Lytse Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Emma, Geweldig joh. Je kunt je daar echt op verheugen! Lekker aan het werk. Veel liefs; het is je gegund. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ik denk dat we moeten opletten dat we niet van alles gaan invullen mensen. Dat brengt een hele hoop onrust met zich mee en voor sommigen is dat niet goed. Laten we hopen dat Nanc nog terug komt. Bovendien hebben ze mij ook wel eens gevraagd of ik een hulpverlener ben, en dat zullen meerderen van ons wel eens gehad hebben. Nou ja gelukkig was ik dan niet zo over de flos, heb gewoon uitgelegd dat iedereen die hier schrijft een alci is en daarna is het gestopt. Zo lekker mee gegeten met de buren en een dikke reep chocolade gehad voor het koken. Kijk dat moeten we hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Er zullen altijd mensen zijn die de zon niet in het water kunnen zien schijnen dus Nance kom op, voor jou schijnt de zon hier toch??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Lief van jullie. Wat is er soms een groot verschil he? De één is superblij en de ander zo verdrietig of boos of wat dan ook. We zijn net allemaal echte mensen hier, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ha, ben ik nog even. Ik las ook het berichtje van Nancy en ook ik snap er niets van. Nancy, kom gewoon terug en vertel wat er aan de hand is. Je gaat goed, je hebt goede dingen te zeggen. Je bent hier toch voor jezelf en ervaart hier toch steun, waarom zou je dan wegblijven als er mensen zijn die aan je twijfelen? Als ik zo de reacties lees, zijn er juist heel veel mensen die je hier graag zien, dus.. kom op:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Bol, je hebt gelijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Wat vind je niet leuk meer Akelei??? Oh, ik zie het al, het bericht van Nans, is ook niet leuk nee, voor haar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Wat gaat dit lang door zeg. Pffff Nancy komt op hoge poten binnen en knalt wat op het forum. Geen verdere uitleg niets. Moeten we nu urenlang blijven roepen. Mocht ze weer komen, dan is dat een wijs besluit van Nancy. Mocht ze wegblijven, dan is dat jammer. Om hier nu heel de middag te zitten gissen, gaat wat ver. En als het in een Pb is gebeurd, dan vind ik dat laag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Dag allemaal, Ik ben nu aan het eten koken en moet vanavond naar een verjaardag. Morgen hoop ik er achter te komen hoe het nou zit met Nacy. Ik hoop dat iedereen een gezellige avond heeft. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Heb lekker Bami gehaald. ga ik nu opeten. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ok Akelei, duidelijk. Snap jou ook hoor. Soothe, dat klopt ook wat je zegt maar mensen reageren ook op elkaar en dan duurt zoiets toch langer als anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Lytse, veel plezier vanavond, gezellig hoor. Wij eten Chinees maar dan helemaal zelf gemaakt door mijn man en lekker dat dat altijd is. Het ruikt hier zo lekker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Probeersel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik word geroepen, eten is klaar!!! Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Wordt een lang weekend Emmaroos. Maar hartstikke mooi om naar uit kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hoi luitjes, ik heb een drukke dag gehad. Verder weinig bijzonders te melden, het gaat gewoon lekker hier. Niets meer en niets minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Spike, Ik vertel wel eens dat ik het leven en wat er omheen hangt allemachtig prachtig vind en dat mijn enige probleem het overmatig consumeren van alcohol is. En dat dan ook weer niet in die mate dat er echt iets van kapot is gegaan. Maar daar zitten men hier ook niet op te wachten geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Zekers Spike, jij ook goed vor jezelf zorgen hoor! Goed eten wat extra fruit en een beetje rust nemen. Dat moet je jezelf even gunnen, de boog kan niet altijd gespannen staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: SootheHeb lekker Bami gehaald.ga ik nu opeten.Groet.quote> Je had ook hier mee kunnen eten Soothe ik heb hem zelf gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Nou Harry, dan spreek ik je meteen even tegen. Ik lees graag hoe jij verteld over hoe fijn gewone en simpele dingen kunnen zijn. Over hoe je geniet van je kleinkinderen en over hoe dol je nog steeds op M. bent. Ik zit er wel op te wachten en vind het fijn je te lezen. Gewoon een onbecompliceerd mens die geniet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Dat doet me bijzonder plezier, dank. Maar laat W niet horen dat ik dol ben op M :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Dag dag allemaal. Gisteren ben ik in een valkuil getrapt. namelijk, vriendin op bezoek, lekker eten gemaakt, vriendin drinkt gematigd een glas wijn en ik denk, ach wat, gezellig toch, doe ik een keer mee. "Ik heb het nu wel onder controle." Een drama is het echt niet geworden. Een glas en het smaakte me niet eens bijzonder lekker. (Wel kreeg ik verschrikkelijk veel trek in een sigaret.) Besefte vannacht hoe snel ik weer op hetzelfde niveau kan zitten als een paar jaar geleden. De zucht naar verdoving is er dus kennelijk nog steeds. Detail: ik heb een vervelende hernia en krijg daartoe het middel Lyrica. Daar word je vrolijk van, ik tenminste wel. Een onverwoestbaar goed humeur. Heb al tegen mijn huisarts gezegd, dat ik dit middel er in wil houden, ook al word ik met goed resultaat geopereerd. Dus er zit nog steeds iets in me dat zegt: verdoving svp! (Hoor zojuist vlak voor mijn balkon de eerste merel dit jaar. Wat prachtig!) Dit wilde ik even met jullie delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 *De zucht naar verdoving is er dus kennelijk nog steeds.* Hoi Vie, je draait al even mee. Twijfelde je daar dan aan. U begeeft u op glad ijs. Een klap op de kont verdien je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Mooi geschreven Spike en idd NIets is zoals het lijkt..... had vandaag een vrije dag, niets gedaan das toch erg, kan me niet motiveren om iets te doen, heb wel alcoholvrij bier gedronken en weer gerookt , geloof me dat is het ook niet, en dat weet ik, en waarom doe ik dat verdorie dan wel weer maar goed, heb net gedoucht en ga me nu echt een schop onder mijn bips geven en naar de sportschool, totaal geen zin, maar wat ik nu doe is het ook niet, en ik weet het, ik weet gewoon (nog) niet goed, wat te doen met een vrije dag had wel wat mensen geprobeerd te bereiken om te gaan wandelen, maar niemand kon, en in mijn eentje doe ik het dus (nog) niet, nu genoeg geklaagd, een ander is blij met een vrije dag, ik moet daar toch iets op gaan vinden, ben best een beetje boos op mezelf, en nu naar de sportschool en Nance vervelend dat je je zo voelt meis, hoop je gauw weer hier te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden