Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 maart

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zeker lekker, Lytse, ben zo happy dan he.

Ben soms wel echt een doemdenker, denk dan van jammer dat het een contract is van 6 maanden maar ach, als ze me zien werken, hoop ik dat ze zeggen, blijf maar. Maar dat zal wel niet.

Zien we dan wel weer, dit heb ik eerst.

Hannah, is ook zo maar mijn man kijkt tv naar programma's die ik niet leuk vind en dan zit ik op de bank met mijn laptop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het, hij heeft er ook totaal geen moeite mee.

Vroeg ik hem eens en toen zei hij, je zit hier toch in de kamer? Kletsen doen we toch wel.

Nu is hij al een tijdje met mijn zoon op pad voor een andere autovoor zoon.

Doe ik even klussen in huis en eten alvast voorbereiden en vanavond gaan we zwemmen samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik betaalde ruim 30 euro voor een fles sterke drank. En dat was vaak nog niet eens genoeg voor een dag. En de volgende dag moest ik weer.. en ik werd er nooit echt beter van. Toch schraapte ik elk dubbeltje en kwartje bij elkaar en drukte ik geld van anderen achterover om maar weer aan dat bedrag te komen om mezelf verder de vernieling in te helpen.

Het leven is duur, dat ben ik met jullie eens, maar mezelf heel langzaam aan vernietigen was ook geen koopje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Cornelia
misschien en domme vraag maar waar praten jullie hier over?? of zitten hier de mesen die elkaar al beter kennen?quote>

Dag Cornelia,

Hier wordt over van alles en nog wat gepraat, bij vlagen flauwekul, maar altijd open voor serieuze dingen. De mensen die hier zitten "kennen" elkaar soms al wat langer maar nieuwkomers zijn altijd welkom. We zijn hier allemaal als nieuwkomer begonnen. De grootste gemene deler van de mensen hier is dat ze een probleem hebben met alcohol en daar wat aan willen doen.

Dus als jij bent zoals wij, dan ben je van harte welkom hier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...