Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hallo Vie, Toch mooi dat je het bij dat ene glas hebt gehouden. Of was dat alleen omdat het niet smaakte... Ik ben nog geen 2 maanden zonder alcohol. En denk al af en toe... Maar ik weet dat ik dan alleen meer wil. Heb gedaan wat o.a. Von zei. Me goed ingeprent hoe ik er 6 januari bijliep. Mezelf zag slingeren en hoe ik me schaamde voor die walgelijke loser. Dat helpt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hoi Coco Flanel, ik heb je gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Heer Soothe, hebt u uwees bami al weer op? Da's snel! Maar je hebt gelijk hoor, het was een stomme zet. die trap onder mijn derrière incasseer ik omdat die verdiend is. Ik hoop dat een ander die denkt dat 'het wel weer kan' er even bij stilstaat. Teveel, dat hou ik me nu ook voor. Omigod, die schaamte! Dat je een meter voor je uit naar de drank stinkt. En dat iedereen ziet dat je niet nuchter bent. Dus niet serieus te nemen. Maar bijna 2 maanden zonder, dat is een chapeau waard! Ga zo voort en trap er niet in hè, als je even denkt dat het wel weer kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Inderdaad die zucht naar alc. blijft bij mij m'n hele leven lang in m'n systeem zitten. Ik merk het nog wel eens als ik aan alc. denk. Dan heb ik gelijk weer die behoefte om die kick te voelen, dat zal ik never en nooit uit mijn bol krijgen. Daar zal ik mee moeten leven. Ik zou niet weten als ik geen refu zou slikken of ik het ook al niet een x geprobeerd zou hebben. Er zijn genoeg zwakke momenten bij mij geweest. Daarom zou ik het voor mijzelf ontzettend riskant vinden om het toch eens uit te proberen. Ik durf het gewoonweg niet. Weet heel zeker dat die stoppen gelijk doorslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Spike het was meer dan drie jaar geleden. En ja, het bleef bij 1 glas, maar ik had niet voor mezelf ingestaan als de sociale controle 9van vriendin dus) er niet was geweest. Zij dronk ook een glas, en toen ze weg was heb ik echt even met de rest van de fles in mijn handen gestaan voordat ik die leeggoot. Coco, hallo daaro, wat leuk om jou ook weer eens te spreken. Weet je wat het was? Ik had er inderdaad van te voren bij nagedacht. En ik had echt niet van mezelf verwacht dat ik zo stupido zou zwichten voor 'gezellig' en 'meedoen'. Dus toch..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 vie ik ga binnenkort van de tramadol over op de lyrica fijn om te horen dat je daar vrolijk van wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Snoepje ik kreeg eerst ook tramadol, zeg maar dramadol, getver! Nee dan kan je beter aan de lyrica. Veel minder bijwerkingen ook, vind ik. (Waar krijg jij het voor?) Maar eigenlijk hoort dit niet op dit forum thuis.... Coco ik herinner me dat jij een bedrijf aan het opstarten was, is dat allemaal nog gelukt? Dat krijg je ervan als je zo lang wegblijft. Bol, wat eerlijk van je dat je dat zo vertelt. Dan ben ik niet de enige bij wie het altijd blijft trekken, dat troost toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Avond Dank je wel allemaal voor de superfijne felicitaties! Ik heb er dik en vet van genoten. Nance, kom maar gauw terug. Niets of niemand is het waard jezelf te verwaarlozen. Heb ik lang geleden geleerd met flinke stoten onder de gordel. Alleen iemand waar je echt om geeft is de moeite om te treuren of je gekwetst te voelen. Kop op meid. Ik vind het raar dat mensen zo plots en ineens beslissen een glaasje te drinken. Voor mij is het zever in pakskes. Ik wil best een klein verslagje maken van mijn jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: CocoBollutjuh!!!!quote> Ja hoor daar is ze weer COOOOTJE:sun:. Dat klinkt weer vertrouwd. Hé lekker gevoel geeft dat toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ja Spike en Coco, dat is het vern*keratieve ervan nou juist. In het begin is het echt leuk en maf en grappig, totdat het niet meer lollig is. En dan wordt het een last. Maar is het erg om aan die leuke tijd met een glimlach terug te denken? Ook al liep het op den duur uit de hand, je hèbt plezier gehad, het was niet allemaal kommer en kwel. Gelukkig zijn we allemaal in staat om het achter ons te laten en weer andere dingen te gaan doen. Succes met je solli's Coco! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik vind mezelf niet zo een goede verteller maar ik probeer iets neer te zetten op Jan zijn draadje. Joops, ik hou jouw complimenten nog te goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ja Co. maar we zijn mensen dus mogen af en toe dingen niet zo goed doen. Het klinkt afgezaagd maar we leren daarvan. Goed dat je er weer bent lieverd en dat je er weer voor gaat. We doen het met z'n allen dus je staat niet alleen. O ja we hebben hier ook buitenlands volk hoor. Echte Belgen, dus geen namaak. Soms een beetje moeilijk te lezen omdat ik niet alle woorden begrijp maar onze Fleurie is prima bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hoihoi, Coco, ik heb je nog geen welkom terug geheten. De reden is niet zo fijn maar goed dat je de weg terug weer opzoekt. Fleur, geen goede vertelster? Dan zou ik je niet zo op de voet volgen. Hihi. Het is een feit, ik kan absoluut niet meer zonder leesbril, ook aan de pc moet ik eraan geloven. Anders moet ik de letters wel erg groot gaan instellen. Vanmiddag in een winkel moest ik aan iemand vragen wat de prijs van iets was. Ik kan er niet meer omheen, de ijdelheid heeft verloren. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Anders van harte gefeliciteerd :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: Fleur, 1 jaar :heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote: COCOOOOOO!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hoi Allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Helemaal Belg...van kop tot teen moi. Er zitten hier ook een paar halven. Niwi, BB....Belange zo charmant ni natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Fleur, Gij zijt onbedwongen de charmanste, geen twijfel mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 even naar de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 vie ik krijg het voor rug problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ben ik weer, lekker gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 n.v.t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 morgen internet als de KPNmonteur zijn werk goed doet tot dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goedenavond Frummels! Vanochtend uitgelogd en ik heb nog niets teruggelezen. Kijken of me dat gaat lukken. De afspraak bij de verslavingsarts verliep prima. Hij gaf me een compliment over dat ik er al zoveel beter uitzag. En dat op complimentendag hihi!! Wel moet ik langzamer afbouwen van de librium, dat ging te snel zei hij. Dus ik moet meer geduld hebben. Vandaag geen moment trek gehad. De Baclofen heb ik al in huis. Daar zal ik op het Baclofen draadje over schrijven. Morgen ga ik daar mee beginnen in een zeer lage dosering. Ik ben erg benieuwd hoe het bij mij gaat aanslaan. Nu een poging wagen om terug te lezen. Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden