Yvonne Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Pfff Gunn, das niet niks allemaal. Maar overmorgen weer terug dus en dan spijkers met koppen slaan. Aan de ene kant moeilijk, maar aan de andere kant een giga kans op beter. Grijp hem aan hoor. Denk dat suicide op lange termijn iets is om nog VEEL banger voor te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 'k... kan... nooit... meer... drinken. 'k weet 't, dit geldt voor de meeste mensen hier. 'k zal ook voor de rest van m'n leven AD moeten slikken. 't lijkt zo uitzichtloos allemaal. Met alle paniek van dien. 'k ben dan ook g'neigd 't er nog even 'van te nemen'. 'k doe 't niet, althans niet meer dan anders. God, 'k wil er g'woon niet aan denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: Gunn God, 'k wil er g'woon niet aan denken...quote> Stop daar dan ook mee Gunn, want juist door er zo vaak aan te denken dat je het nooit meer kan, blaas je het ook heel erg op hé? En je je kunt je ergens anders op richten hé?Wie weet dat, als je dadelijk a.d. gaat slikken, je helemaal geen behoefte hebt aan alc.Je gewoon weer mee kan draaien in de maatschappij, en met een nuchtere kop kan gaan zitten gamen. Is trouwens heel veel leukerder hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Stel, Gunn, dat je suikerziekte had, dan moest je je hele leven insuline gebruiken maar verder had je een goed leven. Ik moet mijn leven lang aan de bloeddrukverlagers omdat ik een hersenbloeding heb gehad maar verder kan ik goed leven. Jij hebt psychische klachten en daarvoor neem je elke dag een pil. Maar verder kan je toch goed leven? En warom dan toch die alcohol zo belangrijk maken? Je gaat er op den duur dood aan. Waarom dan toch doorgaan. Wat zijn de voordelen dan van die alcohol? Waarom kan je daar dan niet zonder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Mensen, g'noeg nu! Als 't U b'lieft! 't gaat g'beuren. 'k zie nu de heil er niet van in. Komt nog wel. Of ook niet. Mocht dit niet werken, dan heb 'k nog twee uitvluchten. God of zelfmoord. Klink en klaar. 'k trek me even terug nu. Laat me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 'k luister nu naar Prostitute Disfigurement. Keiharde Death Metal. 'k heb 't g'woon even nodig nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Nog niet gebeld, pffff. Zit te wachten op een fiat voor een opdracht. Zat weer in zo een rijtje met grote bureau's! Het duuuurt en duuurrrrt. En deze maand mijn laatste euro's en dan is het op! Zal ook maar eens kijken of ik recht heb op bijstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Gunn, lekker even los gaan op zijn tijd is heel gezond. Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 935,49 Euro inclusief vakantiegeld. Ik denk dat ik aan de voorwaarden voldoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Tja, als er geen geld meer is moet je wat. Ik heb geen verstand van de bijstand, dus zou het niet weten. Ik begrijp dat je zzp er of kleine zelfstandige bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ja klopt, destijds baan opgegeven ivm zorg en paar jaar zelfstandig. Laatste anderhalf jaar sporadische opdrachten. Of te hoog opgeleid, dan weer te laag, dan weer teveel ervaring bla bla. Tis wat. Maar wel droog nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Is dat de hoogte van de bijstand? En daar moet op gekort gaan worden? Volgens mij kan daar niets meer af. Om een fatsoenlijk bestaan te hebben. Overigens kan ik me in bepaalde gevallen in een sollicitatieplicht heel goed vinden. Ik dacht eigenlijk dat dat al lang zo was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Jan, Wat goed dat je het in deze omstandigheden ook droog kan houden! Wat een ellende in deze tijd van economische crisis. Juist de zzp-ers zijn de klos. Ik ken er ook een paar. Ik duim voor je, verder weet ik er niets zinnigs op te zeggen. Ik was helemaal afgekeurd en heb sinds deze maand AOW; een totaal ander traject. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ja 935,49 Euro is 2012 voor alleenstaande ouder tussen de 21 en 65, inclusief vakantiegeld. Daarop korten is nagels bijten aan afgekloven vingers! Sollicitatieplicht is in de nww (nieuwe ww). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: TravelJa Lenie, maar dat zullen wel andere spelletje zijn haha.Sorry mensen, ben een beetje lacherig.Heb mezelf vanavond op de agenda gezet, doe niks voor de vereniging of klusjes of wat dan ook. Even hier hangen en straks op de bank Tegenlicht kijken.Op tijd naar bed en morgen gezond weer op.Ik heb wel koffie voor de liefhebbers.quote> neeee travel!!!( oke ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Trusten kanjers, tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: Gunn@Lenie,Oh, en welk soort spelletjes zijn je favoriet? Qua genre, b'doel 'k dan.quote> 'k ben verslaafd aan Castle Ville op FB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ik werk ook als hele kleine zelfstandige, ook omdat ik bijna geen werk heb. Ik ben maar naar het uitzendburo gegaan. Ik ben er nu wel achter dat ik niet meer alleen zelfstandig moet werken. Ik dacht toen ik er mee begon, das mooi. Lekker vrij. Zelf bepalen hoe laat beginnen. En de verdiensten waren niet slecht. Maar op een bedrijf met collega's heeft ook zo z'n voordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Trusten Bolletje xxx ps in de winter de vijverpomp aanlaten he, anders bevriest de pomt weet ik nu (-; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: fleurtjepffffff ik heb echt problemen met mijn verbinding Ik hou er mee op voor nu.Des te beter Lenie . Een relatie wordt voor mij nog een heuveltje...nu ja, ik moet eerst nog op nen vent lopen natuurlijk Tegen dan zien we wel. Voor hetzelfde geld heb ik er geen enkel probleem mee en leven we lang en gelukkig op de cola.LatersVonneke, kusjequote> lief.... ik heb ook 4 jaar gewacht hoor....zoeken doe ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ja Jaap klopt, zeker in deze tijd en vanaf een bepaalde leeftijd helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Truste, lief Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 slaap lekker Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Duimen dan maar Jan. Smikkie, helemaal leuk:) Dat zal een zwaar dagje worden met drie kleintjes, maar wel de moeite waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Jan, ik wens je veel succes met vinden van klussen. Ik ga zo slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden