Lytse Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Tijd van uitrusten is voorbij. Manlief heeft in de tuin gewerkt en ik ga nu thee zetten. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Zeker lekker, Lytse, ben zo happy dan he. Ben soms wel echt een doemdenker, denk dan van jammer dat het een contract is van 6 maanden maar ach, als ze me zien werken, hoop ik dat ze zeggen, blijf maar. Maar dat zal wel niet. Zien we dan wel weer, dit heb ik eerst. Hannah, is ook zo maar mijn man kijkt tv naar programma's die ik niet leuk vind en dan zit ik op de bank met mijn laptop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 http://youtu.be/335T7bOU7B4 still.......shhhhhh..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Zo is het, hij heeft er ook totaal geen moeite mee. Vroeg ik hem eens en toen zei hij, je zit hier toch in de kamer? Kletsen doen we toch wel. Nu is hij al een tijdje met mijn zoon op pad voor een andere autovoor zoon. Doe ik even klussen in huis en eten alvast voorbereiden en vanavond gaan we zwemmen samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Mooooooooooi Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Originally posted by: toinequote> Helemaal goed, Toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 je kan er mij voor wakker maken hoor:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 zal de tijd van het jaar zijn, worden we een beetje bronstig. woaaah.... poehie.... energie te veel tsja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Dank je Bor. Hoe was het trouwens bij je huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Roos het is al goed hoor. Gefeliciteerd met je contract Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Dank je Suikertje en, mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Ok Bor, spannend dus nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 ja hannah mijn psycholoog moet wel werken voor de geld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 betaal trouwens 60 euro per sessie ongeveer een uur. is dit normaal tarief wordt niet vergoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Sowhat, fijne vakantie gehad? Toine, ik betaalde € 75 voor 1 uur.... Dus ja wat is redelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Wat is NORMAAL bij een psycholoog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cornelia Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 misschien en domme vraag maar waar praten jullie hier over?? of zitten hier de mesen die elkaar al beter kennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Toine als je het onder psychotherapie laat vallen hoef je niet te betalen. Tenminste dat was toen toen ik bij een psych. liep. Ik heb dat gewoon gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Ik betaalde ruim 30 euro voor een fles sterke drank. En dat was vaak nog niet eens genoeg voor een dag. En de volgende dag moest ik weer.. en ik werd er nooit echt beter van. Toch schraapte ik elk dubbeltje en kwartje bij elkaar en drukte ik geld van anderen achterover om maar weer aan dat bedrag te komen om mezelf verder de vernieling in te helpen. Het leven is duur, dat ben ik met jullie eens, maar mezelf heel langzaam aan vernietigen was ook geen koopje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Cornelia, wij praten hier over vanalles, we maken vaak lol, dat is gewoon om te relativeren en ook serieuze dingen. Het is een soort huiskamer, waar alles aan bod komt. Welkom hier, meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Originally posted by: Corneliamisschien en domme vraag maar waar praten jullie hier over?? of zitten hier de mesen die elkaar al beter kennen?quote> Dag Cornelia,Hier wordt over van alles en nog wat gepraat, bij vlagen flauwekul, maar altijd open voor serieuze dingen. De mensen die hier zitten "kennen" elkaar soms al wat langer maar nieuwkomers zijn altijd welkom. We zijn hier allemaal als nieuwkomer begonnen. De grootste gemene deler van de mensen hier is dat ze een probleem hebben met alcohol en daar wat aan willen doen.Dus als jij bent zoals wij, dan ben je van harte welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden