toine Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 http://youtu.be/-C_BTgWRzZo helemaal los.....heerlijk..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Heb niet echt iets leuks te melden. Zit op mijn werk af en toe te kijken en moet echt weer verder. Wil wel even Gunn onder de aandacht brengen. Hij krijgt vandaag zijn behandelplan en zag daar vreselijk tegenop. Erg geschrokken. Zijn leven leek voorbij, zoiets. Hoop echt voor hem dat hij handreikingen krijgt die binnenkomen, zodat hij het in het juiste perspectief gaat zien. Dat deze hulp echt noodzakelijk is om niet aan de drank te bezwijken. Hoop dat hij iets laat weten aan ons. Aicha, hoop ook dat het met jou goed gaat:light: Nance , I'll be back again. Nu aan het werk. Laturs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ook weinig dus... ga aan de eieren enzo. vanmiddag met broer weer trainen gaat dat niet vervelen zou je zeggen? ja behoorlijk, maar je moet wat he alles beter dan fles aan mijn bek... maar gaat wel goed, doel focus perspectief bladielba enzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik hoop het ook Travel want leven met deze sombere buien en gedachten is vreselijk. Ik hoop ook dat er iets aan gedaan kan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 middag pieps...bar slecht geslapen..zo maar even een tukje doen anders red ik de avond niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hoi Lenie, hoeistie nu? Slecht nieuws he, gisteren... Wel verdorie, heb zó met je te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 sja meid...het is niet anders. komt wel goed hoor. FLEURRRRRR!!!!!...gefeliciteerd meis!..XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 OKE, IK BEN ER NU KLAAR MEE SORRY DAT IK NU BIJNA 2 MAANDEN NIET MEER ROOK EN SORRY, DAT IK NU BIJNA 2 MAANDEN GEEN OXAZEPAM MEER GEBRUIK EN SORRY, DAT IK NU BIJNA EEN MAAND GEEN WIJN MEER DRINK, EN SORRY, DAT HET MIJ NU GOED GAAT EN NEE, NOGMAALS NEE, IK WERK NIET VOOR TACTIVE! EN JAMMER, DAT DAT NIET GELOOFD WORDT. In één week hier drie keer mee geconfronteerd te worden is mij teveel. Ik ben hier erg verdrietig over. Maar nu weg. Succes allemaal met jullie strijd. Bedoelde niks dan goeds toen ik hier kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Fleur, proficiat met een jaar niet drinken. Ik wens je een gelukkig en liefdevol nieuw jaar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hoi Rudy, Snapte er niets van. Dacht ben jij het wel of niet. Blijkbaar wel. Ales in orde? Delen is helen geeft de doorslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Oh ja nog even vermelden dat mijn naam is veranderd in Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Die Elstar is ook nieuw. Verder nog hetzelfde naar ik hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ha die Soothe klopt ik heb een andere naam gekozen. Verder gaat het goed. Ik zal moeten dealen met wat niet goed gaat. Maar wel nuchter. Ik ben een vergrijzer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ben ook grijs Rudy. Lekker distingué. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik dacht zelf meer aan een sterappel:D Bekend ras van vroeger. En erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hoe is je fysieke toestand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 T gaat op en af Soothe. Ben inmiddels wel officieel verhuisd naar België. Was een hectische tijd. Zit nu in wat rustiger vaarwater. Het resultaat van onderzoek naar verkeerde cellen in mijn bloed is positief. En daar ben ik wel blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 heer soothe al grijs... laat me haar groeien, gezien de stress laatste tijd, zou het mij niets verbazen als het ook al grijs wordt ohohohoh. hoe is het met iedereen? ja moet wat vragen he... ga waarschijnlijk naar het graf van jim morrison met kennis in parijs wow, word ik gewoon emo van. zo heeft ieder zijn ding he... culinaire plannen? vind het jammer dat je hier geen foto's kan invoegen maar ja what do we care... groetjes:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik denk wel dat dat kan Toine. Weet alleen niet hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Kan ik me levendig voorstellen kerel. Neemt toch wat ongerustheid weg. Oké, ik hoop je weer eens te lezen. Zo even met Woef er uit. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Tot een volgende Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Nancy, wat is dit nou???? Heb ik iets gemist in een bericht? Rustig aan meis, haal diep adem en kom nou maar gewoon terug als je weer wat rustiger bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 take Care Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden