bolletje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goeie morgen later ingelogden. Wat fijn dat er een afspraak gemaakt wordt Suikertje. Nu maar hopen dat dat niet al te lang gaat duren hé? Maar er zit vaart in en dat is belangrijk. Kun je je een beetje aan vasthouden als je het ff niet ziet zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Laterkomers, ook een goedemorgen! Dank voor de slingers en de vele bemoedigende woorden. Ik ga aan de slag hier in huis. Beetje achterstand proberen in te halen...... Tot later! P.S Will, waar hang je uit?? Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Héhé ik heb mijn energieleverancier gebeld en ik weet ook waarom ik zoveel bij moet betalen. Mijn vijverpompen zijn de boosdoener. #@%^ Daardoor moet ik e500,-- bij betalen. Dus m'n pomp maar een paar uurtjes laten draaien iedere dag. Godzijdank heb ik een regeling kunnen treffen. Vind schuld bij wie dan ook, heel moeilijk. Maar gelukkig is het nu geregeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Zie dat de Draak ook weer ingelogd is. Heb je het weekend nog leuke dingen gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Dure vijver zo Bol, gelukkig weet je nu waar het aan ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Moggeuh frutsels, bakkie pleur heerlijk ff bijlezen van vandaag de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Nou gefeliciteerd Borrr, Madelief en Gaby en natuurlijk al die andere die dagelijks weer een hoofdprijs verdienen !!! Ach Gistere me broertje met vrouw en kiddoos op vliegtuig gezet, de bedoeling is dat ze (via Indonesie eerst) in Aussieland gaan wonen. Een hele uitdaging maar nu wonen ze allemaal zo ver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Bol??? Waarom laat je geen pomp slaan , voor grondwater dan ben je eenmalig een bedrag kwijt en voor de rest gratis water toch?????? wij hebben al jaren grondwater voor de vijver en de vissen doen het er goed op Groetjes van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen! Heb uiteindelijk een goed weekend gehad. Heb me gisteren zelfs kunnen ontspannen zonder alcohol, heel bijzonder. Jopie nog niet gesignaleerd? Ze komt vast terug als ze er weer zin in heeft. Voor jou Jopie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Dinah, van harte gefeliciteerd :musicnote::musicnote::musicnote: Gabs 2 maanden, lekker meis!! Borrie fijne dag mensen voor wie het nodig hebben sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Pfff Bolll das idd een klap geld zeg, tijdklok ertussen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Meiske ik heb een grondput, maar dit gaat over 3 pompen die het water zuiveren. Dat is zo vergemes duur. Drakie ik heb er al een tijdklok op zitten, maar die staat op 8tot18.-- dus dat moet ik gewoon een stuk lager zetten. Wil dadelijk als mijn vijvers aangegroeid zijn met planten, de pompen niet meer gebruiken. Ik wil zo graag een natuurlijke vijver. Heb die altijd gehad en dat ging goed maar er zitten in deze vijver te weinig planten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Bolletje, mijn vijver wil ik eruit halen. Hij is nogal groot, heb een hele grote dotter, lissen en waterlelies plus nog wat zuurstofplanten. Ik heb geen pomp, het is gewoon natuurzuiver en schoon water door de planten en een emmer slootwater erbij geeft ook goeie bacterieën, schaatsenrijdertjes en ander gespuis:D Als je hier interesse in hebt hoor ik het graag. Dan knip ik het niet allemaal weg. Vooral de waterlelie is enorm. Wel mooi maar veel te groot. Volgens mij is mijn kikkerpopulatie vorig jaar opgegeten door de reigers maar ik wacht het nog even af. Misschien is het met een paar weken weer een golfslagbad. Ik wil een kleiner vijvertje en een stuk van de dotter daarinzetten. Dat is altijd zo'n vrolijk gezicht in het voorjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen Frummers, Dinah, gefeliciteerd met je verjaardag. Gaby, 2 maanden!!!!! Ans, ook feli:musicnote: Madelief, supergoed ben je bezig. Suikertje, heb je dan ook iets voor het slapen gekregen? Zo, creabea is weer bezig geweest, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Er staat nog meer in de vijver maar wat het allemaal is weet ik niet bij naam. Wel sprieterig. Dus Vaag hé? Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Das erg lief Travel maar hoe krijg ik het spul hier???? Ik heb best al veel planten in m'n vijver staan hoor maar die staan er nog maar net in. Ben twee jaar geleden begonnen met een vijver te graven en die is 15-5 mtr. Had teveel vijverrubber dus heb ik er nog een wat kleinere vijver bij gemaakt. Wel heb ik nog een kunststofvijver van ongeveer 3-1.50 over. Misschien kun jij er wat mee doen? Of wil je hem ook zelf graven? Drakie dat zal niet makkelijk gegaan zijn om je broer weg te brengen zeg. Maar wat mag je dan blij zijn dat er internet bestaat zeg. Dan kunnen jullie toch nog veel contact houden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Tjah travel, klinkt wel als een heel mooie vijver, is dat dan niet "zonde" om weg te halen? Zit Bolll proberen haar vijver natuur zuiver te krijgen, kost haar een fortuin, nee geen voortuin, vijver zat toch in achtertuin Bolll? Ach en dan onze vijver, pfff is gewoon nog put, wat een gat en we hopen dat het leem hem waterdicht gaat maken en dat het een vennetje idd gaat worden, kanalen in de buurt gaan we binnekort enteren, mogen alleen maar inheemse planten in en bij komen en heel veel muggenlarvenveelvraten en natuurlijk schrijvertjes. Maar voorlopig ook geen pompen in, zal pas gebeuren als dat echt nodig is, hoop dat de natuur er een leuk vennetje van gaat maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen alle frummers, Mijn vijver bestaat uit een grote zinken teil! Er komen elk jaar kikkers in. We hebben geen vissen, alleen planten, o.a. een waterlelie. Voor iedereen die een slinger verdienT: MarQ gisteren, Dinah vandaag, Borretje, Igor, Madelief en alle anderen die ik ongetwijfeld vergeten ben (dat krijg je ervan als je in één bericht iedereen probeert te noemen) en ook voor mijn trouwe vriend AlbertRemmo die me elke dag bij het dagpact zet: Genoeg geslingerd voor nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen, Dinah, Borretje en Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ik wist dat ik iemand vergat, Madelief :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Daar zegde iet! Sapper de pannekoeken...vergeet ik Dinah :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 En ik Gaby! Frummers, ik ga aan de dag beginnen. Tot later! Ik ben nog erg moe van gisteren. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Mijn vijver is ook iets van 3 meter bij 1,5. Dat vind ik al groot maar dat is niks vergeleken bij die van Bolletje, 15 x 5. Dat is de grootte van mijn achtertuin. Huh? Dus dan valt die waterlelie misschien wel in het niets. Wil mijn tuin anders in gaan delen, met zo min mogelijk plantenschade en daarom moet de vijver eruit en een kleinere op een andere plaats komen. Als het maar een oase wordt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Travel op het dierendraadje staan wat foto's ergens van mijn vijver. Moet je maar eens kijken als je wilt. Zal eens kijken of ik hem naar beven kan halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Oei Bol dan heb ik het verkeerd begrepen:huh: sorry Onze vijver is 8 bij 10 en 2 meter diep en we hebben een natuurlijke zuivering dus geen pompen om het helder te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden