 24-02-2012

danmaarwater

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 280
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Suikertje, dank je! Ondanks jouw zorgen altijd een lief woord voor een ander, dat vind ik ook bijzonder.:heart:

Akelei, ja hoor nog saus genoeg, ook de kibbeling is nog niet op.

Mn partner denkt dat ik een kilo op kan, nou nee dus.

Dus dan hebben mijn katjes morgen een feestmaal.

Nu echt even proberen terug te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Ja lieve Soothe we moeten van ieder moment eigenlijk kunnen genieten. Maar nu kan ik dat even niet, ik heb het er toch wat moeilijk mee.
Tuurlijk er gebeuren iedere dag erge ongelukken maar deze mensen daar ben je toch een heel eind mee opgegroeid, je ziet ze zo vaak op de t.v.
En wat moet Beatrix, zijn vrouw en z'n kinderen nu allemaal niet mee maken zeg. Ik wordt hier echt verdrietig van. Ik hoop zo op een wonder, maar dat zal wel hoop blijven.quote>

Bol, ik snap je zo goed. En ik zal hier nu wel uitgelachen worden maar ik moest er zelfs van huilen. Zó erg vind ik dit. Ik ben mijn hele leven al gek op ons koningshuis en dan doet dit wat met me.
En ik weet heus wel dat er veel meer mensen zijn die dit overkomen maar zo voel ik het nu eenmaal.
Iedere keer als ik die arts weer hoor, krijg ik weer een brok in mijn keel.
Arme, arme Mabel en kindjes, en Beatrix en de rest van de familie.

Ik denk dat Friso niet lang meer leeft hoor, denk toch dat ze misschien euthanasie doen en dan tegen ons zeggen dat hij bezweken is aan een longontsteking.
We zullen zien. Mensen, reken mij dit niet te zwaar aan. Dit is mijn gevoel voor mijn geliefde koningshuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Wat veranderd een mens al veel na een paar dagen droog te zijn. Made. onvoorstelbaar. Geweldig hoe je nu al zoveel anders schrijft.
Wat herstel jij snel zeg. Chapeau hoor.:heart:quote>

Bolletje,
Gek dat heb ik zelf niet in de gaten.
Maar blij te horen.
Ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb,
maar ik ben vastbesloten.
De oude Madelief moet terugkomen!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Em. dat heb ik vanmiddag ook even gedaan, en als ik hier uitgelachen zou worden (wat ik niet geloof) hoor ik dat toch niet;)

Tja of Friso wel of niet lang meer leeft dat weet ik niet. Niemand weet ook of hij nog wel of geen dingen meer signaleerd. Nog bewust is van de dingen die er gezegd worden. Eigenlijk hoop ik dat niet, maar inderdaad Mabel, z'n kinderen en de rest van de familie daar is het verschrikkelijk voor.

Je mag best weten dat ik vanmiddag dacht, ik ben zo blij dat Claus dit niet meer mee hoef te maken. Dat vond ik zo'n lieverd. Ik ben niet zo koningsgezind maar houd wel veel van mensen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik,

Ga ervoor joh. Over een maand kijk je terug en zie je hoever je al gevorderd bent.

Madelief,

Hoe gaat het nu in het weekend? Geen verdere ondersteuning?

HannaH,

Je ziet me niet zitten hè. Wil je dan a.u.b. scrollen. Ik doe mijn best. Sorry dat het niet in jouw straatje past.

Voor de anderen: reageer a.u.b. niet hierop, anders hebben we weer een hok met herrie.

Ik doe mijn best.

Tot morgen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lytse, ik ga er wel op reageren. Probeer niet meer te reageren op berichtjes waar je totaal niets mee kunt. Leg het naast je neer en hecht er geen waarde aan. Dat heeft helemaal geen nut.

Blijf gewoon jezelf en schrijf hoe jij dat graag wilt. Dat doen we hier allemaal. Weet je, het forum is van ons allemaal.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...